søndag 22. april 2018

Barkhandlerikofte

Da ble endelig denne jakka ferdig, og den vil bli en favoritt framover. Mønster er av Tove Lindtein, og den er strikket i Drops Air, et nydelig garn å strikke av.




Det blir jo alltid garn til overs, og nok en gang endte jeg opp med en hals..men det skal sies, at jeg er storforbruker av disse enkle halsene;)




Jeg er midt i en flytteprosess for tiden, så ikke mye tid til strikking, men det kommer tider etter denne. Jeg har fått et inngangsparti som står i stil med jakka og i min fargestil:)









Klem fra tovepia.......som ønsker alle en god ferd mot mai:)

3 kommentarer:

Barwitzki sa...

Så fint. Vakker jakke har du strikket.
Nydelig mønster og fargene var herlig.
Jeg strikker garn fra Viking. Garnet heter Cream og jeg hadde mulighet
å kjøpe her i Tyskland... ikke så oft at jeg kan kjøpe norsk garn her.
Ha riktig fin uke... hilsen til deg fra Viola.

Bodil sa...

Det var ei nydeleg jakke i flotte blåfargar :) Og gode strikka halsar er det alltid bruk for.

amo sin blogg sa...

Stilig både dama, jakka og inngangspartiet !!
Høyrest spennande ut å flytte i leiligheit., Eg tenkje av og til på det,
men med alt mellom himmel og jord me har samla på gjennom åra veit eg ikkje kor det skal gå til.
Lukke til i nytt husvære.
Klem