onsdag 13. juli 2016

Sommerstrikk

Det kan kanskje synes som jeg har nok av kluter og lignende, men faktisk er dette strikk som jevnlig er i bruk...men når det er sagt, så fornyer jeg meg ikke mye på mønstersiden:)




Jeg strikker av Drops Paris, for jeg synes det gir en fin tykkelse på klutene. I tillegg er 1 nøste=1 klut, 2 nøster=1 håndkle...med andre ord, det produserer ikke restegarn;)




Litt usikker på om jeg skal klage eller være fornøyd med sommeren så langt; vi har gode dager innimellom, men utrolig skiftene vær.





Klem fra tovepia......som ønsker alle gode sommerdager;)

6 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Skiftande ver ja, men juni var fin her.
I morgå reise me til Danmark, spent på korleis veret er der.

Fingerbølla sa...

Heisann. Sommer og sommer fru blom....Her skifter det også mye. Knaill fint I går...Grått I dag. Men I morra blir det ferietur. Kos deg.😉

Ruths datter sa...

Fine kluter. Været er det ikke så mye å gjøre med. Jeg er bare så glad for å ha ferie at jeg nyter både regn og sol.
Klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Kjøkkenkluter- og håndklær er alltid fint å lage, og jeg kjenner meg igjen på at jeg ender opp med å velge favorittmønsteret! Hos meg er det ruter. Jeg har aldri prøvd DROPS Paris tidligere, men det skal jeg gjøre! Ønsker deg fortsatt fine sommerdager! Klem Cathrine :-)

Sidselsidserk sa...

Fine kluter, og kommer alltids godt med:)

Eli Kristin Magnussen sa...

Flotte kluter, alltid kjekt å friske opp eller supplere med nye. Blitt lite klutestrikk her, men det er på "planen". Som så mye annet :P