fredag 23. mars 2012

A taste of summer

Da er jeg hjemme igjen etter en uke sammen med den kongelige familie på Gran Canaria; og gjett om vi har kost oss! Vi var HER, et absolutt godt alternativ når man reiser i følge med små barn.

IMGP5067

Sola har varmet oss hver eneste dag, vi har badet, spist god mat og danset hver kveld fra kl 20.00 til kl 21.00….. for da var det mini-disco …og det var virkelig et av høydepunktene:O))

Denne videoen viser en danseløve i særklasse:O)…..men sannelig lo jeg godt av mine også:)

Vi hadde en dag i Palmitos Park i Maspalomas, og det var litt av et anlegg og mye å se på, men jeg må innrømme at delfinene var høydepunktet.

IMGP5342

Hjemme har regnet gjort sitt, så kun snøflekker igjen, og det lover godt;)

IMGP5354

Da skal jeg svømme mot påskeferie………….og samtidig nyte at vi snart møter april;)

….men først, GOD HELG!!!

Klem fra tovepia……………………………..som ikke har savnet været her hjemme;)

28 kommentarer:

Fruen på Skogmo sa...

Ajajajjjjj... Tenk å friste med sånne hærlige bilder i dette grisete Trønderværet da! Tror jeg bestiller tur tvært jeg gitt :o)

Uansett; velkommen hjem med fullada batterier! Fra mandagen av har jeg bestilt sooool, fuglekvitter og vegkanter fylt med leirkaill ;o)

God helg og klem fra meg

Mormorfarmor Inger sa...

Herlige bilder!!! Kan tenke meg du har kosa deg ja. Velkommen tilbake! Plutselig er sommeren hos dere også - jeg sender litt sol og varme oppover. 17 grader i skyggen her i dag. Ganske greit egentlig :)
Klem klem

Åshild sa...

Velkommen hjem.

Vi var faktisk der i fjor, og vurderte å reise tilbake. Det er det eneste stedet vi har vært på som vi har anbefalt til andre.

Skjerstad sa...

Velkommen hjem Tove :)
Dette hørtes ut som en fin fin ferie ! Og det øverste bilde var helt FANTASTISK !!

God helg !
Klem fra Janne

Mira sa...

Å så skjønne bilder!
Skjønner dere har kosa dere der!

(Å vet du ka? Eg har som har vert bekymra over at dere har regna bort)

Har det ikkje så verst, her heller;-)
Sommer i går og nesten i dag også men natta var kald!

Ønsker deg ei fin helg! Klem,

Sidselsidserk sa...

Velkommen tilbake til hverdagen - det der så herlig ut:-)
God helg i stua!

ANNEPÅLANDET sa...

Det så slett ikke ubehagelig ut!
God helg!

Greta sa...

Å så hærlig. Der skulle in ha vøri ja. Skjønner du har kost deg. Ha ei flott helg

Ingrid Tunheim sa...

God helg til deg og dine. Ser ut som dere har hatt det fint i varmen og forhåpentligvis kommer våren til Trøndelag om kun kort tid.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Borte bra, hejmme best- bortsett fra været da. Har bodd rett over gata der på Amadores og det kan virkelig anbefales :)

Forresten så har vi nesten sydenvær her nå, tror vi bruker opp sommeren i mars denne gangen. I fjor var den i april. Noe godt påskevær kan vi neppe fortjene som sløser med soltimene nå. Det er nok nord for Dovre at det blir knallpåske i år;)

God helg og gratulerer med lillesøster.

Petrinetrollmor sa...

Ja, eg kan sannelig tenke meg at frua har kosa seg. Her har du fått både i pose og sekk: Familien i godt vær !!

stor fredagsklem frå ei som også gleder seg til april:)

Shy sa...

Velkommen heim! Såg deilig ut!
Men no skal det bli sol her i helga, endeleg.

God helg til deg .

Bente sa...

God fredda, ser dere har kost dere masse. I trøndelag er jo ikke været det beste for tiden ser vi på nyhetene.
Jeg er på Skjærhalden og her er ubeskrivelig flott nå. Første måltid på vår veranda, Hvaler reker så klart.Det er meldt flott hele helgen og jeg håper virkelig det klaffer. Påsken skal jo nytes her ute ved sjøen og vi håper på det blir som i fjor.

