onsdag 22. mars 2017

Innimellomstrikk

Når jeg strikker på større plagg, må jeg bare ha pauser med mindre ting...noe som blir ferdig fort:)



Kopptuer og håndklær strikkes jevnlig, og det er trivelige gaver å gi og de beste klutene som fins! Jeg strikker konsekvent i Paris, for jeg liker klutene litt tykke.



Denne lua er mitt eget design og har fått navnet Flettfryd. Det er en god og kledelig lue..helt objektivt sett;)




Så har jeg nok en gang falt for et av  @_strikkelise_ sine mønster. Denne kalles Herlig hals, og mønsteret ligger gratis på Ravelry. Skikkelig herlig å strikke også!



Mars er mars, og her veksler været mellom vinter og vår..som seg hør og bør:)

Klem fra tovepia.......som hører snøen smelte:)

2 kommentarer:

1001ting sa...

Masse kjekkt småstrikk. Enig med deg, må alltid ha noe til å strikke på innimellom når jeg strikker noe større.

Unknown sa...

Hei ��
Jeg forsøker å strikke kjøkkenklut, med oppskrift: 2 omgang rett, så 2 omgang 1 r, 1 v, med 1 kantmaske.
Men... min klut får ikke så tøft mønster som dine��
Det skal være to omganger med kun rette masker, deretter to omganger med annenhver rett og vrang?
Takknemmlig for svar��