fredag 30. september 2011

Tusen hjertelig takk……

……..for alle hyggelige kommentarer og hilsener på bursdagen min!!! Jeg merker ikke at jeg har tippet over i et nytt år, men det skyldes jo at alderen alltid kommer litt snikende:O)…og det igjen betyr jo at man rekker så vidt å venne seg til alle “tegn i tiden”;)

IMGP3814

Helga ligger foran oss, og i morgen går vi inn oktober måned. I går hadde vi sommertemperatur til gagns…..og sol;)

IMGP3810

Dagen i dag er helgrå……men tempen er ennå over 10 grader, og da er jeg fornøyd! ….dere som har fulgt meg en stund, har jo hørt om min kuldeallergi både HER og DER, og den vil jeg ikke ha på denne sida av jul!!

IMGP3819

Nyt helga, folkens!!

Klem fra tovepia……………...eldre ja, men klokere??

41 kommentarer:

Elins Strikkeri sa...

Ynskjer deg ei superfin helg, klem:))

Anonym sa...

Hei Tove!
Nesten lik overskrift og ikke så ulikt det første bilde heller i dag!
Så morsomt :)
Hjertelig til lykke med dagen din som var Tove! Og nyt helgen!
klem fra Laila

Unknown sa...

Kos deg i helgen. Fine bilder og herlig med denne deilige temperaturen. :))

Bente sa...

Til lykke med dagen som var kjære Tove. Har ikke vært på nett de siste dagene så gratulasjonene kommer fra meg på etterskudd.
Håper du hadde en fin dag og at det siste året med samme fortall som meg(regner jeg med) blir veldig bra.

Bente

Asbjørg sa...

Fin høstblomstring hos deg enda,håper de forholdsvis varme gradene holder seg leeenge enda!
Om man blir så mye klokere med årene kan vel variere,men man får ihvertfall flere erfaringer med seg,og det er vel ikke så dumt heller...God helg!

Olavs Blogg sa...

Til lykke med dagen som var. Har ikke fulgt godt nok med til å komme med det til rett tid. Nydelige blomster du har enda så sent på året. Sånn er det når hagen blir passet og stelt. Må bare erkjenne at denne delen ikke har plitt prioritert de siste åra, selv om jeg er veldig glad i velstelte hager.
Ha en fin helg.
ps dagen i går var kjempefin, men i dag regner det igjen her ute.

gult hus i svingen sa...

Gratulerer med vel overstått, Tove:)
Blir ikke så mye eldre inni da vettu, og du holder deg veldig godt da:)
Nydelige bilder fra hagen deres:) deilig ute nå:)

klem Trine GOD HELG:)

Fjellets datter sa...

Ja, med over 10+ får man være fornøyd så langt utpå! Her viste graderstokken 11 i dag, men nå er jeg på farten til Østlandet, og der er det vistnok meldt "himmelsk".
Ha en fortryllende helg.
Klem fra Kristin

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Førdst må jeg få GRATULERE
deg med overstått bursdag.
Fin blomstring hos deg.
Ønsker deg en fin fredag
og god helg,klEm fra meg :)

Anonym sa...

fatter ikke hvordan du får de blomstrene til å holde så lenge.. du må ha magiske fingre du : ))

nyt helga.. med eller uten sol : ) klæm

Greta sa...

Hei unge venn. Her er det no 15g og sola kjemper ein kamp om å komme igjenn skyene. Kanskje den klarer det snart.
Du må ei aldeles flott helg. Stor klem fra sogn

Tristan sa...

La oss håpe det ikke blir så alt for kaldt til uken. God fredag.

Ruth sa...

Litt forsinket, men GRATULERER MED DAGEN! Hvis det er noen trøst så blir du aldri så gammel som meg - jeg forblir eldre enn deg uansett hvor fort du klarer å eldes. ;)

Det er varmt her også. Godt over 20 grader og jeg syns rett og slett det er skummelt. Ha en super helg du også.

Mormorfarmor Inger sa...

Herlige blomster! Har noen her enda jeg også faktisk. Merkelig egentlig...
1 år eldre og sikkert klok nok!

Go' hælj fra Inger

Janna sa...

Gratulerer på etterskudd, Tove. Her er det også grått og vått i dag, men relativt fin temperatur, rundt 10 grader også her.

Ha ei fin helg, du også.

Sologbolig sa...

Gratulerer med vel overstått! Inni blir vi aldri eldre enn vi gjør oss, veit du!
Har vert uten internett i 2 uker grrrr.... derfor eg ikkje har gitt lyd fra meg !
Ha ei flott helg! Klem.

Kari Agathe sa...

Ønsker deg ei riktig god helg. Her i nord er det sol, men sur og kald vind i dag. Trøster meg med at jeg snart skal hjem til "varmen"siden jeg hørte det var rundt 20+ på Sunnmøre i går ;)

Klem fra meg

Gitte sa...

