tirsdag 3. februar 2009

Challenge

Her står utfordringene i kø, og denne gangen er det Og bakom synger skogene.. som utfordrer meg. Bildet ligger faktisk i 6.mappe, nedenfra (har jo hatt utfordringen før), men må innrømme at det er bilde nr. 7, da bildet foran var et nærbilde av den ene pillaren til naustet som skal rives (det til høyre). Over nausttaket kan hytta vår skimtes…

DSC00830

Mange har fått denne utfordringen i det siste, så derfor sier jeg som så: den som tar den, får den! Vet man ikke hva man skal blogge en dag, så er jo dette et trivelig bidrag til bloggverdenen:-)

Tirsdag er en god dag, nyt den:)

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Vel..bildet var iallfall kjempefint. Uansett 6 eller 7.
Ha en fin tirsdag.

Anonym sa...

For et flott bilde da!!!! Og er enig med deg i at det er greit med slike utfordringer om man ikke har noe å blogge om.......
Men jeg har faktisk vært innpå 2 ganger i dag, så jeg har visst ikke det problemet, jeg. iallefall ikke i dag.

Berit T sa...

Nydelig bilde og flott plass å ha hytte. Deilig å være så nær sjøen.

Stor høydeforskjell på lav og høyvann?

Rimfrostbildet var også nydelig!

Ha en fin dag videre.

Anonym sa...

Hei!Jeg har noe til deg på bloggen min:)
Ha det godt!