søndag 5. desember 2010

Adventsgaver til meg

Jeg passer på at jeg selv får noen gaver også…det er jeg faktisk ganske flink til;)

IMGP1124

Jeg har lenge sett på det som Synnøve med bloggen rettogvrang lager, nydelige ting i strikk! Så omsider fikk jeg bestilt meg pulsvanter og to skjerf i samme stil; et trekantskjerf og et smykkeskjerf.  Trekantskjerfet egner seg også som hodeplagg;)

IMGP1118

Jeg må innrømme at jeg har litt dilla på skjerf, synes det pynter ethvert antrekk, enten det er dongry eller finplagg;) Besøk butikken hennes på Epla, her er det lett å ønske seg noe;)

IMGP1126

I tillegg har jeg vært så heldig å vinne hos PaaLandet, en koselig blogg som virkelig er verdt et besøk. Jeg ble utrolig glad da jeg vant dette! Tall til adventslysene…

IMGP1143

….jeg hadde lenge tenkt å skaffe meg slike tall til adventslysene, og i forrige uke så jeg også dette god-jul-skiltet som nesten ble med meg hjem fra en butikk…men det vant jeg også, så nå har jeg både tall og skilt!

IMGP1140

Heldige meg:) Skiltet har fått plass på min hjemmelagede krans, syntes det ble flott der;) Tusen takk Bente!!

Vel 2 uker til sola snur, høres ikke det herlig ut??

Klem fra tovepia……………………..som tror på julenissen;)

57 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulere med fine premier :). Skal besøke anbefalingen din senere når jeg skal ta litt runde, Det gleder jeg meg til.

Flotte ting du fikk handlet deg,, skulle bare mangle at man ikke fikk en liten gave i ny og ne fra seg selv :)).

Ønsker deg en fin dag. Klem :)

Marianne sa...

Gratulerer med flotte premier og ikke minst flotte pulsvanter og skjerf du har kjøpt deg:)
skal innom å kikke på den butikken, det er helt sikkert, likte godt lillafargen.

Ha en flott adventssøndag.
Klem fra Marianne

Lappeline ♥ sa...

Nydelig sjal og flotte premier ...heldige deg
Ha en fin søndag

Klem til deg

Anonym sa...

Jøss ja, nå har du jammen vært heldig. Så utrolig flotte saker! Adventsgave til seg selv var lurt -og så lekkert - må inn på Epla en tur nå, skjønner jeg! Ha en fin dag videre - klæm**

Unknown sa...

Klart man må huske litt på seg elv også. Grådig fint sett. Jeg var inne å så på butikken og det var fine ting. Heldig med gevinst også må være din dag idag. :))

rett og vrang sa...

:-)
Det var morsomt å lese dette!Ha en fin adventssøndag!S-klemz

Havfruen sa...

Grattis med premier:) Skikkelig fine ting du har kjøpt! Enig, skjerf er et must og passer til alt!
Flott krans:)
Svinstek i ovenen her....med hjemmelaget potetstappe til...
Ha en fin søndag, klem fra meg:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Å så flott ein farge :-)
Gratulere som vinnar, kjempekjekt!

søndagklem♥

Frøydis sa...

Grattis med flotte premier :-)
Gøy å vinne, uansett hva...
Julepynten er på vei ned fra loftet, det lukter pinnekjøtt over hele leiligheten..gleder meg til å spise, så jeg skal sulte meg frem til 16.30 :-))

Ha en flott søndag videre og klem fra meg

Trollmora sa...

Flotte adventsgaver til deg fra deg og fra bloggvenner der :)

Vedr kommentaren din inne hos meg angående "snoweffect" :)

hihihihi.... neida, jeg trodde heller ikke at jeg kom til å få med meg noen på dette... :) Det er bare så frustrerende å ville lese blogger men ikke få det til :)

Men nå har jeg jo i alle fall sagt fra... det er slik i faglitteraturen vettu...Det aller første steget mot forandring er kommunikasjon :)

Ja, i dag skal lysene tennes og kokosmakronene står til avkjøling :)

Ha en deilig andre adventssøndag!

Bente sa...

Gratulerer til deg som heldig vinner. Det trekanskjerfet hadde passet meg perfekt. Finnes det oppskrift?

Vi så deg ikke på resterakfisk??

Bente

Hjertedamas blogg sa...

Hei!!!! Vi må jo kjøpe julegaver til oss selv også:DDDDD ikke det at gubben min har brukt å gi meg bursdags- og julegaver, men i år bestilte jeg lue, sjal og pulsvanet av en Facebookvennine. Nydelig Merinogarn. Fikk brukt den nydelige hvite lua 1. advent, da det var surt og guffent på Fredriksten festning i Hladen. Og så lå den i veska mi, sammen med en termos med kaffe...... Og for å di det sånn: Kaffe går i vekk, hverken med Zalo, klor eller flekkfjerner. Tja, det var det:DDD Ha en herlig søndag:DDD Klemz

Anonym sa...

