onsdag 7. mars 2018

Marygenser

Da falt denne av pinnene, en flott genser strikket i Drops Air. Jeg liker garnet godt og modellen er lettstrikket. Litt kjedelig strikk før mønsteret begynner, men godt fornøyd med resultatet. Den er en gave, så får håpe størrelsen er riktig.


Jeg får jo alltid garn til overs, så da ble den enkel hals. Jeg liker disse enkle halsene, så har flere selv i ulike farger, så de er daglig i bruk.


Jeg har vært i ryddemodus i det siste. Tenkte jeg skulle kvitte meg med gamle strikkeplagg, men det ble vanskelig, så de er nå på hytta...her kommer ingen til å fryse:)


Ha gode marsdager, håper våren tar grep snart!

Klem fra tovepia................som ser fram til snøsmelting;)

3 kommentarer:

Siddis back home sa...

Fin genser og hals, jeg liker det garnet veldig godt, hadde nettopp strikkekurs hos meg der alle strikket halsen i garnet som du har strikket! Ha en fin helg og Happy Knitting!

Bodil sa...

Så flott gensar og hals. Og heldig mottakar som får eit så fint plagg. Så bra at strikkeplagga får nytt liv på hytta :) God helg.

Sidselsidserk sa...

Det ble en nydelig genser! Flott gave med matchende hals, tror den blir flott til mottakeren:-))