fredag 20. februar 2009

Tomt hus og uten internettforbindelse…

DSC01196 

Ja hva gjør man  når alt er stille? Trykker fortvilt på taster, restarter maskina, sjekker ruteren, sjekker nettforbindelsen og venter til noe skjer av seg selv:) Og det gjorde det:) Plutselig hadde jeg forbindelse!!!

Imellomtiden gikk jeg rundt med fotokamera og kjente på stillheten etter at Lene og Rikke var dratt og filosoferte over denne ukas begivenheter…

Tok noen bilder her …..

DSC01199

og der……..

DSC01198

….og tenkte på for noen flotte døtre jeg har!!!

Ha en god fredagskveld i tankenes og filosofiens univers:)

 

10 kommentarer:

Hobbygåsa sa...

Ja man får litt panikk hehe, kjenner følelsen. Godt du var fort tilbake da. Hvis slikt skjer her er jeg helt hjelpesløs, dette er det gubben som styrer... Fine bilder du tok i mellomtiden, da fikk du jo noe flott til bloggen din iallefall. Kos deg med fredagskvelden! (Jeg har kjøpt lakris sjokolade som skal prøves ut - gleder meg!)

Havfruen sa...

Kjenner panikken stige bare med tanken og miste nettforbindelsen :(
Skjønner godt det ble stillt i huset ja..det er nesten fælt! Ja, døttrene er flotte jenter!!
Nå skal jeg ut og kjøpe meg blomster!! Fordi jeg fortjener det. Skal også innom Tobias en tur!
Ha en stille fredagskveld :)

Sidselsidserk sa...

Hmmm greit med et liv ved sida av kanskje:-)God helg!

Sidselsidserk sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Ja man får jo SPONK hvis man ikke kommer seg på nette en dag.Hadde noen sagt det til meg for 10 år siden hadde jeg flirt rått.
Å så stusselig når barn og barnebarn drar.Dem tar liksom en bit av meg med seg når dem drar.Snufs:(
Føler med deg.
GOD HELG!

Havfruen sa...

Ligger noe til deg hos meg...

irina sa...

Heisann !!

Så herlig og flott at du sier sånnt om døtrene dine.
Det har jeg altid savnet at min mor hadde sagt men men...hun er ikke den typen. Vi er veldig ulike.

Ha det kjempebra i helga snille Tove ;)

Som mine dager er sa...

Vi kunne vært store på livsfilosofi du og jeg. Det tenkes mye i topplokket her også. Men du har jo så utrolig mye positivt rundt deg, med to flotte døtre du skatter høyt, i tillegg til to skjønne barnebarn. Skjønner godt at du føler deg utladet og til tider kjenner på ammetåke og brystspreng. Det siste er vel ditt store mormor-hjerte som banker for de små.

Ha en god helg med barn og barnebarn.

Klem fra Marit

IngersATELIER sa...

Hei igjen. Ufff slik er det hos meg noen ganger også, men mest irriterende er det vist man mister noe man har skrevet her eller der.
Er det ikke rart hvor avhengige vi har blitt av internett;))
Ja det er jammen godt med snille barn, da synes jeg man er prioritert i livet.
Ønsker deg ei flott helg i Trøndelag,
Helgeklem fra sør!

Kokomama sa...

Mamma da *rødme*

Jeg savner dere ekstra mye nå som vi har fått klemt litt på dere. Rikke teller så pekefingeren blir flat i alle bøkene vi leser nå etter Trondheimsbesøk.

Den førstefødte;)