torsdag 30. juli 2015

Sommertopp

Ja ja, ikke vet jeg om det kan kalles en topp, og ikke vet jeg om det kan kalles sommer... men den ble påstartet i fjor..da det var sommer:)..men så ble den bare liggende.

IMG_2014.JPG (2)

Den ble rekket opp flere ganger, da jeg brukte et annet garn enn mønsteret, så jeg fikk problemer med valg av størrelse. Jeg har strikket med Drops Muskat, for det hadde jeg liggende. Mønsteret er et gratismønster fra Sandnes. Jeg valgta å ha vrangsida som rettside.

IMG_6075

Når den nå er ferdig, så tror jeg faktisk den blir brukt på varme dager; lett å slenge på seg over det meste:)

IMG_6095.JPG (2)

Vi nærmer oss august, så denne sommeren gikk fort..

Klem fra tovepia………………som håper alle har gode dager:)

19 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Virkelig lekker den der.

Berit sa...

Den var kjempefin og så veldig anvendelig ut!
Denne sommeren har vi bare ventet....på finværet. I dag skinner solen, så etter jobb blir det ut i solen og opp i tærne, kanskje :)
God torsdag til deg.
Klem

Snuppesnella sa...

Sååå fin !

Sylvia sa...

Så fin sommertopp du har strikket. Godt den ble ferdig i år, for i fjor hadde den kanskje vært for varm!?
Jeg er veldig glad i høsten, jeg, så nå kommer det nok noen fine uker fremover . Bare vent, så kommer solen da.

Edny sine puslerier sa...

Dette evindelige været må man ta som det kommer, enten man vil eller ikke. Men toppen er fin, og kan brukes det meste av året, alt etter hva man har under. Og neste sommer blir det sikkert sol og fint;) Håp er viktig å ha. Ønsker deg en fin august!

Barbros lille atelier sa...

Så lekker!!

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fin!
Men ikkje så verst å vere i Trondheim.
Og i morgon er det meldt betre enn i dag ;-)

Siddis back home sa...

Den var kjempefin, god helg til deg!

Strikkeheksen sa...

Ja - sikke da en sommer - vi kan vel stadig håbe på august - så du også kan få brugt den fine top. Hvor er den smart ☺ det var godt du fik den op af gemmerne. Meget flot farve også - passer perfekt til dig. Rigtig god weekend ☺

Strikkeheksen sa...

Ja - sikke da en sommer - vi kan vel stadig håbe på august - så du også kan få brugt den fine top. Hvor er den smart ☺ det var godt du fik den op af gemmerne. Meget flot farve også - passer perfekt til dig. Rigtig god weekend ☺

amo sin blogg sa...

Lekker topp som kan brukast i mange samanhengar.
Og at det trengs noko meir enn singlet er det berre
å gå utfor døra for å kjenne...

God helg-klem :)

Unknown sa...

Egentlig så liker eg ikkje slike topper, men denne vart lekker. Den kan brukes over det meste ja. Greit å slenge over ein singlett og så er du kledd med ein gong.

Hanna sa...

Den var verkligen fin.
Ha en bra helg!
Hanna

Ingrid Tunheim sa...

Sommeren er jo nesten over før vi har sett noe til den. Men det skal innrømmes at den har ikke vært så veldig dårlig på Sørlandet på hytta. Den blir uansett dårlig når man sammenligner med 2014. Og toppen sin, den var kjempefin. Vi får satse på at du kan bruke den neste sommer eller om du drar på ferie til varmere strøk. Uansett...god lørdagskveld.

Ruths datter sa...

Uff ja, det ble en kald sommerferie for meg i alle fall. Full jobb igjen for 2 uker siden. Vesten ble flott. Alltid kjekt med noe å slenge over seg.
klem

Barwitzki sa...

Super fin topp har du strikkt... jeg liker. Den passer perfekt, håper solskinn og varm været kommer i august til deg. Denne uke vi har veldig varm - 32 grader her. Denne sommeren er lunefull - vi bruker varm genseren og nest dagen lettest topp :-)) Ha en riktig god uke. Hilsen.
Sommerklem fra Viola

reSIRIkulert sa...

Du kan godt være meget fornøyd med den - den ser alldeles 'topp' ut å ha på seg på sommeren ;)

KKvinneblogger sa...

Ser ut som en deilig topp! Kan sikkert brukes over noe langermet også, som en slags vest. Det kan vel trenges iblant i denne sensommeren som aldri ble riktig sommer :)

RandiA sa...

Flott den sommertoppen....