torsdag 8. september 2011

Flaks igjen;)…og tilbake til hverdagen

Postkassa mi har vært sprengt til randen;) Jeg har vært såå heldig og vunnet på nok en gibort; denne gangen vant jeg dette flotte putetrekket hos Et glimt av M. Hun er nok godt kjent her inne, for hun er også kvinnen bak Bloggedamer 40+. Hun skriver om det meste med et glimt i øyet, så hun er virkelig verdt et besøk.  Hadde dessverre ikke rund innerpute da jeg tok bildet.
IMGP3515
I tillegg vil jeg nevne at Liven har startet bloggbutikken Livens ting og tang som dere må besøke. Jeg kjøpte dette flotte emaljefatet av henne, og det skal på hytta;) Flere godbiter i butikken hennes.
 IMGP3523
Her har jeg kost meg en uke med Prinsessa og Prins-II…og innimellom Prins-I og Prins-III …under bilder av de kongelige på Leo Lekeland; noen mer i farta enn andre;) ….men nå går jeg inn i hverdagsmodus igjen:)


Klem fra tovepia………………………som flakser mot ukeslutt;)

40 kommentarer:

Evas hobbyer sa...

Morro å vinne da:) Gratulerer:) Herlige unger:) Lekeland er jo perfekt:D Ha en god helg:)

Anonym sa...

Gratulerer med premie,flott pute.
Nydelige barnebarn du har. :)))
Ha en flott dag,her er det SOL.
Klem Mette.

Anonym sa...

Å så den flotte puta !! heldiggris : ))

skal noe til for å lande etter en sånn uke; ) du får ta det pent : )

klæm fra mæ

Merethe sa...

Flott premie du vant. :) Og for noen skjønne barnebarn du har. Det er så herlig å ha slike småtasser i livet sitt. Mitt yngste var på besøk i Rødstua i dag. Han gurglet og pludret der han satt på fanget mitt og kosa seg. Sukk vi er heldige vi ;) En god helg til deg. Klem Merethe

Mona sa...

Grattis till en jättefin vinst!
Härliga bilder av barnbarnen! Kan förstå att du haft en härlig vecka.
Kramar, Mona

Anonym sa...

Gratulerer. Skal si du har vinnerflaks.
Kjempegøy med pakker i posten, det er sikkert og visst.
Skal titte innom Livens butikk.
Og de prinsene og prinsessene du omgir deg med er jo bare skjønne !
Kos deg videre med dem .
Klem fra Ingunn

Anette Willemine sa...

Grattis med flott premie!

Ønsker deg en fin kveld!



Anette Willemine

Sidselsidserk sa...

Heldiggris:-) Jeg regner med at du har hatt ei travel tid - flotte unger!!
Skal ta meg en tur innom Liven å se.
God helg ønskes herfra!

Havfruen sa...

Herlige bilder av alle de kongelige i familien:))
Så fin pute!!! Jeg går titter på slike på interiørbutikken her...i speilfløyel...til den nette sum av 400 pr stk.... Grattis til deg:)
Nyt kvelden i normal modus, klem fra meg:)

Morten Pedersen sa...

Jeg føler meg heldig også. Det har vært sol i dag etter 5 dager med regn.

flott sak du vant.

Shy sa...

Du har visst vinnerlykke du! Gratulerer :)
Fine bilder av dei konglege.

Strikkeheksen sa...

Sikken en flok dejlige unger - det må være skønt med sådan en uge :-)

Herlige ting, du både har vundet og købt :-)

Vores have sa...

Hej Tovepia.
Tillykke med din gevinst, rigtig flot pude.
Nogle dejlige børnbørn du har.
Ønsker dig en god aften.
Knus Hanne Bente ♥

Mormorfarmor Inger sa...

For en nydelig kongelig familie du har!
Og heldige du som vinner i ett sett da! Moro!
Det er veldig enkelt å handle her inne ja, jeg har akkurat kjøpt en klokke hos ReVinyl. Bilder kommer når jeg får'n i posten!

Klem fra Inger

Marion sa...

Heldiggris både med fin premie og nydelige barnebarn! :) Tenker du har kost deg MASSE!
Klem

Hjertedamas blogg sa...

Skjønne unger!!!! vi har jo våre pappa-netter og pappa-helger, og skal også ha Mini på besøk ti dager i slutten av måneden, og en tid fremover mot jul. Spenende det, så jeg har sendt min mor i kjelleren på leting etter mer
mini-leker!!!!! Det er godt pappaen tar sin del, for ho Bestemor kjenner at hun begynner å bli antikk!!!!! Men et liv uten Mini og de andre barnebarna hadde vært kjedelig, stusselig og fattigslig. Vi har ikke mye penger, men til gjengjeld har vi 5 skjønne barnebarn:DDDD Klemz grethe

Synnøve sa...

Flott pute du har vunnet.
Liven har mye fint..
Nydelige barnebarn du har.
Da går det mot helg igjen, håper været holder seg i helga.

