søndag 6. juli 2014

Makeover sommertopp

Denne toppen hadde opprinnelig korte ermer…og var i tillegg alt for kort for meg…..nå…av ukjent grunn..

IMG_8760

Bestemte meg for å ta av ermene og bruke garnet til å forlenge toppen….heklet garn-økonomisk med stavbuer.

IMG_8761

Vet ikke om den blir mer brukt som vest enn som topp, men da har jeg gjort et forsøk:)…synes også den er i trangeste laget..nå….av ukjent grunn…

IMG_8733

Uansett, temperaturen i midt-norge tilsier minst mulig tekstiler, vi har hatt flere varme og gode dager sammenhengende:)

Klem fra tovepia……………..som holder seg på grunt vann;)

13 kommentarer:

Ruths datter sa...

Sommergenseren ble veldig stilig da. lekker rett og slett. Smart det der. Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Så fin og sommarleg :-)
Smart..
Og krymping i skapet kjem visst av varm og fuktig klima, trur eg ;-)

klem

Janne sa...

Kjempeflott topp!
Du har mange smarte ideer og gode løsninger på det meste:)
Ønsker deg en flott uke!
Klem fra Janne

Sylvia sa...

Så lurt triks , toppen ble jo kjempefin.
Og jeg kjenner jo til det, med at tøyet plutselig har krympet i skapet, av ukjent grunn. Merkelig det der ;)

Snuppesnella sa...

Det var lurt !
Den vart jo så fin ! Flott farge !
Liker humoren din. :)

Lisbeth sa...

Så lurt! Toppen ble skikkelig fin, fantastisk farge :)

H. sa...

Smart løsning - får håpe du kan bruke den mer nå, fargen er jo perfekt til sommeren !!

Nyt fine dager og god sommer :)

Unknown sa...

Lekker farge på sommertoppen og den står jo til bassenget ;-)

Nyt varme dager, med eller uten topp!

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Barbros lille atelier sa...

Så flott den ble! Skikkelig sommerlig og fin:-)

Strikkeheksen sa...

Uha den er ellers flot - håber, du kommer til at bruge den :-) At den er trang, kan jo skyldes garnet ;-)

Barwitzki sa...

Kanten til topp er veldig fint,
jeg håper nå passer... jeg liker fargen.
Ahhh virkelig nord hadde varmere enn
sør - jeg hadde en gang ferie med 30 grader i Vestlandet også... bare herlig :-)
Ha det riktig fint.
Hilsen til deg fra Viola.

skapa och inreda sa...

Den blev jättefin! Underbar färg :)