søndag 4. desember 2011

..og vinnerne ble…

Da har jeg trukket vinnerne av min gibort, denne gang en tovepung. Alltid vanskelig dette, for man vil så gjerne at alle skal vinne, men her brukte jeg slavisk random generator, og det første nummeret ble 15. Der var Megan/Lene med bloggen Poetiske Paradokser, m.a.o. den første pungen drar til Danmark.

IMGP4302

Jeg bestemte meg for å trekke en veskepung til, og da kom tallet 47, og bak dette nummeret skjulte Guri seg, med bloggen Livet i Fjøset.

 IMGP4297

….og så trakk jeg enda en pung, og der kom nr 57, og bak det tallet var Solveig med bloggen Svingens lille hus.

 IMGP4303

Forskjellige og flotte blogger som dere må besøke. Megan har allerede ytret ønske om pung i kommentaren, så derfor er den sorte med hvitt hjerte ute av spillet. Guri og Solveig må gå inn på tovebua (under etiketten veskepunger) og velge seg en veskepung hver, håper det ikke blir den samme, i så fall får Guri førsteretten, da hun ble trukket først;)

Håper dere alle sender meg en mail med ønsket pung til tovepia@yahoo.no med navn og adresse.

Klem fra tovepia……………………………som ønsker alle en god advents-søndag!!

12 kommentarer:

Tonemor sa...

Gratulerer til vinnerne.
Klem Tone

Skjerstad sa...

Gratulerer så mye til alle de heldige vinnerne :)

Og en fin søndag til deg Tove :)
Klem fra Janne

Tins roser sa...

Så koselige premier... Og alle tre er dem vel unt! En lekker førjulsgave fra Tove :). Ha en fin søndag!

KLEM fra Unn :)

Guri sa...

Jahuuuu!! Jeg skal inn å velge med en gang :)
Klæm

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Gratulerer til vinnerene og til deg for vel gjennomført gi-bort:)
Her er det blås-bort, men ellers en bra søndag, helt uten snø.

Gry sa...

Gratulerer til heldige vinnere! Og god adventssøndag til deg ;) Klem Gry

Lene Megan sa...

Tusind mange tak, så glad jeg blev! :) Og endnu mere endda, fordi jeg har vundet den sort/hvide pung med hjertet, som jeg forelskede mig i ved første øjekast. En ekstra fin fødselsdagsgave! :)

Jeg sender dig en mail med min adresse. Tak! :)

Knus

Havfruen sa...

Så gøy at Lene vant "sin" da:)
Ha en fin søndag, klem fra havet i rokk og fokk....

Trollmora sa...

Gratulerer til vinnerene! :)

Jeg er sååååå dårlig på å kommentere for tiden at nå er jeg på en sånn "beklager"-runde... så....

Beklager... tider skal komme, tider skal henrulle... osv :)

Ha en deilig adventstid!

Anonym sa...

neimen så koselig at Lene vant : ) hun som hadde bursdag og alt i går : )

gratulerer til alle vinnerne !

Ruth sa...

Gratulerer til de heldige som vant. Jeg skal ikke grine alt for mye for jeg har allerede en. Og ærlig talt, den er noe av det lurest jeg eier.

Viola sa...

Gratulerer til heldige vinnere! :) Randomtrekning høres spennende ut!! :)

Klem! :)