tirsdag 13. desember 2011

In between…

Mellom overskap og underskap har jeg bestemt meg for glassplate med tapet bak. Her er maskeringstapen ennå ikke fjernet:)

IMGP4383

Tapeten fant jeg hos Flügger, og den tar igjen gråfargen på veggene og stålfargen på hvitevarene. Jeg ønsket en tapet som understreket de lyse fargene, og det synes jeg denne gjør..og så er den litt søt;).

IMGP4387

Glassplata er bestilt fra Glassmester Larsen, og den håper jeg snart er i hus…..de sa neste mandag nå idag….jeg trodde den kom igår….meeen det er vel flere som skal ha:) Da er nok en detalj på plass;)

Klem fra tovepia………………………som glad og fornøyd krysser av på lista;)

47 kommentarer:

Asbjørg sa...

Såå lekkert!Kjøkkenet ditt blir kjempefint!

Bente`s Hobbyrom sa...

Det ble stilig da :O) Og motivet skinner ned i benkeplata , kult :O)Detta blir berre lekkert Tove , klem fra Bente :O)

Lene Megan sa...

Det ser rigtig fint ud og blødgører ligeså det rå look. God detalje, spør' du mig ;)

Og fortsat god dag. Her regner det. Meget! Klem.

Anonym sa...

Wow så stilig det var,hermeherme. :))
Klems.

karna sa...

Så fint det blir, håper de fleste bitene er på plass den 24. ;-)

Jeg også lurte litt på pyntinga til den 1. des, men koser meg med forklaringa. Ha en fortsatt fin tirsdag,klem

Havfruen sa...

WOW..dette ble rålekkert:)))) Det gjorde det hele veldig delikat:)
Mee like:)
Kos deg med vasking av hus, klem fra meg:))
;-)

Veien til frihet sa...

Drømmekjøkken altså - det er flott :)

Ønsker deg en fortsatt god dag
klem klem

Fjellets datter sa...

Du får det så misunnelig flott!
Tapeten var lekker!

Fortsatt fin dag til deg.
Klem fra Kristin

Shy sa...

Det var stilig!!!

Anonym sa...

TTT.. du må være ei tålmodig sjæl du Tove : )) men fint blir det !! smart med glass.. her er det plexi bak koketoppen men kunne godt tenke med langs hele benken.. er så mye enklere å vaske da..

nyt kvelden.. her er sofaen etter en kjapp handlerunde.. er så trøtt at det halve kan være nok : )) klæm tell dæ

Anita Tørmoen sa...

Det blir fint med den tapeten og glassplate. Håper den dukker opp snart da!

My home is my Castle sa...

Kjempeflott med den tapeten bak:)
Er det ikke herlig med nytt kjøkken :))

Ha en fin dag. Her blåser vi snart bort.

Klem,Kari

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Lekkert :)
Gode føljulsdager.

Skjerstad sa...

Å ja Tove :) Den var virkelig søt ! Og det blir så kult bare du får denne glassplata nå så er det perfekt :)

Kos dæ du å !

Annelis hantverk sa...

Ååh så vackert det blev med tapet i samma färger!
Ha en fin dag!
Anneli

Åshild sa...

Den tapeten var flott. Artig at noen gjør noe annet enn fliser.

Det er ikke rundvask hos meg heller. Da ville jeg vært sjanseløs. Jeg har som mål å ta hele huset i løpet av to år, og jeg tar et rom innimelllom. Da er det ikke så uoverkommelig.

Mormorfarmor Inger sa...

Flott!!! Smart med tapet og glass!
Her er det null stress til jul, men mye som skjer om dagene. Juleavslutninger både her og der. I kveld med riskrem til dessert ;)

Klem fra meg i regnfulle Østfold!

Anette Willemine sa...

Kjøkkenet har blitt lekkert smekkert!! Nydelig den tapeten du har satt opp. Fint å bryte litt.

Ha en fin kveld!


AW

Unknown sa...

Det likte jeg godt du , og det og få gråfargene i blomstene også må jo bli flott.
Det var veldig fint med benkeplaten mot blomsterveggen også.

He en fin kveld , klem fra Marit.

Greta sa...

Det var lekkert og veldig praktisk med den gladdplaten. Det er noe eg også lurer på når eg får pussa opp på kjøkkenet. Veldig bra. Plata kjem før jul, det tror eg

Gitte sa...

