lørdag 8. april 2017

Kongvinter barnegenser

Denne har jeg strikket før til eldste Prins, nå får nest eldste Prins en også:)


Jeg har strikket med garnet Sterk fra Du store Alpakka, et nydelig garn å strikke av! Plaggene blir myke og gode, det er utrolig drøyt..mange løpemeter pr nøste.
Jeg liker fargene i denne, og prinsen har selv vært med på fargevalg;)



Mønster er kjøpt på Ravelry, og det er også denne gang @_strikkelisa_ som er designer.

Klem fra tovepia.......som ønsker alle ei riktig god påske!

4 kommentarer:

Janna sa...

Helt enig, nydelige farger i denne genseren.

Ha en fin påske, Tove, jeg regner med du kommer til å håndarbeide støtt. Jeg undres; er du som forgagne dagers kvinner, som hadde strikketøyet i hendene og garnnøstet i lomma også når de gikk tur...?

Janne i Fagerlia sa...

Nydelige gensere i flotte farger. Likte godt fargevalget ditt. Riktig god påske!

Sidselsidserk sa...

Fin genser og jeg er enig i at Sterk er et godt garn.

Fortsatt GOD PÅSKE, vi er ankommet hjemmet etter påske med alle årstidene på ei uke:-))

Siddis back home sa...

Det var en flott genser! Har akkurat startet å strikke en setesdal i sterk og det virker veldig bra! Ha en fin helg!