onsdag 30. juli 2014

Juli går mot slutten

Vi har virkelig hatt tidenes sommer, og det har vært såå godt! Ferien har gått med til turer til og fra hytta..for jeg har blomster…mange…både her og der:)

IMG_9065

Jeg har virkelig hvilt håndleddet, så jeg har nesten ikke gjort noe håndarbeide…greit nok i varmen, men dette holder jo ikke lenge;) Jeg må jo snart begynne med julegaver også…

IMG_4944

Som nevnt i forrige innkegg, har vi hatt noen nydelige avslutninger på gode dager, og når man kan gå til sengs uten å ta inn putene ute, ja da er sommeren slik jeg liker den:)…og sannelig er det vanskelig å gå til sengs når "lyset står på"..

IMG_4950

Jeg er vel klar for august, men måneden gir meg en følelse av at høsten begynner…men jeg har tro på at den skal bli flott også. Jeg ønsker dere en god overgang til august, nyt dagene!

Klem fra tovepia………………..som håper å fange flere solnedganger;)

 

10 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakre solnedgangar er gode å ta med seg i hjarte inn i hausten!
Vi må tvihalde på sommaren enno, ikkje sant?

Nyt siste rest :-)

klem

Strikkeheksen sa...

Sådan har jeg det også med august, jeg skal virkelig tage mig selv i nakken, for at huske at det stadig er sommer og ikke tage forskud på efteråret ;-)

August er en helt ny sommermåned, der bliver lige så dejlig som juli, skal vi ikke bare vedtage det? ;-) Smukke, smukke billeder - her er det også blevet sene nætter og deraf sene morgener :-)

BrittB sa...

Ja, det er en skjeldent god sommer og det er bare å nyte i lange åndedrag, så lenge herligheta varer!
Ønsker deg en flott august!! :-)

Sylvia sa...

Jeg elsker august. Det er fremdeles sommer ( jeg tar alltid ferien i august!) og starten på en høst. Jeg er så glad i høsten. Den friske luften, alle fargene, og minner etter sommeren.
Nydelige bilder av solnedgangen du har tatt. Det er jo bare fortryllende.
Fortsatt god sommer altså, selv om det strax er august. :)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei Tove!
Ja, dette har vært en deilig sommer, som man kan tenke tilbake på når høsten setter inn! God, gammeldags sommer, har det vært! Men her har plantene nok hatt det traurig siden vi har vært sånn på farten. Så da vi kom hjem fra vår siste tur, måtte ripsen nødhøstes før det var for sent! Bladene hadde drysset av buskene, og de så skikkelig skrøpelige ut! Så alt har en pris! Ønsker deg en flott august, med mange gode sensommerdager! Klem Cathrine :-)

Janna sa...

Jeg kjenner meg igjenn i din beskrivelse av drømmesommeren, Tove. Og en slik én har vi hatt i år. De siste dagene har vi dog hatt litt regn, men det gjør bare godt, det er varmt og deilig fremdeles. Men august er kommet, og høst- og jobbfølelsen med den. Ei uke igjen av ferien/avspaseringen, så er det på´an igjen. Men gleder meg litt òg; hverdagen er god på sitt vis, den med. Og jeg tror at vi får en fantastisk høst værmessig, så da er det bare å glede seg til bærplukking, høstturer i klar, frisk luft...

Men ha en fortsatt fin sommer, for august er jo egentlig en sommermåned :-)

Klemf ra meg til deg.

1001ting sa...

Vi har hatt en sommer som bare er til å drømme om, og den varer visst langt inni høsten dette året. Mange fine opplevelser å se tilbake på. Om det har vært varmt, ser jeg at også dine fingrer har funnet håndabeidet, og det har kommet mange fine ting ut av det. Fortsatt god sommer!

Ruths datter sa...

Ja vi har hatt en vidunderlig sommer. Kommer til å huske den for ever.Dine fine bilder då. Tommel opp.
Klemz

Siddis back home sa...

Nyt resten av sommeren's siste drag…. ha en herlig lørdagskveld!

Ingun sa...

Hei. Så flott med en god og lang sommer. Særlig når sola varmer også. Nå er det litt greit med høst også. Blir litt tid til garn og pinner innimellom jakta:-)
Klem Ingun