tirsdag 7. oktober 2014

Ut på tur

Da har jeg hatt en trivelig langhelg med mine døtre i København. Vi tar en tur med ujevne mellomrom, og denne gangen var det tilbake til en travel, men herlig by. Vi var heldige med været, så byen viste seg fra sin beste side.

IMG_5206

Kroppen er ikke lenger skapt for gatevandring, så enda godt jeg kunne sette meg ned fra tid til annen;) Jeg blir hver gang imponert over sykkelparken i byen, men hjelmbruken er ikke så utbredt som her hjemme..

IMG_5204

Jentene fikk meg med på fishkiss, noe jeg ikke kommer til å prøve igjen; det var hysterisk latter i starten, for det var direkte ubehagelig, spør du meg..og ikke tror jeg det har den store virkningen heller..men prøvd er prøvd :D

IMG_5205

Oktober har så langt gitt oss flotte dager; måtte det bare vare…til jul!

Klem fra tovepia………………….som ikke er født i fiskenes tegn;)

10 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig da, København er en fin by å rusle, spise, og handle litt i.
Og jente tur er topper`s med mye latter og gøy.

Ha en fin dag, Marit.

Unknown sa...

Så kjekt da og kunne ta seg slike langhelger med døttrene. Nyte livet saman med dei. Ikkje berre barenbarna som skal ha oppmerksomhet bestandig. Vi håper på fin ver heile høsten, men dei sei det snur i morra. Vi får ta det som det kjem, sikkert. Ha ein flott dag

skapa och inreda sa...

Visst är det roligt att få komma i från vardagen några dagar.
Jag har också prövat Fishkiss, det tyckte jag var härligt :)
Ha en bra dag.
Annika

Mira sa...

Høres flott ut med jentetur til kjøbenhavn.
Og fisker er vel ålreite, har ikkje prøvd, men er født i fiskenes tegn ;-)
Ha ein fin høst videre, ruskevær hos meg,
eg og pus koser oss inne. Trekker ikkje hummerteina i dag nei.
Låvedørene blei knust i natt. så håper det stopper der.

Klem,

Janne i Fagerlia sa...

København er topp, både som opplevelsesby og til shopping. Var der på julemarked i fjor og det var fantastisk.

Unknown sa...

Høres ut som en koselig tur:) Jeg har veldig lys å prøve slik fiskepedikyr :) Jeg er ikke kilen, så da kanskje det er noe for meg!?

Barwitzki sa...

Fantastiske tur du hadde og så fint
med døtre. Jeg var ikke i København, men jeg hørte veldig deilige byen.
Gjerne jeg vil se en gang også :-)
Ja været var super denne helgen,
moro for våre alle.
Takk for fine bilder og ha det riktig hyggelig. Hilsener fra Viola

BrittB sa...

København er en flott by, høres ut som dere har kosa dere! :-)

Hanna sa...

trevligt med Köpenhamn

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakker by!
Er ikkje kilen, men trur ikkje på Fishkiss alikevel ;-)

Haustklem