onsdag 20. juli 2016

Sikksakkskjørt med maritim genser

Ettersom "alle" har strikket dette skjørtet, måtte jeg jo prøve selv også. Jeg tror det er noe av det kjedeligste jeg har strikket, så det blir ikke strikket flere. I tillegg er det smalt og trangt, skapt for andre kropper enn min, så jeg valgte derfor å strikke i størrelse XL.




Skjørtet måtte få en genser, og den måtte være lang og vid, og her strikket jeg uten mønster. Jeg har strikket av garnet Sterk fra Du Store Alpakka, et nydelig garn å strikke av.



Litt varm dag for fotosession i går, men må man, så må man..



Klem fra tovepia.....som sliter med publiseringer på bloggen..

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hei å deg. Var det sommer hos deg også i går. Så kjekt da. HAr vurdert dette skjørtet, men ahr ikkje strikket det. Vurderte å strikke det til ei av jentene. Men ho vil ha eit heilt anna og veldig spesielt eit. Så det får eg vel prøve å få til.
Vart jo skikkelig fin du da. Kjekt å ha på sene sommerkvelder på hytta eller? Fortsatt god sommer

amo sin blogg sa...

Så flott du er i nytt skjørt og gensar !!
Det blir vel kjølegare så du får brukt det...

Sidselsidserk sa...

Ble skjørtet tight, ja da skal jeg ikke strikke det. Flott sett ble det uansett!

Stubbetufsa sa...

Nydelig sett, fikk lyst til å prøve meg...
Jeg er på og av, gjør et forsøk i dag, men mye er forandret siden jeg sist var inne...

Strikkeheksen sa...

Det kan godt være det var kedeligt at strikke, men du ser bragende godt ud i det sammen med din lækre sweater :-) Super sejt sæt og outfittet bliver ikke mindre sejt af de røde gummistøvler ;-) Fortsat god sommer :-)

Snuppesnella sa...

Stilig dame i fine strikkeplagg !

Eli Kristin Magnussen sa...

Nydelig sett som passer deg. Stilig! :) Har strikket det skjørtet en gang og det var rimelig kjedelig... og så at jeg måtte ha gått kraftig opp i str om det var til meg selv ^_^

Nydelig genser - skikkelig maritimt og med de røde støvlene til var det et perfekt sommerantrekk :)) Fin stripegenser i marine. Love it! :D

STRIKKEMOR(O) sa...

Flott sett!