Her i Kristiansand er det sommer i dag! Nyter:)
Ha en fantastisk helg!
Klem Gitte

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege bilete!! Ønskjer deg ei fin helg.

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege bilete!! Ønskjer deg ei fin helg.

"Romfortrivsel" sa...

Flotte blomster! Her er det meste vissent bortsett fra lyng og en ny, stor plante jeg ikke vet navnet på.
En bursdagshilsen til deg på etterskudd (sier ei som ikke er helt oppdatert...)
Klem på en fredag!

Whitebite sa...

ja,endelig er sommeren kommet!!

god helg:))

AnKa sa...

Høsten er ei nydelig tid med sine flotte farger, og får man godt vær er det suuupert. Beklager at jeg ikke har fått med at du har hadd bursdag: Så Gratulere med vel overstått bursdag:)
Det går litt i 100 her hos meg, så det blir såsomså med å følge med alle bloggene, men jeg kommer stærkt tilbake:)
Ønsker deg ei superflott helg.
Klæm fra AnKa

Hanna sa...

Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

H. sa...

Ja, hva sier du Tove, blir man klokere med årene...? Hehe

Riktig så god helg til deg også ;)

Guros Vindu sa...

Fine bilder som er verdt å ta vare på, nå som det går mot.....vil ikke si ordet engang. Kuldeallergi, da har vi noe felles, selv om det er liten trøst i det. Ønsker deg en god helg, og nyt solen som av og til titter frem og varmer oss fremdeles.

Klem:-)

Fru Haugen Klingen sa...

Jaaaa! Vi må nyte siste rest av varmen som har sneket seg inn i slutten av september.

Ha en flott flott flott helg!

Klem fra meg til deg :)

Ingun sa...

God helg til deg også. Her er det også varmt om dagen. 25 mitt på dagen en stund. Herligt. God helg!

Guri sa...

Fine temperaturer her også, men grått og litt trist ellers :)
Ha ei fantastisk fin helg :)
Klæm

Refleksjon på livsvegen sa...

Vakker blome!
litt klokare er du vel ;-)

klem

Vårt lille hjem sa...

Kjære Tove..39 år er ingen alder..gratulerer med dagen som var..håpe den va topp..

En er jo ikke eldre enn det man føle sæ da..så æ e bare 20..hihi..

Klokere..jepp helt klart..kunne vel ikke egentlig tenkt mæ å vær 20 igjen ;)..selv om hode e det..

Klem Hege
Klem

Ingrid Tunheim sa...

Gratulerer med vel overstått dag og nyt helgen....

Martilie sa...

Gratulerer med vel overstått!
Vakre blomster, vakker natur, solnedgang og strikk - masse kos å lese nedover :)

Ha en skjønn helg!

Klem fra Tove

Smått og Stort sa...

Gratulerer med overstått!! Merker at jeg ikke har hatt internett den uka jeg var på Kreta.... går glipp av mye i blogglandia på den tiden :)
Nå må jeg rundt og oppdatere meg på hva dere har drevet med :D
klem fra Sissel

Vores have sa...

Smukke billeder du viser.
Ønsker dig en god week-end.
Knus Hanne Bente ♥

Daisys home sa...

Masse Gratulasjoner med overstått bursdag, Tove :)
Håper du hadde en fin feiring.
Har hatt en del probs med blogspoten i den siste tiden så bloggen har vært et eneste kaos. Valgte tilfeldigvis å trykke meg inn på åssen bloggen ville blitt med det nye blogformen...og skulle ikke ha fått den tilbake i vanlig form igjen. Så nå har Sissel lært seg at hun trykker ikke på noe hun ikke vet hva er :)) Iallefall ikke med den data kunnskapen jeg har:)
Var sikker på at bloggen var blitt helt borte, så ble glad da det ordna seg.
Nyt helgen
her er det bortimot 20 grader idag..men såå masse veps...noe som gjør at jeg trivest best innendørs :)
Klem Sissel

Tussi sa...

Dette har gått meg hus forbi, er litt til og fra i bloglandia for tiden..
Men uansett - forsinket gratulasjon er herved sendt sørover :)

Anita Tørmoen sa...

Fint at vi får litt varme nå på høsten også. Kulda kan vi gjerne droppe. Med kuldeallergi blir det jo straks litt verre også. Nyt helgen du også:)

lavendel mio sa...

Hei
Ha en superfin kveld:)
Klem Hanne

Einy sa...

Gratulerer så mye med overstått!
Håper du hadde en flott dag :).

Nyt helga!
Klem Einy

Tins roser sa...

Ja de stemorsblomstene er utholdende...de gir seg ikke.

Klem Unn :)