søndag 19. desember 2010

Mitt adventsbilde

Da har vi 4.søndag i advent, og året går snart inn i sine siste dager.

IMGP1275

Jeg er så heldig å ha et eget adventsbilde, men egentlig er det et Luciabilde, som jeg har vunnet hos Snuskebassa. Ta et besøk inn hos henne og kos deg med bilder og fornøyelige tekster!

IMGP1271

Det er sååå herlig flott, og jeg blir i godt humør bare av å se på det:) Fargene er mye dusere enn det bildet gjengir. Dette skal være mitt faste adventsbilde, men jeg ser ikke bort fra at adventstida utvides akkurat her:) Tusen takk, Liv, for et alle tiders bilde!!

Ha en god søndag og en god ukestart!!

Klem fra tovepia……………som er inne i en ryddefase….igjen;)

38 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Heldige du....Gratulerer til deg
Kjempe fint bilde

Ønsker deg en fin søndag

Klem til deg

Unknown sa...

Heldige du som vant det flotta bildet.
Eg elske streken hennas altså!

Håpe du har ei aldeles storfin førjulstid :o)

Hjertedamas blogg sa...

Kult bilde:DDD Jeg er inne i ryddefasen her i huset også. Kanin for kanin, og korn for korn:DDDD Kommer nok i mål, bare jeg får satt inn Duracellbatteriene på Gubben:DDDD Snart skal vi ta med vårt yngste barnebarn, som vi er så heldige og få låne denne helgen, og dra på Mosseporten kjøpesenter en tur. Jeg trenger en blomst, men ellers så er det meste i hus:DDDD Regner med at der er det julestemning, så det holder. Og MASSER av folk:DDD Ha en flotters dag:DDD Klemz Grethe

Marion sa...

Knalltøft bilde!
Du får ha en super topp uke!:))
Klem

Marianne sa...

Gratulerer med supertøft advents/luciabilde. Så heldig du har vært å vunnet.
Ønsker deg en fortsatt fin adventsfeiring.
Marianne

Havfruen sa...

Ja dette var et glad-bilde:)) Kjempefint!! Tror du må utvide adventstiden ja...helårsbildet:)
Rydd videre....klem fra meg:)

Sjarmerende GJENBRUK sa...

...takk for hilsen...jeg har rettet opp med "smak og behag :)"
Takk!
Ha en deilig søndag!

KLEM

Smykkas sa...

Så heldig du har vært. Dette bildet var helt spesielt.

Takk for koselig hilsen. Smykket blir sendt i morgen, og du får en mail fra meg med ktonr.

Ha en flott 4.søndag i advent.

Klem

Sologbolig sa...

Åååå for et herlig bilde! Den flotte streken da !!heldige deg som har vunne dette.
Ryddefase er eg inne i også og den tar visst aldri slutt ........
Ha ein flott søndag. Klem

Greta sa...

For eit herligt bilde. det der kan du ikkje legge vekk når jula er over. det må jo vere fremme og gi glede i kvardagen.
Første julegjesten er her om 7 timer, da begynner jula på ein måte. Kos deg videre vennen. klem

Tino sa...

For et herlig bilde! Måtte dra på smilebåndet her også, et bilde å bli i godt humør av ja.

Klem T

sylvia sa...

hei.
gratulere med nydelig bilde,
ja en blir glad av å se på det, helt herlig.
nå går det fort til julekvelden, men vi er klar, å gleder oss masse.
ligger alt pakker under tre her,
vi blir 10 stk til middag ,
ønsker deg en nydelig søndag.
varm klem fra sylvia

Livet i Nord sa...

For et kjempeartig og tøft bilde! Ja det passer jo godt som adventsbilde:=)
Ja, tenk, 4. søndag i advent i dag, jula nærmer seg med stormskritt!
Ønsker deg en koselig søndag:D

Anita Tørmoen sa...

Så flott bilde du vant:) Koselig bilde med adventslysene dine:)

Asbjørg sa...

Du var kjempeheldig som vant,bildene hennes er bare såå herlige!Hadde nok blitt utvidet adventstid hos meg også med det der!!Ha en fin søndag!

Ruths datter sa...

Wow. Det var litt av et bilde. Reine oppvekkeren. Artig. Nydelige lys på peishylla di. Kos deg i dag.

"Romfortrivsel" sa...

Festlig bilde. Skjønner godt du vil utvide adventstiden, ja. Gratulerer.
Mange som rydder og vasker i dag. Deilig å ha ennå noen dager før julaften. Det hender 4.søndag i advent er på selveste julaften, og da føler jeg vi mister noe av adventstiden.
Kos deg videre!

Lunalei ;-) sa...

