onsdag 5. april 2017

Herlig hals..i flertall

Det har skjedd før, og det har skjedd igjen..når jeg faller for et mønster, så greier jeg ikke å gi meg med et eksemplar..


Denne halsen av @_strikkelise_ har også blitt et slikt prosjekt som bare måtte strikkes flere ganger. Jeg har strikket med Ask fra Hillesvåg, et garn som virkelig blir mykt og godt etter toving/vasking og som har passe tykkelse til dette bruket.


Jeg er ikke redd for farger, faktisk synes jeg det bør være farger på hals-og hodeplagg, da vi ofte er blåsvarte i påkledning forøvrig:))



Jeg får ikke brukt alle selv, så de ligger til salgs i Tovebua på Facebook. Stikk gjerne en tur innom der..der ligger det mye overskuddsstrikking:))

Klem fra tovepia....som ønsker alle en god ferd mot påske:)

3 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Oij, sjå der ja,
fine halser i vakre vårlege fargar.
Kom på at syster mi sat å strikka eit panneband,
og det er det ellevte i same mønster, for
alle i familien vil ha det ;:)
Kjekt å strikke når det fell i smak.

Sidselsidserk sa...

Herlige farger du har brukt på disse, GOD PÅSKE sånn etter hvert:-))

Anonym sa...

De var fine og så herlig med flotte vårlige farger.