tirsdag 17. januar 2017

Bloggåret 2016

....denne har vel aldri vært tynnere noen gang..naturlig nok. Skulle jeg finne på å fortsette bloggingen, må jeg vel samle flere år i en bok:D


Her er det kamp om vinter og vår; i det ene øyeblikket laver det ned snø, for så i neste øyeblikk å regne bort..men jeg har fått prøvd mine måkeferdigheter..og den tova caps'n er gull verdt i både fuktig og kaldt vintervær. Flere ligger i Tovebua på Facebook;)

Jeg har på nyåret vært hekta på denne løvspretthalsen, skikkelig moro strikking, og mønster fås kjøpt på Ravelry. Det har så langt blitt 3 stykker...alle strikket med Drops Merino Extra Fine fra garnlager:)

Januar går sin gang, og dagene er merkbart lysere..takk og lov:)

....nok en gang sliter jeg med å publisere..aner ikke hvorfor innlegget blir hvitt...

Klem fra tovepia.....som nyter lysere dager;)

3 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Gratulere med fin bok.
Du har valgt friskare og finare farge du enn eg som har berre med
svarte omslag.
Dei halsane er veldig fine.

Regn, regn og mange varmegrader i dag,
etter så herleg som det var i helga.....
Men ein kan ikkje la veret øydelegge humøret ;)

Lisbeths Verden sa...

Nå fikk jeg skikkelig lyst å strikke den halsen, dine var lekre !

Janne i Fagerlia sa...

Så flink du er. Har vurdert en slik bok jeg også, men den ville vel blitt i tynneste laget. Ikke så flittig med blogging lenger dessverre. Nydelige halser du har strikket :)