Klem Synnøve

Guri sa...

Heldige deg som har vinnerlykke og flotte barnebarn!!
ha en flott kveld :)
KLæm

Anonym sa...

Hei.Ja det har vært veldig koselig å ha møtt deg en gang jeg er i Trondheim å tatt en kaffe vi må prøve på det en gang.Kjempe nydelige barnebarn du har.Koselig nydelige bilder.Gratulerer med kjempe fin premie kjempe søt pute.Fint fat du har kjøpt deg.Kos deg masse på møre å ha en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Anonym sa...

Gratulere. Den var fin :)
Nydelige bilder av de kongelige. Snart helg igjen ja. Tiden går fort :)

Må du ha en fin en. Klem :)

karna sa...

Så heldig du er, både med postkassa og prinser/prinesse. Gode bilder, og alle aldre har sin sjarm. Eldste her er på tur ut av huset, over garden ,-) Ha en fin ukeslutt, klem

Greta sa...

du har hellet med deg du. Gratulerer.
Kost deg masse med prinser og prinsesser også. det er viktig. Og kvarden den er viktig den og.

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Gratulerer med flott premie, Tove! Ønsker deg en fortsatt fin kveld og god helg snart! Stor klem til deg!

Anonym sa...

Kjempegøy når man vinner! Grattis Tove!! Lekkert putetrekk..
Herlige bilder av de kongelige. Her hadde de det nok gøy ;)
Takker for tips av bloggbutikk ;)
klem fra Laila

Skjerstad sa...

Flotte premier du har vunnet ! Artig med Give Away`s ;) De barnebarna dine er så sjarmerende :)

Klemmer fra Janne

Bente`s Hobbyrom sa...

Heldig du er , herlig med vinnerlykke vettu :) Ser moro ut når de kongelige morer seg , klem fra Bente :O)

Tins roser sa...

Vakre barnebarn og gi-bort-, hva mer kan man ønske seg? Koselig at du er i blogggjenge igjen ;)

KLEM, Unn :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Herlige unger - kan tenke meg du har kost deg skikkelig :-) Snakk om vinnerlykke da ;-)

Ha det godt - klem Siv

HildeP. sa...

GRATTIS med flott premie! : ) Det så trivelig ut med besøk av de søte små! Kos deg med hverdagsmodus og helg! : ) Klem

Janne i Fagerlia sa...

Søt pute! Du har tydeligvis vinnerlykke. Jeg har prøvd å sy et par puter med denne fasongen. Var egentlig ikke så vanskelig som jeg trodde.

Helle sa...

Grattis med premien. Flott pute du har vunnet. Og ja, det er mye spennende blogger der ute. lar meg stadig imponere av hvor mange dyktige og kreative kvinner det er rundt i det ganske land.

Whitebite sa...

så flotte premier,heldige du!!
ha en fin helg Topvepia!!

klem;o)

fruentimmeret sa...

Gratulerer med vinnerlykke, håper den varer ;)

Flotte bilder av dine Prinser og Prinsesser. Ikke rart du koser deg!

Høsten er på gang med kjølige kvelder etter solnedgang. Tenn noen lys, ikke sitt og frys.
Denne sommeren hopper vi over, vi går i hi og leker "Bjørnen sover"

Ønsker deg en knallfin helg!

So long...

Fjellets datter sa...

Heldige deg som vinner og vinner! Nydelig pute. Ja, de kongelige må vel også "bæsje og gulpe", søte var de iallefall. Fatet blir nok flott på hytta!
Kunst og kunst!!! Men kanskje den blir publisert etter helga.
Kos deg i helgen.
Klem fra Kristin

Anonym sa...

Vinnerlykke og "sprengt" postkasse er jo toppen:) Fine ting og fine småtroll:) Kos deg masse i helga og tenk igjennom de kjøkkengreiene. Håper været blir flott. Her teller jeg timer til huset blir fritt for hundehår for noen dager....gutta drar:) Forventingsfull gjeng som har vært utålmodige de siste dagene;)

Sissel sa...

Så koselig å vinne, alltid moro det :) Ha en riktig god helg :)

KariL sa...

Gratulerer med flott gevinst.

Nydelige bilder av de kongelige. De vet å holde en i aktivitet og kjekt er det.

Ha en riktig god helg!

Klem:)

Coach og mindfulness instruktør Bente sa...

Er jo så kjekt når de ikke alltid bare er regninger som sprenger postkassen C",)
Vakker pute, og enig med deg - hun skriver om masse interessante ting.
Nydelige prinser og prinsesser du har tilgang til.
Ha en flott helg
Bente

Misemor sa...

Du verden, så heldig du har vært da. Grattus. =)
Nå må jeg jo innom Liven en tur!!!
Ha en fin helg. Klem =)

H. sa...

du har virkelig vinnerlykke, du !
Heldig deg, som så fin pute vant ;)

Herlig bilder av barnebarn, sååå søte de er.

god helg - nyyyt ;)