For et herlig bilde!!! Rett og slett knall!!!!
Leste med store øyne om hvordan du ordnet frisyren selv... så bra at det endte godt!
Ønsker deg en herlig søndag - og fine dager fram mot jul. Like før nå!!!!
Juleklem fra Lunalu

Trollmora sa...

Ja! Jeg fikk også min snuskeluciabass i dag!!! Såååååå glad jeg er :) Vi er heldige, du og jeg!!!

En bitteliten adventshilsen fra meg :)

Den fjerde søndag i advent
Og nå blir stresset satt på vent
I julens ånd,
med leken ånd
vi teller dager spent

Klem

GundaM sa...

hei og hei, og wow for et herlig bilde da!! Det var et skikkelig gla`bilde og burde fått henge fremme året rundt spør du meg ! Strikk et pannebånd og fest over panna der lysene er så blir det et vinter bilde til etter jul... Så fester du på noe med blomster på utover...

KOs deg videre i adventen Tove, nå må jeg stikke inn til denne kunstneren som maler så fint!

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye med kjempe fint bilde.Ønsker deg og dine en riktig God Jul.Klem fra Bodil.

Shy sa...

Ååå gratulerer, heldige du! Ho lagar stilige bilder, og krus! :)

Josefine sa...

Gratulerer med adventsbildet! Herlig å ta frem hvert år, til å bli glad av:)) Klem fra meg

Anonym sa...

FOr et råherlig bilde - sånn som jeg faller for. Du har jammen vært heldig! Jeg hadde også kommet il å utvide adventstida, helt klart! Ha ei fin uke, Tove! KLemmer**

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Tihi, herleg bilde!:)
Og du har eit poeng; kanskje ein skulle tatt seg ein fest på ein litt rolegare måte istaden;)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Datt sa...

Hærremin, så fantastisk skjønn og morsom!! :D

HansHB sa...

Morsomt å vinne da, og et flott bilde også!
Takk for besøk inne hos meg!
Ønsker deg en fin uke!

Petrinetrollmor sa...

Å å så heldig du er !! Du har heilt rett, ein blir fryktelig glad når ein ser dette :))

Ønsker deg fine dager vidare :)

klem frå Petrine som ikkje er i ei ryddefase, dessverre :) men som absolutt burde ha vore det :)

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, hei
For et herlig bilde, skjønner godt at du blir glad når du ser dette. Her i huset er det endelig blitt jul. Nå er de røde dukene og julepynten satt frem. Skal blogge om mitt siste julepynt-innkjøp, men må ta noen bilder først. Nå er det ikke mange dagene igjen før det er jul; gleder meg! Klem

Snertne sneller og små nøster sa...

Det bildet der er bare helt herlig :-) Kan ikke annet enn å bli glad når man ser på det. Ja, nå går dagene frem mot jul ganske så fort. Jeg oppdaget til min store forbauselse at jeg ligger MEGET godt an :-D Har til og med gjort unna det meste av handlinga av mat - hurra for meg! Skal jobbe til og med onsdag jeg, og det skal bli deilig med lang juleferie :-)

Du får ha ei flott uke og klem fra meg :-)

Bestemor Drillo sa...

Ja jeg ville også ha utvidet adventstiden hvis jeg hadde fått et slikt bilde ! Herlig!
Ha en fin uke fram mot jul!
Klem!

Anonym sa...

For ett hærlig bilde :).
Er også i ryddemodus,, men det passer bra, for i morgen starter jeg med vaskingen ;).

Klem

liven sa...

Heisann!!
For et herlig bilde...blir nok vanskelig å bare ha det fremme i den korte adventstiden!!
Ønsker deg en fin dag Tovepia
Klem!!

Vilma sa...

Ha ha , sikken et herligt billede , tillykke du heldige . Jeg er stadigvæk på jagt efter sælskindsstøvler , de er ikke til at opdrive i DK...det ender nok med at jeg må tage til Norge for at købe dem , med mindre jeg snubler over en Norsk webshoip som sælger og sender.

Ha en dejlig mandag / Vilma

Tonemor sa...

Herlig bilde. heldige du.
Ønsker deg en super siste uke før jul.
Klem Tone

ide-puffen sa...

Heldige du asså. Laget snuskebassa i viklerier her førut. Hun er bare så dørge morsom til tider he he
klem

Tulip sa...

Hælledussan så skjønt bilde!
;)
Moro, og ikke et typisk overromantisk englebilde...men et som trimmer smil og lattermusklene! DET liker vi!

Linda Himlingen sa...

Så fint bilde, og ikke minst adventsstake! :) Håper du er forsiktig når du tenner lysene, leste historien om lightergassen... Skummelt! Godt du ikler deg ull!! ;)

Forsatt fin adventstid!