fredag 19. november 2010

Nytt til kjøkkenet

Jeg måtte ha en ny holder til kjøkkenpapiret, da den gamle var i plastikk fra Ikea, og da Marit forhandler Perfect Home, var den saken klar;)

IMGP0900

De har såå mye flott, så sannelig var det ikke enkelt å velge, men jeg måtte ta utgangspunkt i holderen denne gang;)

IMGP0906

De hadde også et etasjefat i samme stil, så det måtte bare bli med. Jeg har en sort peisovn på kjøkkenet og et mørkbeiset eikekjøkken, så dette passet perfekt hos meg.

IMGP0923

I tillegg falt jeg også for disse lyktene.

IMGP0922

De kan jeg ha ute om sommeren og inne nå på vinteren. Da mangler jeg bare ny benkeplate og vask, så er kjøkkenet så godt som nytt, til tross for 30 års fartstid;) Jeg anbefaler dere å se på varene fra Perfect Home, så ta kontakt med Marit, hun selger både på og uten party….ser forresten at hun har en giveaway på gang, så sleng dere med der!

Kos dokker i helga!!!

Klem fra tovepia…………..som skal smake på lutfisken i kveld;)

39 kommentarer:

Anonym sa...

Så flotte ting du har fått kjøpt til kjøkkenet
det fatet ditt var det mye godt på.. klementinene er så gode nå

lekre lykter også.. praktisk når en kan ha de både ute å inne

God helg til deg

Sologbolig sa...

Flotte ting du har kjøpt deg, smart fat. her skal vi også ha lutefisk i kveld. Kos deg. Klem

Anita Tørmoen sa...

Helt enig med deg - Perfect Home har mye flott:)

Annelis hantverk sa...

Ååh så gott med lutfisk! För mig blir det först på julafton som vi äter lutfisk. Snygga kökssaker!
God helg!

Trollmora sa...

Så fine ting du har kjøpt deg! :)

I dag er jeg inne hos mine høyt verdsatte følgere for å ønske alle en riktig god helg!
Håper dagene er snille med deg :)

Klem fra Trollmora!

Greta sa...

Hei. er enig dei har masse fint på ferfekt home. Synd det er litt dyrt.
Har klokke, nøkkelskap og en del anna. Ei stund siden eg handla der no. tør ikkje å gå inn å sjå hehe.
flott ting du har fått tak i dag. det er jo som kjent ikkje så mykje som skal til for at ein fornyer seg. Ha eis tråalndes helg

Havfruen sa...

Knallfine ting du også har kjøpt. Og passer veldig godt hos deg:) Fine bilder også:)) Fikk faktisk lyst på mandaring....
Nyt fredagen og helga....klem fra meg:)

Viola sa...

Det fruktfatet er vakkert, også de lyslyktene! Ser også at du har så mye lekkert og søtt i vinduskarmen din! :)

Nå er jeg innom den andre bloggeren som skal spise LUTEFISK!! Åååå så lyst jeg har på det!! Min samboer liker ikke lutefisk.. Lutefisk med bacon- nam nam nam!!!! :)

God helg og klem fra meg! :)

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine ting.Perfect home har kjempe mye fint.Prøver litt å holde meg unna party er litt lett for å kjølpe en del.Men veldig brae ting.Har kaffeservise fra der Herregårds servise kjempe nydelig å så holder seg bra gullfargen.Kos deg masse å ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Snertne sneller og små nøster sa...

Sånn tørkerullholder har jeg også - vi skal ha den på landstedet når vi får nytt kjøkken der :-) Har MASSE i den serien, men ser jo at jeg absolutt burde hatt etasjefatet også ;-)

Ser ut til at dere har hatt en herlig tur - sikkert veldig godt å komme seg bort fra kulda som herjer her :-D

God helg og klem fra Siv

Besta sa...

Flotte ting du har kjøpt til kjøkkenet. Lenge siden jeg har vært i Perfect Home party men det fristet.
Ha en fin helg.

klem fra marilyn

sylvia sa...

hei.
så nydelige ting du kjøpte, de har så masse fint i dette merket, passet jo så fint hos deg,
ønsker deg et godt måltid med lutefisk å en nydelig helg,
klem fra sylvia

Strikkebesta sa...

Kjekt å "snope" litt til hus og heim ein gong i blat, ja, og du har funne fine ting som kan freiste fleire enn deg:) God helg til deg i Trondheimen!

Refleksjon på livsvegen sa...

Veldig flott!

God helg :-)

liven sa...

Åh som du koser deg i innlegget under her.....ser ut som et deilig sted å være!!
Nå er du vel klar for vinter og jul!!
Koselige bilder fra kjøkkenet ditt :o)

ha en fin helg Tovepia :o)

Stubbetufsa sa...

Tørkerullholderen og stettfatet var så flott å ha på kjøkkenet!
Håper dine små pelargonier får rot og vil vokse!
Klem til deg, og takk, takk for din utholdenhet i å kommentere koselig!

Lene Megan sa...

Fine ting!

Håber at lutfisken smagte godt. Jeg har aldrig smagt det, men Eirin sendte en forklaring. En dag må jeg jo smage det også!!! :)

Klem og bon appetit!

Gry sa...

Heisann! Fine ting fra Perfect Home, gratulerer med alt det nye! Etasjefatet er koselig å ha på kjøkkenet og ekstra fint når en har flere ting som matcher.

Koselige lykter også, flotte hele året!!

Nam, lutefisk! Heldiggrisen ;)) Kos deg og nyyyt... Ha en fin helg kjære deg <3 Klem fra meg

Barbros lille atelier sa...