Bente

Smått og Stort sa...

Heldige dere!!! Tenker det var godt med sol og sommer♥ Vi reiser til Mallorca i juli- gleder meg allerede som en unge!
Ha en fin helg!
klem fra Sissel

Einy sa...

Herlig!! Perfekt tid å reise på nå da :). Flotte bilder som gjorde meg reisesyk! :)

God helg.
Klem Einy

Ruths datter sa...

Ja dette er toppers. Gå til duk og ferdig dekket. Nå håper vi bare at finværet som har landet her i Bergen holder seg til over påske.God helg til deg Tovepia (sikkert brun og fin du nå.)

Valmueplassen sa...

Åhh, så godt det høres ut! Så kommer du hjem til våren her hjemme:-) Jeg elsker å reise, gleder meg masse til neste tur! God helg til deg, kos deg:-))

Unknown sa...

SÅ deilig med en pause i regnværet! Et perfekt feriested for en kongelig familie. Herlige bilder ;-)

God helg til deg!

KariL sa...

Du verden så fristende bilder. Sol og varme er balsam... Idag har vi faktisk sett solen og ser frem til en dag med sol i morgen også,men så..... Håper i det lengste og skal nyte finværet alt jeg kan.
Må bare si at jeg har savnet deg:)

Ha en fortreffelig helg!

KariLklem:)

Viola sa...

Oi! Vært ute og reist!? Flotte bilder og litt annet landskap var det her ja.. :)) Og delfiner er jo bare helt vakre dyr, må ha vært litt av et show.. og hehe.. ble lurt nå jeg gitt.. trodde du hadde lagt inn et klipp av din Handyman som danser.. ;)
Det var knall det showet da, rene danseløven jo! =)

Ikke vært det riktige været på trønderkanten nei.. men her derimot har vi vært velsignet med sol! Og i dag veldig varmt også! :)

Klem fra meg og god helg! :)

Fjellets datter sa...

Velkommen tilbake...kan tenke meg det gjorde godt med litt varme! Fin tid å reise på, da har man fint grunnlag til vårvarmen ankommer! Flinkis han lillingen med dansefoten...men så hadde han jo de danseløvene til foreldre!
Kos deg i helgen.
Klem fra Kristin

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Tovepia,
og velkommen hjem! Det så herlig ut der dere har vært, og det høres ut som en flott ferie for store og små! Nei, det er ikke så verst her hjemme nå heller, så det var sikkert ingen bra overgang!

Ønsker deg en flott helg!

Klem Cathrine :-)

Refleksjon på livsvegen sa...

Dette såg berre herleg ut!

Varm vår klem :-)

Bitt@mi sa...

Jasså, det var der du var:) Syntes du var så lenge borte fra bloggen:))) Så godt å lese! Det gjorde nok kjempegodt med sol og varme, og koselig å dra sammen med familien!
Her har det snødd i dag, jeg gir snart opp. Ikke for det; jeg har ligget strak ut, bare litt springing mellom sofa og toalett-trim på meg i dag. Nå er det bedre, cola'en har kommet i hus. Kvelden er nok berget.
Ha ei koselig helg fortsatt!
Klemmer!

EllenSand sa...

Ser ut som dere har hatt en perfekt ferie!
Ellen :)

Janne i Fagerlia sa...

Dette hørtes bra ut for både kropp og sjel. Mannen og jeg har vært på weekendtur på Skiferhotellet på Oppdal i helgen. Ikke akkurat sommervarme her, men det er likevel godt med litt forandring. Skal til Kroatia litt senere på året, så da satser vi på at vi får litt varme i kroppen.

Sologbolig sa...

Dette såg jo utruleg DEILIG ut !!!
Ha ein fin søndag.

Helle sa...

Herlighet så godt det så ut med sol og sand mellom tærne. Hmm, lurer stadig på hvor ferien for 2012 skal gå og blir mer og mer sikker på at det må bli et sted med mulighet for san mellom tærne. :)