mandag 16. mai 2016

Mariusvester

Den siste uka har virkelig vært Marius-strikk. Jeg skulle bare strikke en vest til Prins I til 17.mai, men i og med at den første strikkefasen foregikk i bil, kom jeg til et punkt hvor det ble vanskelig å strikke. Jeg hadde jo garn, så plutselig var jeg i gang med bole nr 2...til Prins III:)



Det har direkte vært maratonstrikking, og jeg håper jeg ikke setter i gang et slikt kjør igjen. Det som var verst, var at det strikkes frem og tilbake med mønster..ikke artig i det hele tatt!




Men på 9 dager ble 2 vester ferdige, og jeg er godt fornøyd:)
Vestene ble overlevert i dag, og de passet perfekt, så får vi se om det i morgen blir vær for disse eller andre plagg..uansett, gjort er gjort:)

Ønsker alle som er innom en festlig 17.mai uansett vær og føreforhold!




Klem fra tovepia……………..som sier Hurra, Hurra, Hurra;)

4 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Flott med Marius, og ha en fin dag.

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flink du er!
Så raskt ferdig og fine vart dei!

Vonar du har hatt fin 17.mai :-)

amo sin blogg sa...

Du er virkeleg ein ræser med
strikkepinnane.
Flotte vart dei, Mariusvestane,
tenkje dei var varme og gode på gutane på
nasjonaldagen.
Snart helg igjen, ha fine maidagar.

Lisbeth sa...

Godt jobba!! Ni dager.... Kjempefine ble de :)