Flotte gaver,gratulerer.
Har alltid kjøpt gave til meg selv jeg hihi. I år blir det ny benk på spisestua. Gjenstår bare å koble henger`n på bilen nå og hente den.
Tror det blir 2 i år,må jo ha en under juletreet og.
Klem:)

ide-puffen sa...

Herlige premier. Kransen din er kjempefin. Jeg ble for sein å sanke mose i år OGSÅ hi hi.

Vakker søndag
klem

Anita Tørmoen sa...

Gratulerer med flotte premier:) Så fint blått sett du har kjøpt deg.

Marion sa...

Det var virkelig en fin førjulsgave! Synes du fortjente det jeg :)
Klems

Som mine dager er sa...

Du, jeg har gått lenge og ventet på solsnudagen. Er det noe jeg virkelig synes er en opptur hver jul, så er det tanken på at sola har snudd.

Flotte ting du viser. og jeg er enig med deg ang skjerf, de pynter opp ethvert antrekk!

Kos deg med to lys og alle gjøremål du også. Godklem fra meg.

Marit

Bestemor Drillo sa...

Den fargen!!!!!!!!! På det settet!!!
Minner meg om Blåfjell og blåtimen!
Nydelig!
Ha en fin kveld! Klem

På landet sa...

Flotte ting du her bestillt deg :) Bare koselig :) Så gøy at du likte gaven, kransen var kjempe flott :)

Klem

Hulda sa...

Utrolig flott strikk, skjønner at du falt for dette. En liten adventsgave kan vel ikke skade. :) Kjøpte to adventsgaver til meg selv i går. :) Fin julekrans på døra di!

Besta sa...

Flotte skjerf, noen gaver til seg selv er meget viktig syntes nå jeg:)
Men jeg venter spent på juletreet ditt, har du fått pyntet det enda?
ha en fin kveld.

klem fra marilyn

Moan sa...

Gratulerer med alle gevinstene!
Flotte alle som en :-)
Fortsatt god adventstid.

Greta sa...

Ein skal passe på å skjemme bort seg sjølv også av og til. Så det var på sin plass å kjøpe noe til deg selv også.
så heldig som du er da som vinner både det eine og det andre. kjekke ting alt sammen. du er vel snart ferdig med å pynte til jul du no. Eg skal begynne i morra. klem

Skjerstad sa...

Flott krans :) jeg tenker norsk jul når jeg ser den. Fine tall du hadde vunnet også :)

Ha en fin fin kveld Tovepia :)
Klemmer fra Janne

Evelyn sa...

Hei :)

Oii så flott en premie du har vunnet.. grautlerer:)

Så fine skjerf du har kjøpt deg.. kjempe fine var de. Kjekt med slike skjerf.. har selv fått litt dilla på skjerf i alle fasonger.. pynter opp til alle annledninger.

Den kransen du hadde på døra di var kjempe fin... lekker var den.

Ha en fin søndag videre, og kos deg i denne førjulstiden.

Klem fra Evelyn

Tino sa...

Så flotte ting du har vunnet! Nydelig var strikkesettet, herlig farge og flott arbeid.

Ha en fin andre adventskveld!
Klem T

Josefine sa...

Så kjekt å få noe gaver selv også!

Skjerfet var nyydelig:))
Og for en koselig krans du har laget, sjarmerende med det hjemmelagde...

Klem fra meg

Gry sa...

Gratulerer med alt det nye, du fortjener det alt sammen! ♥ Viktig å unne seg litt nytt iblant, strikketingene var nydelige ♥

Det samme er tallene og GOD JUL skiltet og kransen din kjempekoselig ♥♥♥ Nyt dagene og julepynting videre, heldigvis er det ennå en stund igjen.. ;) Klem fra meg

gult hus i svingen sa...

fine ting i kalenderen din, Tove:) Jeg er såå begeistret for mosekransen din:) Fineste kransen jeg har sett:)

Søndagsklem fra Trine:)

anneskreative sa...

Jammen godt det er balangse i gavedrysset hos deg,,,,,lekkert skjert, et slikt er alltid kjekt å ha.
Gratulerer med fine premier.
Kos deg,,,,snart er det jul.
Klem

Asbjørg sa...

Forr en vinnerlykke,kjempefine ting!Og kransen den var jo også helt perfekt!
Og så nydelige skjerf,spesielt likte jeg det trekantete!
Ha en fin kveld!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Flott premie! Og lua og skjerfet var kjempefine og såg gode og varme ut!! Viktig å huske gåve til seg sjølv!;)
God søndag!
Klem:)

KariL sa...

Skjerf må til. Har også dilla. Enten for å få en fargeklatt eller for å holde varmen. Det settet du har kjøpt var riktig festlig.
Gratulerer med premie. Kransen du har laget var nydelig. Kjekt med det fine skiltet.
Ønsker deg en riktig god søndagskveld!
Klem!

Fru Strøms Kvardagspussel sa...

Heldige deg som har vinnerlykke ☺ Alltid gøy å få pakker i posten. Herlig blåfarge på strikketingene du kjøpte, forstår godt at du falt for dette ☺
Klem fra Fru Strøm

Berit T sa...

