torsdag 19. oktober 2017

Enkle votter

Jeg har jo alltid en tendens til å falle for det enkle..både i utførelse og uttrykk, og disse vottene var perfekte i så måte. Mønster er hentet hos DropsDesign.no, garnet er Nepal.




Jeg kommer definitivt til å strikke flere, da jeg er i gang med litt garnslanking..i all beskjedenhet..

Jeg kan i allefall anbefale mønsteret. Jeg strikket dem i S/M, og de sitter som et skudd:)




Over halvveis i oktober, her går det unna;)

Klem fra tovepia....som er litt forberedt på kaldere dager...

4 kommentarer:

RandiT sa...

Så fine votter! Enkle ting er oftest penest også :)

Monai sa...

Fline votter du har strikket og de er sikkert gode å ha på hendene. Jeg også liker det det enkle godt.

amo sin blogg sa...

Takk for oppskrifta, eg hadde allereie lasta den ned frå fb-sida di :)
Eg lika best å strikke småting så dette er noko for meg.

God helg frå Anne-Mari

Barwitzki sa...

Herlig. Vakker votter. Takk for Link og jeg fant oppskrift også
med hekle... votter hekle :-))) Jeg prøve :-)
Hilsen fra Viola