søndag 14. august 2016

Kluter og håndklær

Skal innrømme det blir nok av disse, men det er så kjærkomment arbeid når en sitter i bil eller har "ventetid":)







Jeg har kun brukt Drops Paris i det siste; da er et nøste akkurat nok til en klut, og to nøster akkurat nok til et håndkle...m.a.o. ingen garnrester!







Hva jeg skal med alt? Hm...noe gis bort i gave, og noe ligger til salgs i Tovebua på Facebook;) Det finnes jo ikke bedre kopptuer/kluter enn disse, og håndkleet er veldig praktisk ved vasken.


Klem fra tovepia......som strikker mer enn hun vasker;)

2 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Einige med deg, det finst ikkje betre koppetvoger.
Du strikka i fine friske fargar som
lyse opp i kjøkenet.
Eg har begynt å strikke gensar til meg sjølv,
men kan ikkje legge ut bilde enno for då ser dokke kor
lang tid eg bruka.... hihi

Fin dag og klem frå Anne-Mari

Line Kristine sa...

Hi hi! Jeg strikker nok også mer enn jeg vasker ;) Men jeg er så enig med deg! Hjemmestrikkede kluter (og håndklær) er de beste! Og om det ikke blir noen garnrester, så er jo det aldeles ypperlig. Hva slags mønster har du brukt på disse? Likte det så godt.