fredag 27. februar 2015

Et snev av rosa..

Nok en caps har blitt ferdigstilt; må innrømme jeg liker å strikke disse, og de er råtøffe på. Denne skal søstersen ha, men noen ligger i tovebua. De dekker ørene, er varme og gode…og veldig praktisk med skjermen i snøvær. Følg gjerne tovebua på facebook også ;)

IMG_5600.JPG (2)

For flere år siden strikket jeg en tunika i Wollmeise, og et lite nøste har ligget på vent…en kaster jo ikke slikt garn. Det ble til et lite skjerf/sjal som går en gang rundt halsen;)

IMG_0706.JPG (2)

Ellers er det flere prosjekter på pinnene, men de er mer tidkrevende, så dett var dett i denne omgang:)

IMG_5610

Vinterblek hud..stygt pålagt neglelakk…men helg er helg :)

Klem fra tovepia……………………som ønsker alle ei riktig god helg!

7 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Flinke Tove!

Heldige søster :-)

God helg!

amo sin blogg sa...

Herleg farge på negler og strikkaplagg.
Skikkeleg pynta til helg ;)
Takk for oppmuntrande kommentar om heklateppet mitt.
Hekla tre ruter i går kveld...
God helg !

Barwitzki sa...

Så super deilige dine luer... jeg elsker :-))) Du er en ekte ToveQueen.
Kos deg med strikketøy og helg.
Dessverre vi har vinter i dag igjen... kald og sludd...
I dag jeg skal tove votter... spennende og jeg liker det.
Sender deg hjertelige hilsen.
Klem fra Viola

Ann Tove sa...

Den hua såg god ut. Hadde vore god å ha her i dag når det bles storm og regnar vannrett :-) Kjekt å gå tur i slikt veir om ein er godt kledd.
Nydelege fargar i genser og sjal.
Og so flotte negler i samme kulør. Du e klar for helg, nyt den :-)

Strikkeheksen sa...

Jamen så flot en gennemgående farve - den kasket er så sej, men sjalet er også skønt :-) Og neglelakken er jo helt perfekt - synes nu ikke den er dårligt lagt på, så skal du se, når jeg forsøger mig;-) Det sker dog næsten aldrig mere, fordi jeg altid har helt kortklippede negle og så ser det altså ikke særlig pænt ud med neglelak :-)

Petrinetrollmor sa...

Hei, Tove ! Du lurer sikkert på kva eg gjer her ? Jau, eg har kjent på eit bloggesug i magen heile dagen. Så eg sette meg ned, fann fram bloggen min, rydda litt, skreiv eit innlegg og no er på ei lita helsingsrunde til gode, "gamle" bloggar. Så derfor er eg her :)

Du lagar så mykje fint og stilig ! Desse luene dine er rå.

Ønsker deg ein fin mandagskveld:)

Heidi sa...

Kjempefin lue, eller hatt, den var jo riktig så stilig!
Stilig var også matchende neglelakk :)
Ha en riktig fin helg - her er det deilig vårvær :)