Så stilig! Flott med matchende tørkerullholder og etasjefat! Gøy med små fornyelser til hjemmet:-)

Kos deg med lutefisken!

Klem

Lisbeth sa...

Lutefisk har jeg ikke spist siden jeg var teenager i Norge...:-)
Så det er nogen år siden.
Ja det var rigtige stilige ting de har hos Perfect Home. Kan godt forstå du ikke kunne nøjes med tørkerulle-stativet alene,;)

God weekend fra Lisbeth

Som mine dager er sa...

Ja, se så fine de ble hjemme hos deg!! Sannelig. Du har god smak også vettu Tove!

Jeg har begynt å selge i et hurtig tempo nå, og har sikret meg et aldri så lite lager hjemme. Det betyr at når folk tar kontakt og spør etter et produkt eller to, så har jeg det på lager og de får det med seg hjem. Det er luuuuurt!

Kos deg med helgen. Jeg har venninnehelg med overnatting hos meg. Juuuhuuuuuuu....

Klem Marit

Elisabeth, innerst i veien sa...

Flotte fornyelser, likte stettefatet veldig godt. Ha en super helg.

Vigleik sa...

Heisann. Smake på lutefisken for første gang på mange og det var kjempegodt. Helt nydelig faktisk. Her blir det ganske rolig helg, og håper på litt kaldere vintervær i løpet av helgen:)

Tulip sa...

Så godt å se deg tilbake igjen! Ser du har hatt en avslappende og flott ferie! Så deilig.
Nydelig Stettefat, det likte jeg veldig godt:)
Perfect Home har mye flott:)

Datt sa...

Stilige te-lysestakene! Og skjønner godt at du måtte ha med stettfatet også, kjempefint sammen! :)

Maret sa...

Så koselig du har fått det..
(lutefisken har eg ikkje tenkt å kommentere) ha-ha....

Ha ei flott helg.

Barbros lille verden sa...

Så nydelige saker du har kjøpt deg da! Tror det er best jeg holder meg vekke fra Perfect Home...det kan fort bli fryktelig dyrt!!
Så gøy med to barnebarn på så kort tid til sommern da!! Herlig :)
God helg til deg!
Klem fra Barbro

KariL sa...

Jøss så stilig da. Dette var noe å tenke på. Du har kjempegod smak.

ønsker deg en riktig helg!

Ruth sa...

Så lekkert. Tørkerullen min bor på en bit av et kosteskaft som er kappet av. (ler) Jeg hadde nestan enda mere sans for fatet - det var skikkelig fint. Kanskje jeg burde gå litt i butikker når jeg kommer opp til ABerdeen. Det hadde ikke vært så dumt med noen "løft" her heller.
Ha en super helg.

Randis side sa...

Regner med at lutefisken smakte!! Nam! Flotte ting fra perfekt home, alltid mye lkkert å finne der. Ser ut for at du har hatt fin tur til Amadores, også. Fint å feriere der med all inclusive. DET e ferie! Ha en fortsatt fin helg og klem

Anette Willemine sa...

Så fin! Mye fristende å få hos PH!

Ser ut som om turen deres til varmere strøk var herlig :o) Tenker det var deilig med litt varme og ferie på denne tiden! Ser jo deilig ut der. Takk for at du deler!

Ønsker deg en fin helg!

Klem,
Anette Willemine

Smykkas sa...

Kjempeflott fornyelse til kjøkkenet.

Jeg falt også for telysglassene, og de kan jo brukes over alt, uansett hvilken stil man har fra før.

Hadde du en fin ferie? Jeg har ikke at tid til å se gjennom alle innleggene dere laget mens det var bloggtørke fra denne kanten.

Klem

Ingun sa...

Hei

Velkommen hjem igjen fra en flott ferie. Heldige deg som har vært i varmen....flotte bilder fra turen. Litt nytt er hyggelig på kjøket.Morro å pynte opp litt.
Lutefisk er godt det.Med allt tilbehør;-))

Ha en flott lørdag...

anneskreative sa...

Ja,,,helt enig dette var fint,,,har en kolega som også selger for Perfect Home,,,,og hun har stadig noen super gode tilbud for oss,,,,da er det shopping på pauserommet,,,,så jeg har noe derfra jeg også,,,,,
Ha en fin helg.
Anne

Janna sa...

Kjempeflotte ting du har handlet; er tingene (tørkerullholderen og stettfatet) laget av smijern og porselen?
Fine var de i alle fall, kunne tenkt meg en slik tørkerullholder på kjøkkenet her.

Ha en fin helg.

Marianne sa...

Deilig med litt ferie tenker jeg, også til et varmere sted da:)
Vil også både takke for hyggelige hilsninger fra deg og for den flotte mikkelua jeg har kjøpt av deg. (julegave til min mann)
Etasjefatet og tørkerullholderen var flotte, skal en tur innom den bloggen å kikke.
Ha en fin kveld.
Klem

Tino sa...

Så mye flott du har kjøpt! Lekkert etasjefat.

Ha en fin søndag!
Klem T

Tonemor sa...

Så masse fint du har kjøpt. akkurat min stil også.
Fin søndag
Klem Tone

63 grader nord sa...

Amadores! Der var jeg i februar, frista innmari de bildene, var flott der! Koselig blogg du har, første gang jeg rote meg inn hos deg - kjempekoselig omtur!

Kom innom bloggen min om du har tid, og bli med på GIVEAWAY.

Ha en fin søndag! :0)