søndag 20. juli 2014

Fargerik juli :)

Ikke mye som foregår på håndarbeidsfronten er jeg redd..men har fått gjort ferdig nok en veskepung som ha vært ferdig strikket lenge. Oransje er vel en av årets farger, og det er en sprek farge, spør du mæ:)..her pyntet med mørk lilla blonde. HER kan du se de jeg har til salgs. Jeg bruker dem til nøkler, mobiltlf og ting jeg ikke vil skal havne på bunnen av veska.

IMG_8847

Sola er tilbake for fullt med varme og gode dager; denne sommeren har vært fin i juli…og slår værmeldinga til, går den inn blant de beste på lenge. Faktisk har jeg badet flere ganger i sjøen, og det er det sannelig lenge siden jeg gjorde;)

IMG_4917

Er dagene fine, blir ofte også kveldene nydelige, det liker jeg.

IMG_4932

 

Klem fra tovepia………………..som ønsker alle gode julidager videre;)

 

11 kommentarer:

Birgitte sa...

Det er tid for friske farger nå:) I dag er det for varmt til både folk og hund her, så det blir late dager... Kos deg i varmen!

H. sa...

Herlig sommer farger på denne her, ja !

Nyyyyyt flotte sommer dager i Norge, moro at det virkelig er varmt, og du får badet :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Smart med slike små veskepungar!

Herlege tider ja :-)

Må nytast!

Sommarklem

skapa och inreda sa...

Underbar sommarfärg, gillar orange.
Här hos mig i södra Sverige skiner solen och det är varmt och skönt.
Ha det gott.
Annika

Unknown sa...

Herlige farger hos deg! Jeg nyter også deilige dager. Sommeren 2014 vil vi minnes med glede i mange år framover. Savner ikke Spania nå. Reiser sørover når høsten kommer til Møre...

Ønsker deg en fin uke!

Janne sa...

Nydelig og herlig sommerfarge på
veskepungen og ikke minst kjemesmart!
Vi har også drømmevær og jeg prøver
å ikke klage på varmen..vi har jo nokav skygger og is:)))
Ønsker deg flotte sommerdager videre!
Klem fra Janne

Sylvia sa...

Jeg trodde først du snakket om JULEFARGER .......men det var jo om Juli!!!!
Herlig herlig, både pungen, fargen og sommeren.
Bading har det ikke blitt her, men kanskje på ferie. Starter ferien om etpar dager. Gleder meg til det.
Fint at det er knallføre hele landet nå.
Nyyyyt det! Klem

Ugla sa...

Hei
Er i full feriemodus, så jeg er litt dårlig til å svare på kommentarer.
Du må gjerne låne bilder og linke til FB-sida di.
Ha en fortsatt fin sommer!
mvh
hobbyugla

Unknown sa...

i denne varmen blir det ikkje strikket mye herr heller. Men gleder emg til å ta fatt på litt meir strikking når tida strekker til. Fin pung og nydelig kveldsbilde. Nyt sommeren videre, skal prøve på det eg og

amo sin blogg sa...

Fine tova småvesker som kan brukast til så mangt.
Og nydelege bilde.
Det er litt av ein sommar ja, nesten ikkje til å tru.

Dagane må nytes !
klem

Hanna sa...

fina bilder
Ha en fin kväll!
Hanna