søndag 26. februar 2017

Løvlisjal

Da er dette sjalet også ferdig. Artig strikk, dekorativt resultat:) Mønster av @_strikkelise_


Denne gangen kjøpte jeg garn hos Stoff & Stil, Shift Wool. Jeg er egentlig ikke så glad i flerfarget garn, men sammen med ensfarget blir det faktisk ganske ok. 
Sjalet ser enkelt ut, men det er ganske så arbeidsomt, for kanten rundt tar sin tid.



Godt å se at frøken Vår har tatt opp kampen med kong Vinter, da er det gode tider i vente:)



Klem fra tovepia..............som ser vårtegn;)

6 kommentarer:

Barwitzki sa...

Er dette flott. Herlig fargerik sjal du har strikkt.

amo sin blogg sa...

Sjalet ditt er kjempeflott.
Mykje arbeid, men jammen er resultate topp.

Fin ny veke, snart mars :)

Bodil sa...

Nydeleg sjal i flotte fargar :)

Ruths datter sa...

Lekkert sjal igjen. jeg har oppskrifta, men er så redd jeg ikke greier kanten rundt. Kan ikke hullmønster. Kjekt med fargene på ditt.
Klem

Janna sa...

Flotte sjal, jeg likte fargene. Akkurat slike farger brukte jeg tidligere, før jeg ble grå. Nå bruker jeg lysere, dusere farger, men kjenner at jeg trekkes mot slike varme nyanser du har brukt i sjalet ditt.

Sidselsidserk sa...

Har kjøpt oppskriften jeg også - synes sjalet ditt ble fint.