søndag 7. august 2016

Fargerikt, heklet teppe

Dette teppet startet som et "restegarnsprosjekt"..og har vært en UFU i ca 4 år. Jeg hadde mye Falk liggende, men som alltid ved slike prosjekter, så må det kjøpes mer garn:)






På dette teppet har jeg heklet rutene direkte på, noe jeg aldri har gjort før, men det sparte meg for en del arbeid etterpå. Det faktum at alle rutene er ensfarget, sparte meg også for mye festing av tråder.







Jeg hadde ingen plan med hensyn til farger og sammensetting av disse, og det bærer teppet preg av:) Men alt i alt, så er jeg fornøyd, det ble et artig teppe:)








Klem fra tovepia..........som håper alle nyter august:)

5 kommentarer:

Britten sa...

Den blev ju riktigt fin!
Egentligen ser man ju inte hur det blir förrän man är klar och det är väl alltid ett lotteri att använda restgarn?
En riktig gladpläd!
Ha det gott!

Berit sa...

Det ble kjempefint, flott måte og bruke opp restegarn.
God august til deg.
Klem

Fingerbølla sa...

Vakkert. Ja restegarnet er liksom i minste laget av og til.... Lurt å hekle på etterhvett;) klæm fra meg, Inger

Snuppesnella sa...

Flott teppe ! :-)

amo sin blogg sa...

Kjempefint teppe,
fargane er fint samstemte etter mitt syn så du har nok hatt ein plan :)

Fin kveld frå Anne-Mari