fredag 23. september 2011

Mikkelua i stripete utgave

Denne gangen valgte jeg å sette lua på damehodet mitt……

IMGP3745

…..sikkert grunnet de rosa stripene, men jeg vet det finnes tøffe og modige gutter og menn der ute som ikke skygger unna litt rosa…så derfor kom den på mannehodet mitt også:O)

IMGP3738

Av en eller annen grunn går det raskere å strikke striper, så det kommer nok flere stripete utgaver av lua;) ..denne er solgt, men har flere ensfargede i tovebua;)

Da er det gudskjelov helg, den skal nytes!! Nyt den du også!!

Klem fra tovepia……………………som liker fredager;)

34 kommentarer:

beate sa...

ønsker deg en herlig helg!!

klem beate

Lene Megan sa...

Flot hue, virkelig gode farver. Tænk at det snart er ved at være de tider, hvor vi skal have hue på igen!

Men her i weekenden lover de faktisk op til 20 grader. Og sol. Jamen herlighed! ;)

God weekend til dig. Klem.

Unknown sa...

Stilig ,de fargene er jeg glad i.
God helg , Marit.

Asbjørg sa...

Ja nå trengs det luer,denne var veldig fin!Flott bestefartrøye også!Ha en fin fredag!

Bente`s Hobbyrom sa...

Herlig lue og rosa sammen med grått var jo flott da :) Den bestefartrøya var så koselig og ser god og varm ut. Kos deg i helga for det skal jeg, klem fra Bente :O)

Ann Tove sa...

Striper er flott. Fin hue òg. God helg.

Tino sa...

Herlige farger på lua, og bestefartrøya i innlegget under så deilig og myk ut!
Ønsker deg en fin helg,
Klem T

Tulip sa...

Fin lue, i herlige farger!
Kledde både mann og damehodet!

God helg tove!

Lisbeth, strikkemasker sa...

fiin stripelue. Ser ut som det er perfekt passform også!

Anonym sa...

skikkelig stilig med grått og rosa.. og klart mannfolk kan bruke det.. det er de som har mest fargesterke klær i dag : )

går sikkert fortere fordi det ikke er så enformig :)

nyt helg : )) klæm

RosMari sa...

Flott lue og det ser ut som den har god passform, og flott i stripet utgave. Hvilken oppskrift har du brukt på denne? Deilig med fredagskvelder og helgen skal nytes... Klem fra Rosen

Unknown sa...

Flott lue dette. Jeg skulle ønske menn valgte en slik en . God helg til deg også. Klem fra meg.

Janne sa...

Nydelig!! Må ta meg en tur innom Tovebua og se mer:) Snart setter kulda inn for alvor...
Ønsker deg en nydelig helg!
Klem fra Janne

Ingrid Tunheim sa...

Lua var like flott på begge hodene og litt mørk rosa striper til barske menn er bare fint....Ha en fin fredagskveld

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflott lue!! Ønskjer deg ei fin helg og ein flott fredagskveld!

Vigleik sa...

Jeg hadde gjerne gått med den lua. Rosa er kult, selv om det ikke er favorittfargen min;)

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, og så vil jeg ønske deg en flott helg:)

Vigleik.

Unknown sa...

Finfin lue!
Ønsker deg en god helg!

KariL sa...

Rosa var opprinnelig en guttefarge da den kom på markedet og synes det er tøft med rosa og grått til gutter. Men rene rosa klær, ikke på gutter for meg.
Helt enig, alltid raskere å strikke med striper.

Ha en riktig god helg!

KLEM:)

Greta sa...

Stilig med striper. Deilig med helg for den som "berre" går heime også. HA ei super helg

Guri sa...

Stilig!! Ha ei knallfin helg :)
Klæm

Whitebite sa...

herlig!
og den passer like fint, om ikke bedre, til menn!!

god helg, søte du!
klem♡

Morten Pedersen sa...

god fredag.

Solveig sa...

Jeg er like imponert over kreativiteten hver gang jeg er innom bloggen din! Så mye fint, og nyttig, som du lager!
Deilig med lue nå når temperaturen synker;o)
Ha en flott helg.
Klem fra Solveig

Janne i Fagerlia sa...

Enig med deg - det går raskere å strikke striper. GOd helg!

Thelma Louise sa...

Hej.:-) flittig du er.:-)) fine..og varme.:-) Kurong heter det ja..takk for tips...Var jo stas å spille det i gamle dager, lenge siden sist jeg har spilt det.:-) God helg til deg.:-)

Klem

Anne på landet sa...

TØFF hue!
Den der passer jo både til damer og menn.
Bestefartrøya til en liten kropp var jo bedårende også da :)

God helg, det hørtes ut som den var skikkelig etterlengtet hos deg.

Klem,klem.

Anonym sa...

Den lua er knallfin.
Og like fin til mann og dame.
Jeg likte så godt trøya i innlegget under også.
Herlig og myk så den ut.
Ha en herlig helg.
Klem :)

Tonemor sa...

Super lue.
God helg, nyt den.
Klem Tone

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Godt med lue på hodet - jeg har fått bruk for det de siste dagene! Høstluften i Danmark er rimelig kald, for å si det slik!

God helg til deg og klem fra
Cathrine :-)

Vores have sa...

Fin hue.
Ønsker dig en god week-end.
Knus Hanne Bente ♥

Gitte sa...

Kjempefin lue, herlige farger:)
Ha en fortsatt fin helg!
Klem Gitte

Olavs Blogg sa...

Det var skikkelig fine luer. Kunne faktisk tenkt meg en. Men har en strikkende halvdel i huset, så får ymte frempå der.
Fortsatt fin helg.

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakker hue Tove!
Du er kreativ og dyktig.

god søndag :-)

Muffin sa...

Veldig fint med rosa striper, også til herrer!