Nydelige ting! Det er mange som er flinke å lage de lekreste kreasjoner.
Flott krans også. Herlig med alt som frisker opp denne tiden. Kos deg videre i adventstiden.
Klem

Smykkas sa...

Som alle andre må jeg gratulere med premien. Det virket som om den var midt i blinken.

Nydelige ting du har anskaffet deg. Så kaldt som det har vært i det siste, er det godt å ha noe som varmer skikkelig på seg.

Kos deg videre denne søndagen.

Klem

lavendel mio sa...

Gratulere med nydelige premier, heldige du:)
Nydelig krans du har laget.
Go søndagskveld, klem Hanne

Datt sa...

Ooo, så stilig! :D Jeg skulle virkelig brukt mere skjerf jeg, men jeg har en stygg tendens til å ta dem av å glemme dem overalt, så jeg må bare klare meg ute... :P

yesheimen sa...

Hei. Så fine ting du har kjøpt og vunnet. Gratulerer :-) Alltid moro med pakke i posten. Vi skal ikke glemme oss selv heller. Du har like tall og god jul skilt som meg. Veldig fornøyd.
Ønsker deg en ny fin uke Tove.
Klemmer fra Ann<3

Tonemor sa...

Gratulerer, det var litt av en vinnerlykke.
Nydelig sett du hadde kjøpt deg.
Ønsker deg en flott uke.
Klem Tone

Janne i Fagerlia sa...

Her var mye fint å se. Skjønner godt du falt for det fine strikka settet. Nydelig håndarbeide....

Ikke verst å få så mye flott i posten heller. Selv har jeg kjøpt klistremerketall til adventslysene.

Solveig sa...

Nydelige premier! Så kjekt å vinne:o)))) Jeg har også dilla på skjerf. De pynter opp på en enkel måte og er raske å lage!
Så koselig julekrans! Den kom jeg i rette stemningen av;o)
Ha en flott uke, min venn.
Klem fra Solveig

Ingun sa...

Hei og vel overstått helg. Blåmandag i dag og det er jeg glad for;-))

Så flink du er som har kjøpt noe til deg selv. Må visst bli flinkere jeg, for det var fine ting.

Er det bare 2 uker til det snur, jippi;-))

Ha ei flott ny uke.
Klem!

Mona sa...

Väldigt fina adventsgåvor!
Och fina saker du vann, skylten passar jättebra i den fina kransen.
Kram, Mona

Snertne sneller og små nøster sa...

Det er viktig å ikke glemme seg selv i denne gi-bort-og-tenke-på-alle-andre-tiden ;-) Flotte premier, og for en nydelig krans du har laga deg :-D

Ha en flott kveld og klem fra Siv

Crinoline sa...

Nydelige strikkeplagg du har kjøpt og gratulerer med premie.Klart vi må unne oss selv noen gaver også.Klem

Livet i Nord sa...

Ja heldige du som har fått så mye lott. Artig å få gaver fra andre, men også viktig å unne seg noe selv.
Jeg ønsker deg ei fortsatt fin uke:D

maska sa...

Flott krans som du har laget her.
Ja man må unne seg selv litt også i denne førjuls-tiden. Lekre skjerf og pulsvanter i en flott farge.
Ha ei fin uke.
Klem :)

Hege sa...

For et koselig innlegg Tove - og kransen din er kjempefin!
Jeg tror også på julenissen;-D
klem, Hege.

Anonym sa...

Så flott kransen ble med God Jul skiltet på ¨Moro å vinne litt.
Alltid så koselige kommentarer du kommer med.. setter pris på det
Klem fra Marianne

Guri sa...

Så lekre gaver du har kjøp til deg selv! Nydelig strikk!

Bitt@mi sa...

Det var kjempemye fint inne på den butikken, og jeg måtte bare skynde meg ut derfra igjen:-))) Ikke noe god måned å kjøpe noe til seg selv nå... Jeg er sikker på at du kommer til å nikose deg med disse plaggene på nå i vinterkulden.
Ha ei flott uke videre! Nå øyner jeg slutten på ei lang arbeidsøkt:-)))
Klem!

Anette Willemine sa...

Gratulerer med fine gevinster. :o)

Det er klart det er morsomt å fornye seg litt! Kjempeflotte ting du har kjøpt deg. :o)

Ønsker deg en glad uke!

Klem,
Anette Willemine

Randis side sa...

Så flotte premier :)) Og gaver må man jo unne seg av og til. Flott sjal! Og i din farge :D Ha finfine dager mot en ny adventshelg! Klem

Unknown sa...

Åhh, så mye fint du har både vunnet og kjøpt deg... :O)
Et sånt lite god jul skilt har jeg også... :O)

klem

Unknown sa...

Gratulere med fine premier...og nydelig lue og skjerf du har kjøpt.
klem...Ellen

Missfryd sa...

Så flotte striketing, klart du skal passe på å få selv:-)
Tenk at sola snur snart, det er til å bli veldig glad av:-)
Klem Ingrid