søndag 8. februar 2009

Gratulerer med dagen!

Egentlig er jeg ikke så opptatt av denne dagen, men benyttet anledningen til å kjøpe noen roser…

DSC01111

“Kjøpte du dem selv?” spør du………….”Ja, hvorfor ikke?“svarer jeg. Handyman har sine faste butikker (og blomsterhandlere er ikke blant disse); og igår hadde han vært på Obs!bygg og kom hjem med en eksentersliper og sa “Gratulerer med morradagen!”

DSC01104 DSC01107

Han må ha lært av meg; ønsker du deg noe, kjøp det og gi det bort til din kjære…

Ha en MORsom dag:)!!

10 kommentarer:

liven sa...

hihi....jammen har han lært noe lurt du!!!
Skjønne roser du har kjøpt deg og håper du får en flott morsdag:o)

Anonym sa...

Hei!
Takk for kommentar hos meg.Alltid hyggelig vettu;)
Jammen har du en slu fyr:))
Håper at du får lært deg med verktøyet,eller kanskje sto det på ønskelista de?
NYDELIG rosebukett.Helt enig med deg,hvorfor ikke kjøpe de selv.Denne dagen er ikke SÅÅ viktig.
Kos deg med buketten,verktøyet og mannen,og ha en flott Morsdag

Som mine dager er sa...

Nydelige hvite roser. Skal man ha slike vakre blomster i heimen må man ut å kjøpe de selv. Vinkelslipere og annen power tools dukker iallefall opp uten at man trenger be om det ;-)

Ha en flott morsdag med familien rundt deg.

Klem fra Marit

hobby dilla sa...

hahaha:) Ja...det blir vel kanskje litt sånn: hevnen er søt? hehe.
Har en bror eg som gjorde dette til jul, kjøpte alt han hadde lyst på sjøl og ga det til samboeren...
Heldigvis så var han smart nok til å kjøpe et par lekre støvletter og ,ellers så hadde det vel blitt skilsmissegrunn...
Ha en fortsatt fin dag:)

Hobbygåsa sa...

Hehe, ja det kan jo slå tilbake. Nydelige roser du har!

Havfruen sa...

Ja grattis med roser og ny Bosch. Den vil du trenge!! Uten at jeg har peiling på hva den brukes til.
Ha en super dag i snøværet.

Nitus sa...

Gratulerer med morsdagen.Fornuftig av deg å kjøpe roser og verktøy, kjekkt å ha :-)

Bitt@mi sa...

Det er jo kjekt med ordentlig verktøy når noe trenger å bli fiksa på - og hvis du ikke vet hvordan en bruker det, så vet sikkert mannen det. Og da blir jo jobben gjort av han.. Snedig:-)
Ha en koselig morsdag videre!

Anitas hus sa...

Hahaha, akkurat det der kunne minn mann også ha funnet på. Å for å si det sånn, tullipanene som står så pent på spisestuebordet, ja de har jeg kjøpt selv;)
Takk for oppmuntrende og koselig kommentarer, det setter jeg stor pris på.
Nei, nå venter loppekassa!
Ha en god natt!
Klem:O)

hobby dilla sa...

Heisann:) Syns du fortjener en ny award så det ligger en i bloggen min til deg.
Ha en flott dag:)