fredag 13. august 2010

Giveaway i tovebua

Da er det på tide med en giveaway hos meg også, men i og med at premiene kommer fra tovebua, er det rett og rimelig at påmelding skjer der;) Jeg stenger dette innlegget for kommentarer, så vil du være med på min giveaway, må du gå til tovebua og legge igjen en kommentar der. Vanligvis er tovebua stengt for kommentarer, men jeg har åpnet for kommentarer på siste innlegg der;)
DSC04470
Alle som legger igjen en kommentar i tovebua, får 1 lodd. Det er hyggelig om du legger deg som følger av tovebua og/eller tovepia, men det er opp til hver enkelt.
DSC05155
Du som ikke har blogg må gjerne legge igjen en kommentar også, men da må du skrive minimum fornavnet ditt under innlegget så jeg vet hvem du er;)
DSC04376 DSC03649
Hvis noen vil linke til innlegget, er det hyggelig;)
DSC05507 DSC05190
Jeg trekker ut 1 vinner som får velge seg et produkt i tovebua, blant de ferdige produktene som ligger til salgs, og det blir sikkert en trøstepremie eller to også;)
DSC04174
Håper du orker å trykke HER, så kommer du til min Giveaway;)
Trekning foretas den 30.august.



Klem fra tovepia……………….som håper du går til tovebua denne gang;)