torsdag 3. juli 2014

Veskepunger..og strikkestopp

I likhet med flere strikkende, har jeg pådratt meg seneskjedebetennelse med en stoor senekul på venstre håndledd…og jeg innser at jeg må ta en pause, for leddet er ikke godt..men jeg må jo finne en løsning på hvordan jeg skal kunne holde på med håndarbeide uten altfor mye belastning…..

IMG_8728

….jeg har funnet noen veskepunger som ikke var ferdiggjort, så de ble nå pyntet og isatt glidelås;) Kanskje må jeg bli mer venn med symaskina mi?…den er ihvertfall overhalt og "fit for fight":) Flere veskepunger til salgs HER.

IMG_4815.JPG (2)

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal kunne sitte uten strikke-eller hekletøyet, så jeg får prøve meg fram sakte men sikkert..

IMG_8729

Måtte jo bare kjøpe garn her forleden allikevel…ååå, gjett om jeg har lyst til å sette i gang:)

Klem fra tovepia………………..som ønsker alle gode julidager:)

8 kommentarer:

Janna sa...

Veldig fin veskepung, og om du har flere slike på lager, så har d jo litt å sysle med. Men skjønner hva du mener med tanke på at det kan bli vanskelig; har jo skjønt at du har et strikketøy i handa oftere enn de fleste.

Likevel, ha en fin sommer. Her er den ifølge YR på vei...

Klem til deg fra meg.

Sylvia sa...

Uffet, det lover ikke godt!
Men som Sommertid sier, så ta det med ro, og strikke bare litt av gangen, ofte pauser.
En sommer måtte jeg holde pause i to uker. Mannen snakker enda om den tiden, for da var jeg så sur, he he Men man har igjen for det siden. Skrekken er jo kronisk senebetennelse, og DET skal vi nå ikke ha"
Så bli venn med symaskinen din, du, og gjør ferdig små puslearbeider.....og kanskje tegne og planlegge videre prosjekter?? Få deg en slik bok som jeg har anskaffet meg, da kan du planlegge , tegne og kose deg masse.
Fortsatt God sommer. Klem

Ugla sa...

Uff, det hørtes ikke godt ut.
God bedring!

Strikkeheksen sa...

ØV - hvor ærgerligt for dig - du skulle lige ha boet her i nærheden, så ville jeg have givet dig en akupunkturbehandling :-)Søde små punge, du har lavet iøvrigt :-)

Håber, hvile og tålmod kan hjælpe dig :-)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Tove! Dette vet jeg litt om, med to opererte skuldre! Jeg skulle egentlig ikke drevet med håndarbeide, men da hadde jeg blitt gærn, trur eg! Så nå har jeg strengt regime, og strikker max 2 timer pr kveld, og tar mange pauser. Så et godt råd er nok å ikke overdrive (!), og å ta pauser! God bedring, og lykke til med syinga! Klem Cathrine :-)

Lisbeth sa...

Au, au!! Riktig god og ikke minst rask bedring :)

STEINKJERRINGA sa...

Hei! Strikkedamer skal ikke ha betennelser her og der. De hefter bare vekk. Du, jeg lurer på en ting, bare. Ser du kommenterer på instagram på privatprivat et eller annet. Kjenner du Britt? Hun er tante til min samboer.

Refleksjon på livsvegen sa...

God betring!

Nyt Juli :-)