Så lekkert det blir :)
Klempefin tapet :)

Klem GItte

Sologbolig sa...

Knallfint!
Ha ei fin førjulstid! Klem.

Tonemor sa...

Det blir rå stilig!!!
Klem Tone

Anonym sa...

Perfekt:)Det ordner seg nok med den glassplata før jul skal du se:)

Unknown sa...

WOW..., så utrolig flott kjøkkenet ditt har blitt.... :O)
Syns det passer bra med den tapeten mellom skapene... :O)

Ha en fin kveld!

gult hus i svingen sa...

Wow, så fint, Tove:) Når vi pusser opp kjøkkenet, skal vi også ha glassplate med tapet bak over oppvasken:)

Da blir dere ferdige til jul da:)

klem fra Trine:)

liven sa...

Lekkert hos deg tovepia...tenker du koser deg i ditt nye kjøkken :o)

Synnøve sa...

Lekker tapet:-)
utrolig kjekt med glassplate mellom skapene.

Klem

Evas hobbyer sa...

Så sprekt!! :)

månestråle sa...

Et ord : LEKKERT !!!

klem Anita

anneskreative sa...

Stilig løsning,,,og her er det vel bare å ta ned glassplata og tapetsere om,,,,,om du blir lei,
Om noen år eller så.
Sette en opp fliser er det liksom så definitift,,,,,
Kos deg med jul i nytt kjøkken.
Klem Anne

Barbros lille atelier sa...

Å, så flott det blir! Lekker tapet!

Unknown sa...

Så flott du greier å få det til, litt misunnelig på den kjøkkenkroken. Ja ja hadde man ennå hatt sitt eget så ...Du er flink!

Tins roser sa...

Dette var stilig Tove, så smart. Det blir kanskje en løsning for meg også da! Trenger et eller annet vi også...

Klem fra Unn :)

Guri sa...

Stilig!! Flott tapet på et enda flottere kjøkken :)
Klæm

KariL sa...

Så lekkert og stilig. Kjøkkenet blir så nydelig med mange fine detaljer.

Klem:)

Tino sa...

Wow så stilig! Og glassplate, det har jeg ikke tenkt på,takk for nyttig tips.
Ønsker deg fine førjulsdager videre,
Klem T

Marion sa...

Åh såååå stilig! Du har så god smak Tove:)
Førjulsklem fra meg

AnKa sa...

Rålekkert, hmmm det er kanskje noe man kan ha i nyhuset;)
Håper du får glassplata til jul,slik at det ikke blir noe søl på nytapeten når det skal kokkeleres.
Ha en flotters dag.
Klæm

Einy sa...

Så utrolig fint det blir!!Ordentlig søt tapet :).

Klem Einy

Wood & rose sa...

Så flott!!!!! Nesten så jeg angrer på de platene jeg har satt over benken. Er en slik glassplate dyr? Nydelig tapet. Hva hetter merket? Klem Grethe

Anonym sa...

Dette blir lekkert Tove!
Tapeten passet veldig,veldig fint!!
klem fra Laila

Petrinetrollmor sa...

Hei, og takk for koselig kommentar. Ditta kjøkkenet dokka verte skikkelig flott !! Artig med slik glasplate :)

Nå søv gull-gutten så mor kan få blogge litt :)

klem frå Petrine som gjer minst mulig fornuftig, men masse kvalpeting:)

Vilma sa...

Hej Tove

Hold da op hvor er der sket meget siden jeg sidst 'besøgte dig ' ,jeg syntes om det meste!! :-))


Klem Vilma

Fru Keilegavlen sa...

WOW!!! Nydeleg tapet! Den gjorde seg! Og så smart å ha glassplate utanpå. Det tipset tar eg med meg til me skal bygge hus. Du får eit fantastisk nydeleg kjøkken. Kos deg med det no i adventstida.

Anonym sa...

Hei.Så fint det blir virkelig kjempe fint.Nydelig mønster på veggen bak likte så godt mønsteret og fargene tidløs ikke blir så fort lei av kjempe fint blir det.Ønsker deg en riktig fin førjulstid videre fra Bodil. Stykt vær på møre i dag skal blikar i morra:)))

Bondekjerringa sa...

Rålekkert!