mandag 26. desember 2011

Gaver fra fjern og nær

God jul i stua!! Da er vel alle gaver pakket opp og juledagene er godt i gang;) Jula er jo en gavetid uten sidestykke, og jeg var så heldig å vinne to premier før jul som jeg satte stor pris på. Først vant jeg No7’s sminkesett hos Barbro med bloggen Barbros lille verden. Der er jeg blant annet inne og stjeler matoppskrifter, og i tillegg har jeg kjent henne fra hun ble født;) Besøk den koselige bloggen hennes!

 IMGP4482

Deretter vant jeg disse nydelige gryteklutene hos Tove med bloggen Bestemor Drillo….store og gode grytekluter som også kan brukes som bordskånere. Hun har jeg kjent lenge her inne, og hun har en trivelig blogg om livet på torpet og livet med sjarmerende Casper…..besøk henne også!!

IMGP4470

Da får jeg pyntet både meg selv og kjøkkenet, det kan ikke bli bedre!…..selv formen er blitt 80%:)

Klem fra tovepia…………………………som ønsker alle ei fortsatt GOD JUL!!!

27 kommentarer:

Merethe sa...

Heisann i romjulen. :) så fine ting du vant. Flotte grytekluter. Ja nå er det godt med rolige dager...late dager. I dag har jeg tuslet meg en tur over til Rødstua og satte meg til å sy litt. Her har det blåst fælt i natt...kvist og kvast overalt på gårdsplassen, men alle store trær står like godt heldigvis. Klem Merethe

Unknown sa...

Så flotte gaver , gratulerer.
Ha en fin romjul , klem fra Marit.

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flotte gåver!

kos deg og fortsatt God Jul i stua..
eller du held deg vel kanskje mest på kjøkkenet ;-)
Godt forma vert betre dag for dag!!

klem

Sidselsidserk sa...

Heldig du er:-) Her er vi på nett igjen og det var jaggu på høy tid, nesten 1 døgn uten strøm er tøft for nåtidens moderne mennesker:-))

Fortsatt god jul, klem herfra.

liven sa...

Fine ting du vant!

Ønsker deg en fin romjul :o)

maska sa...

Gratulerer.
Ha en fortsatt fin romjul.
Klem.

stallnilsen sa...

Kor heldig du e som vinner så mye fint,

kos dæ videre med juledagene,

hilsen Lisbeth :O)

Sylvia sa...

Tenk at du vant før jul, du er jammen heldig, da!!!
Kos deg videre i julen. Klem

Misemor sa...

Så fantastisk fine grytekluter!
Håper du har ei flott og fin jul. Nyt de siste dagene av dette året!
Romjulsklem ToneB

Mormorfarmor Inger sa...

Fortsatt god jul til deg og dine! Herlige grytekluter!

Romjulsklem fra Inger

Fjellets datter sa...

God jul og gratulere med de fine gevinstene...flotte farger på sminken...og gryteklutene så gode ut!
Håper at du kommer deg til vi stiger inn i 2012...god bedring! I år feirer vi vel kanskje i samme fylke??!
Klem fra Kristin

Fru Keilegavlen sa...

Så flotte gåver du har fått. Ønskjer deg ei fin romjul.

Anonym sa...

Gratulere med fine premier og takk for tips om nye blogger :)
Ønsker deg fortsatt God Jul og god heling til 100 %.
Juleklem :)

Tussi sa...

Snakk om vinnerlykke - og så flotte gevinster, da!
Ha ei fin romjulsuke :)

Bente`s Hobbyrom sa...

Så flotte gaver du har fått :O))) Du kommer til å bli sååå vakker , ikke for at du trenger å bli noe vakrere , men fordi du har lyst :O) Fortsatt god romjul , klem fra Bente.

Olavs Blogg sa...

Ja nå er alle julegavene pakket opp. Vi var på besøk til vår sønn juleaften. Artig å treffe barnebarna der. Vår eldste datter bor på samme plass som oss, så de har vi jevnlig besøk av. Ha en fin romjul.

Randis side sa...

Fine gaver! De gryteklutene va bare lekre :) Hører vestlandet og Trøndelag har vært hardt rammet av Dagmar :) Håper alt er vel hos dere! Ha en fortsatt god jul!

Viola sa...

Ja, julekevelden er forbi, og det samme er 1. og 2. juledag.. de passerte så fort!

Her hadde vi julekveld med ribbe og vegetarrett hos oss, 1. juledag hos familie og i dag også hos familie, samt ute og spiste pizza i byen! :))

Flotte gaver du har fått Tove! :)

Klem fra meg! :)

Ruths datter sa...

Så koselig at du vant da.
Klem

Tonemor sa...

Gratulerer med flotte premier.
Klem Tone

Anonym sa...

Så flotte gaver du vant,grattis. :))
Ønsker deg fine romjulsdager.
Klem Mette.

Snertne sneller og små nøster sa...

Så fine gaver du har vunnet - måtte le litt da jeg så at 'jåla' hadde vunnet sminke ;-)

Her er det innedag i dag - orker ikke tanken på å bevege meg utendørs...

Ha ei fortsatt fin jul - klem Siv

Janna sa...

For en heldig dame du er. Tove. Vel unt!

Ja, gavene har vært flotte i år, og alle vi her i huset er godt belåtne både med gaver og med mat. Deilige dager med det lille av vår familie som har vært her i år. Har kjent på både savn og lengsel, men slik er det vel for de fleste av oss denne tiden.

Kod dere videre i romjulen.
Klem

Monica sa...

Hei på deg.
Så flotte gaver, kjekt med litt juleflaks ;)
En fortsatt fin jul ønskes deg og dine.
Klem, Monica

anneskreative sa...

Heldige du,,,,bestandig moro og vinne,
Kos deg i romjula.
Klem Anne

Valmueplassen sa...

Så heldig du var som vant så fine gaver :0) Kos deg videre i romjulsdagene! Klem fra meg:-)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Herlig romjulsdager, med avslapping og ingenting på tapeten.. det er deilig det! :)

Herlige gaver du har fått! :)

Kos deg videre i julen!
Klemmer