søndag 19. august 2018

Sommertopper i ull

Hei til alle som er innom og ser. Jeg har som noen har sett stengt for kommentarer; det skyldes at jeg ikke ser meg  i stand til å gjengjelde besøk og synes derfor alle skal få slippe og kommentere her ogaå;)
Et av mine siste strikkeprosjekt er en sommertopp i alpakka, Drops Alpaca. Mønster kan kjøpes hos GARNIUS.


Jeg valgte å ikke kjøpe flere farger, da jeg hadde så mye av dette garnet liggende, så min #fionadenim ble litt tammere enn mønsterbildet.


Jeg fikk følelsen av å ha gått i en lignende genser tidligere, for den er litt retro:)
Da kan jeg konkludere med at alle mine sommertopper i år har blitt strikket av ull..sier kanskje noe om sommeren her..gode dager i juli da;)



Klem fra tovepia...........som håper på en varm høst..tross alt;)

Ingen kommentarer: