torsdag 15. februar 2018

Luer og OL-hodebånd

Da har jeg hatt en periode med hodet i fokus:)
Først ute er min egen lue «Flettfryd», der selger jeg mønster for interesserte;)


Så ble det en enkel lue hvor det hvite garnet er alpakka, det røde et litt loddent garn fra lager. Den tovet jeg lett, og lua er også veldig lett.


Til slutt måtte jeg hekle en utgave av OL-pannebåndet. Jeg brukte rester etter Mariusstrikken, så det blå feltet ble litt kort. Dalegarn har gratis mønster på denne.



Det har vært flott innsats blant de norske i Pyeongchang, så hipp hurra!!!

Klem fra tovepia...... i ol-modus:)

4 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Fine huer og panneband.

Ja, det er fantastiske prestasjonar i OL, eg låg i senga og høyrde på radio
i dag tidleg og gledde meg over resultata.
Og meir skal det bli.

Irenes hobby sa...

Her var det mange fine luer og pannebånd��

Irene sa...

Her var det mange fine luer og pannebånd��

Barwitzki sa...

Nydelig luer - enkel er best... ofte :-)) Jeg liker flettekanten.
Og pannebånd er veldig fin. Gratulere fantastiske OL resultata til Norge...
jeg så original... jeg tok en tur til Nordland... så deilig. Jeg har stor
glede.
God helg. Hilsen fra Viola