lørdag 14. februar 2009

Happy valentine!!!

Må innrømme at jeg ikke har noe forhold til denne dagen, har liksom ikke vært en del av min oppvekst. Men det er sikkert en hyggelig dag for de som liker merkedager utover de tradisjonelle:)

DSC01147

Her i huset skal dagen benyttes til å male noe trehvitt listverk , og da må heftgrunn “til pers” igjen…..Listene rundt kjøkkenåpningen får samme farge som de nymalte stolene og bordet: hvit narcisse.

Uansett hvordan dere feirer dagen, måtte det bli en trivelig lørdag!

8 kommentarer:

Sidselsidserk sa...

Ja det er ingen tradisjoner for denne dagen her i huset heller, men vi koser oss lell:-) Ha en fin lørdag!

Hobbygåsa sa...

Jammen står du på med malingen din, så deilig å få ting gjort. Her har vi heller ikke noe forhold til Valentine's - så med gubben borte går det like bra uten romantisk middag hehe. Kos deg med lørdagskvelden!

Anonym sa...

Hei!
Håpe ikke du står på hau i maling enda.Det jo lørdagskveld.
Men du får no kose dæ uansett,og ha God helg!

karna sa...

Hei igjen, SÅ koselig å høre fra deg. Ingen tradisjon for dagen her heller, har ennå i minne tv-programmet til Ingborg Sørensen ang Valentin på minne. Åsså er'n på jobb ,-) Ha en fortsatt hyggelig kveld og helg.

Havfruen sa...

Må komme igang med maling igjen jeg også..men trenger et spark bak..
Ha en kos lørdag.

Anonym sa...

Hei igjen.Ja jeg fester trådene etter hver farge.Ikke noe å gjemme på til slutt,da byr d imot.Men takk for at du tipset likevel,og atter en gang GOD HELG:)

Anitas hus sa...

Hei,
her er det heller ingen tradisjon for Valentine, for meg er det nok en ting handelstanden har klart å hente over fra USA. Akkurat som Halloween...

Men male derimot det er noe vi gjør ofte, hehe. Lykke til med maleprosjektene. Kikker jeg over skulderen min til høyre så ligger det visst en bunke med lister å venter på maling gitt, tror jeg lar vær å kikke jeg...

Ha en fin søndag!
Klem:O)

IngersATELIER sa...

Hei på deg! Jøss så mye nytt det var her... Og så mye fint. Tøflene dine var kjempefine, likeså bestemorsrutene. Liker de bedre i to farger jeg, elegant. Litt av en mann du har som kan skape noe så nydelig som den vugga, den fineste jeg har sett noen gang. Datteren deres er virkelig heldig som får den! Skikkelig arvegods det der! Du må bare overtale han til og lage seg blogg sånn at jeg kan få lov å se hva han lager!
Valentinsdagen har ikke jeg noe forhold til heller, det er vel noe med tradisjonen som jeg også har vokst opp med... mulig jeg er for gammel;)) Greit for de yngre.
Ønsker deg en fin søndag!
Klem fra meg!