torsdag 1. april 2010

Et lite intermesso.....



Da har  jeg vært to netter på hytta uten vann, og det holder i denne omgang;) Håper frosten i bakken forsvinner til neste besøk…..

DSC04640

….vi fant ut at vi like gjerne kaster oss i bilen og drar på besøk til prinsessen…så derfor er jeg så vidt hjemom en tur.

DSC04638

Trodde også at jeg skulle blogge litt fra hytta, men fant ikke mobilpinnen min før jeg dro, enda jeg lette høyt og lavt..…….så jeg fikk heklet og strikket litt uavbrutt, får’n si;)

DSC04635

Da jeg kom hjem og pakket opp laptopen…..hva tror dere jeg fant? Mobilpinnen hadde vært med meg hele tida og lå i veska og sa ingenting!!! Jeg hadde hele tida lett etter futteralet, og så lå den der “naken” i all sin prakt;) Men hvor i all verden er futteralet??

DSC04644

Takk for herlige kommentarer på forrige innlegg;)

Håper sola skinner der du feirer påske, for her regner det;)

Klem fra tovepia………som ønsker dere alle ei flott påske!!

36 kommentarer:

Kjerstin sa...

Ja er det ikke typisk:-) Man finner alltid ting helst litt etter at man skulle brukt det:-)

Asbjørg sa...

Så du holdt ut 2 netter på hytta uten vann du også,samme som jeg.Det er så rart med det,vi er blitt så avhengig av en viss komfort.Men trøster meg med at snart tiner vel vannledningen vår,og da blir det litt enklere.I det været som er idag,frister det heller ikke å være på hytta.

Unknown sa...

Nydelig bilder som vanlig. Vi var en tur nedom hytten vår på vår vandring idag vi også. Tror nok jeg vil bruke den mer i året som kommer da jeg innbiller meg at jeg får litt mer energi og tid. Takk for fin kommentar. Ha en fin dag og klem fra meg. :))

huset ved elva-elin sa...

Huff så uheldig med hytte turen :/
Ha en fin påske videre.
Påske klem fra Elin

Unknown sa...

Så rart at det er frosset enda...Her er stålende sol og 10 grader ved havet... mobilpinnen...??? Hva mener du med det, hvordan virker det, har du fast mobilt abonnement, eller etter bruk??? Jeg har syslet med tankene om bloggtreff på hytta, men har ikke tenkt å legge inn nett...eneste plassen gutta ikke er på pc...

Ha ei flott påskehelg, og håper det slutter å regne, ellers får du komme tilbake til Nordmøre :))

Klem

Unknown sa...

Så rart at det er frosset enda...Her er stålende sol og 10 grader ved havet... mobilpinnen...??? Hva mener du med det, hvordan virker det, har du fast mobilt abonnement, eller etter bruk??? Jeg har syslet med tankene om bloggtreff på hytta, men har ikke tenkt å legge inn nett...eneste plassen gutta ikke er på pc...

Ha ei flott påskehelg, og håper det slutter å regne, ellers får du komme tilbake til Nordmøre :))

Klem

yesheimen sa...

Hei. Så synd med vannet da, og mobilpinnen, men sånn er det av og til. Ikke alt går etter planen. Men påske med Prinsessa blir vel toppen. Ønsker dere god tur, og fortsatt riktig god påske.
Klem Ann<3

Stubbetufsa sa...

Vet du, jeg blir så glad når jeg forstår at andre kan glemme, og kan lete lenge etter ting!
Det er liksom en trøst!
Men jeg unner deg jo at ting kommer til rette!

Janne i Fagerlia sa...

Futteralet dukker nok opp når du slutter å lete etter det. Slik er det i allefall for meg. Flotte bilder du viser.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Hmmm, det som ikke er stjålet eller brendt... eller mista, dukker opp igjen. Utrolig hvor ting kan være.
En prinsessetur er ikke å forakte, men været skryter vi ikke av her sørpå for tiden. God tur.

karna sa...

Ingenting er som å vara heme i påsken,-) Med vann (varmt og kaldt) internett og plass til alle nå som det er dårlig vær,-) Kos dere videre i påsken, klem

GundaM sa...

Hihi, du surner uten vann du og...?

Min kjære driver og mobber emg når han ser farmen eller denne Monsen greia som går for tiden; dette har ikke du greid å blitt med på...Huttitu, jeg klarer knapt bo i campingvogn jeg da vet du, altfor pysete sjø ;)

Kos dæ videre!

Linda sa...

Kjmpe fin blogg du har:-) Masse hekleinspirasjon. Gleder meg til å følge deg videre. Ha en fortsatt god påske:-)

Linda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Linda sa...

Kjempe fin blogg du har! Masse hekleinspirasjon! Gleder meg til å følge med videre:-) God påske!

Kort og Søm sa...

Du, de talerknene i hyllen din var så fine! Liker sånne veldig godt :o)

God helg, klem Fredrikke :o)

KariL sa...

Hytteliv uten vann har vel også sin sjarm. En husker liksom slike dager. Glad du fant mobilpinnen. Du fikk jo kost deg litt med handarbeid da :)
Fortsatt god påske!

ChatrinesLiving sa...

