torsdag 28. desember 2017

Ninjagoluer

To av prinsene ønsket seg Ninjagoluer til jul, så da var det bare å sette i gang.
Jeg har prøvd meg på maskesting en gang før, så selve teknikken er ikke vanskelig, men denne gang var «problemet» å starte på riktig sted. Denne lua ble «prøvekluten», mens det endelige resultatet på den svarte, ble det aldri tatt bildet av...


Jeg erfarte at det beste er å gå ovenfra og ned. Mønster ligger gratis på nett. Det er bare å Google Ninjagolue, men gjør oppmerksom på at mønsteret er en maske skjev på det hvite i forhold til ansiktet under.



Dette vil jeg tro er mitt siste innlegg i 2017. Jeg vil takke dere som leser bloggen og alle dere som har vært trofaste med kommentarer dette året. Alle er lest og alle satt pris på! Jeg har vært dårlig på kommentarer til andre dessverre. Jeg har vurdert å avslutte bloggen, men samtidig bruker jeg den ofte som oppslagsverk til diverse, så enn så lenge henger jeg med så vidt..



Jeg avslutter i kjent stil:

Klem fra tovepia...............som ønsker alle en riktig god overgang til 2018!

3 kommentarer:

Sidselsidserk sa...

Tøffe luer! Henger med her også og har vel egentlig lagt bak meg et tålelig aktivt bloggår (det har vært verre:-).
Så lenge det er lystbetont så vil jeg fortsette, følger med noen gamle trofaste og synes det er trivelig.
GODT NYTT ÅR!

amo sin blogg sa...

Spennande huer du strikkar.
Eg ynskjer deg eit godt nytt år !

Klem frå Anne-Mari

Siddis back home sa...

Så flotte luer, de ble nok vel mottatt! Ha et fint nytt strikke år!