søndag 5. juni 2011

Til et godt formål – Leger uten grenser

image  image

Ellen syr de lekreste kreasjoner, og ikke nok med det, hun har også startet innsamling til  Leger uten grenser, utrolig flott tiltak. Hun syr plagg som du kan få kjøpe, og samtidig gir du din støtte til det gode formålet. Jeg har kjøpt disse to søte luene av henne, og gleder meg til å få dem. Bildene er lånt fra hennes side.

image image

Anbefaler alle å ta en tur innom butikken hennes.

Klem fra tovepia…………………….som synes dette er et beundringsverdig tiltak!

32 kommentarer:

H. sa...

Enig - flott gjort, får ta en titt innom jeg også ;)

Takk for flottt tips !

Ciao

Unknown sa...

Så fine de var, tipper det er noen som blir glad for de. :))

LovisaTendensen sa...

Javisst, der er det mye lekkert og absolutt en god sak å støtte.

Petrinetrollmor sa...

Kjempeflott engasjement ! Flotte luer. Har vore inn og titta, og skal så absolutt inn igjen:)

klem

Havfruen sa...

Oi...så fine de var:) Så absolutt en god sak!
Ha en fin kveld rundt bordet, klemmings herfra:)

liven sa...

Det var et fint tiltak!
en god sak å støtte.....og luene var søte!
ha en fin kveld tovepia

Pia sa...

Jepp, et supert tiltak! Vi har vært borte i helga, og nå ser jeg at hun har lagt ut en nydelig kjole i min datters størrelse...tenke, tenke...;)

Anita Tørmoen sa...

Ja, det er en flott måte å gi penger til et viktig tiltak på. Fine luer du har kjøpt:)

Anonym sa...

De var fine! Mange måter å støtte gode saker på. Flott.

Ønsker deg en fin start på den nye uken :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Så smart måte å hjelpe til på!

Ha vakker kveld :-) og ikkje minst ny veke ♥

EllenSand sa...

Tusen, tusen takk snille deg! :D
Luene blir sendt i morra.
Klem Ellen :)

Anonym sa...

de trenger alle penger de kan få.. kjempetiltak !!

fin kveld til deg : ) klæm

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Et kjempeherlig tiltak1 skal helt klart ta turen innom!

Ha en fin ny uke!
Klemmer

Lene Megan sa...

For en fin ide! Læger uden Grænser er vigtig vigtig!!!

God aften til dig. Klem.

Sjarmerende GJENBRUK sa...

...jeg ser du virkelig gjør ting du kan...Det heter tusenkunstner!
Ha en deilig uke og kos deg masse...KLEM fra Hanna

Solveig sa...

Oj, så flott da! Skikkelig kreativt og godhjerta påfunn. Må innom og kikke jeg med;o))
Ha en fin uke, min venn.
Klem fra Solveig:o)

Mom`s garden sa...

Så bra tiltak, jeg skal ta en tur innom hennes side,¨

klem fra meg:-)

ide-puffen sa...

Veldig flott tiltak til flott organisasjon.
Og du det overste bildet ditt under her ble skikkelig fint!!! Kos å male ja. Lenge siden jeg har holdt kunstpensler nå, blir ikke det samme med 3 liters veggmaling, men moro det også he he.
Kos deg
Klem
Randi

HildeP. sa...

Takk for tipset! Flott tiltak og søte plagg! : ) God uke til deg! : )

KariL sa...

Flott tiltak. Alt monner.

Klem:)

Unknown sa...

Så flott et tiltak!
Må inn og kikke eg og :o)

Syns forresten du e skikkelig flink te å male. Likte bildene dine :o)

Håpe helga har vore fiiiin og ønske deg ei flotte nye veka :o)

Whitebite sa...

fantastisk av Ellen!!

mona.z sa...

Virkelig flott tiltak, søte luer du har kjøpt:)

Elisabeth sa...

Leger uten grenser er en organisasjon som er verd å støtte. Skal kikke innom butikken hennes jeg. Flott tiltak! Flott at du sprer det her på din blogg Tovepia.

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Flott tiltak ja,og kjempe fine luer.Her har du støttet en god sak:)

Ha en fin ny uke:)

Klem Linda;)

Bente`s Hobbyrom sa...

Så tøffe luer og utrolig bra at hun bidrar til sånne gode saker .Klem fra Bente.

Smykkas sa...

Det er et flott tiltak hun har satt i gang, og jeg må nok gjøre en liten investering hos henne.

Klem

Mormorfarmor Inger sa...

Herlige luer og flott tiltak! Jeg skal se om jeg finner noe plutselig :)

Misemor sa...

Er det ikke herlig at folk er så snille og gavmilde? Dette er jo noe å tenke på for flere... ;-)
Og du er så snill og reklamerer for dette også, så bra!!! =)
Ha en fin kveld, klem =)

"Romfortrivsel" sa...

Så mange flotte og artige innlegg du har produsert siden sist jeg var i siget!
Ja, leger uten grenser er et godt formål. Flott med mennesker som bidrar. Man må velge ut et eller flere prosjekt man kan står for. Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe en. Her i huset har vi bestandig hatt fadderbarn. God oppdragelse av egne unger i det, synes jeg.
Joda, Tove, sender deg noen varme sommertanker, og håper det kan være med på å heve temperaturen i Trøndelag;)

Ingun sa...

En god ide og snillt gjort. Leser meg nedover bloggen din og synes du lager fkotte bilder. Ha ei god ny uke!

Bente sa...

Hei du kreative dame :)

Her var mye moro, og fine ting .)

Så koselig å plante i trillebåra, kjemestilig !

Ha en skjønn uke :)