torsdag 29. desember 2016

Dagnykjolen

Da ble det en post til før året ebber ut.  


Mange har strikket denne kjolen fra Pickles, nå også jeg. Den er flott i all sin enkelhet, men jeg valgte dessverre å strikke den i for stor størrelse.. 


Jeg kommer nok til å strikke en til, men da velger jeg et annet garn og går ned en størrelse. Flere garntyper å velge mellom i garnpakken. Denne er i hvertfall varm, så nå kan kuldegradene bare komme:) 





Klem fra tovepia..............som ønsker alle en god overgang til 2017!

4 kommentarer:

RandiA sa...

Må ha noe å vokse i vet du, Tove. Godt Nytt År.

stallnilsen sa...

Godt Nyttår til deg :)

Lisbeth :O)

Kari Agathe sa...

Nydelig kjole :)
Godt nyttår til deg.

Janne i Fagerlia sa...

Denne likte jeg også. Klassisk, flott og kledelig. Du er utrolig effektiv med pinnene..........

Ha et kreativt, godt nytt år!