Skit det med vannet ja, håper ikke mitt fryser her hjemme (jeg har jo egen brønn og septik...)
Mye fint strikk! Å kjempefint forige innlegg! GRATULERER så masse med bryllupsdag! Hærlig!

Ha en superfin påske!
Klem fra Chatrine:)

Ruths datter sa...

Så flott tallerkenhylle og ellers flotte bilder du har i dag. her på vår hytte har varmtvannstanken frosset istykker i vinter så vi har bare kaldt vann, men det går bre. lengter litt etter en varm dusj da. God påske videre.
Klem

LBH coach Ellen Bjørling sa...

Heisann!
Rart med ting som blir borte og plutselig dukker opp! Hyggelig at du likte det jeg sendte deg:)
Håper dere får en hyggelig påske.
Hilsen Ellen:)

Anka sa...

Det er et mysterie på lik linje med sokker som forsvinner osv:-D Men godt du fant den. God påske videre.

Hjerterom sa...

Hei :)
Gratulerer med 36 år da :)

Frosset vannet enda?
Alt blir så tungt uten vann...


Fortsatt god påske til deg og dine.

Klem Siw

Smykkas sa...

Rett og slett vidunderlig å høre at andre leter også, for deretter å gjøre nettopp slike oppdagelser som du forteller om.

Sola skinner nok ikke her heller, men det går an å skape sitt eget solskinn.

Ha en fortsatt fin påske.

Klem

Tonemor sa...

Da kommer godværet!!! Hurra. Sola skinner og det drypper fra taket. Verandaen er snart snøfri. Tenker det blir kaffe og strikking ute i morgen. Herlig!!! Fortsatt god påske!!!

HildeP. sa...

Masse fine hyttebilder! Å lete etter ting ja, det er til å bli sprø av! ; ) Bra den dukka opp. Kos deg på prinsesse- besøk og fortsatt god påske! Håper du får litt sol også! : )

Klem Hilde

Besta sa...

Koselige bilder fa hytta. Hadde heller ikke klart meg så lenge uten vann. Er blitt ganske bortskjemt etterhvert.
Fortsatt god påske.
klem fra marilyn

Lone sa...

Hvor ærgerligt, at I ikke havde vand i hyttan. Nu må varmen snart komme i bakken, så I kan opholde jer der i længere tid.
Er de skønne billeder fra jeres køkken i hyttan?

Stort TILLYKKE med bryllupsdagen. Dejligt at se, hvad de mange år har ført med sig af godiser :))
Humoren er enorm vigtig i et ægteskab. Det er alfa og omega :)
Selvfølgelig bliver vores mænd aldrig irriterede på os. Vi er jo ufejlbarlige :O

Rigtig god påske til dig og din familie. Klem fra mig :)

Evelyn sa...

Hei :) så fine bilder hos deg også denne gangen... oii for noen flotte ting du hadde i koppe rekka di.. så fine farger..

Hehe er det ikke typisk man leter og leter og finner de ikke. men når man ikke skal ha de da finner man det... hihi godt å høre at de ikke er bare hos meg de er slik.

Ha ei fortsatt fin påske og kos dere:)

Klem

liven sa...

Koselige bilder Tovepia!!
Liker det blå jeg vet du,....of fint strikketøy også :o)
Ha en fortsatt fin påske....og idag skinner solen...juhuuu

Jannickes Hjemmekos sa...

Ja, sånn kan det gå... du vet; alt som ikke er brent eller stjålet kommer for en dag.

Flott brudebilde av dere under her; gratulerer med 36 års bryllupsdag. Kjekt at dere koser dere sammen.

Ønsker dere en fortsatt god påske. Klem fra Jannicke og Trond som sender hilsen til "hu i Trøndelag" (det er enten deg eller Guri, det)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjedeleg at hytteturen gjekk "skeis". Typisk at sånnt som det med mobilpinnen skjer. Skikkeleg iriterandes. Men du fekk no strikka mykje då?;)
Håpa resten av påska blir problemfri og flott:)
Klem frå Bjørg

Randis side sa...

:) Typisk at ting som bare forsvinner, dukker opp etter at man har hatt bruk for det! Her kjører vi van til hytta og det funker godt! ha en fortsatt od påske hjemm med ordentlig datanett og vann :)

Josefine sa...

Heisan..

Ikke kjekt med frossent vann, nå vil vi ha vår!!

Håper du har hatt en fin påske så langt. Kjempekoselige bilder du viser...

Og for et staselig par under her, gratulerer så mye med lang og tro tjeneste:))))

Ønsker deg en fortsatt fin påske, stor klem

Unknown sa...

Praktfulle bilder hos deg.

Ligger forresten en hilsen til deg i bloggen min.

Snertne sneller og små nøster sa...

Heia :-) Er det ikke merkelig hvordan ting bare forsvinner, for så å dukke opp igjen ;-) Du fikk vært litt produktiv da :-D

Gratulerer med bryllupsdagen som var - artig å se bilde :-)

Har sett litt bakover i bloggen din, og syns innlegget om linser kontra briller var helt herlig :-) Lurer litt på hva du tilslutt endte opp med.

Ha en fin kveld og klem fra meg :-D

Heidi sa...

Typisk det! Du får lage et futteral som er selvlysende så kan det ikke bli borte.
Nydelige bilder du viser fram - skjønne tallerkener og annet du har på hytta :)