søndag 25. september 2011

Gangbar mynt;)

Skritt-telleren har gjort sin nytte, den har virkelig fått meg “på beina”, så jeg er blitt ganske bevisst hvor mye jeg går, uten at det er noen grunn til å blafre med antall skritt…..ennå:) Men sko må man ha, så når XXL nå har tilbud på disse fra Salomon, da slo jeg til! De kalles XA PRO 3D ULTRA 2 GTX; mangler bare fastback, hardtop, sprint…men det får jeg stå for selv:O))

IMGP3753 IMGP3755

Regner med de kan brukes hele året. Fikk penger til overs, så jeg dro innom Lampehuset; der var det 50 % på nesten hele butikken. Denne falt jeg for…litt lekker??

IMGP3766

Da går jeg snart inn i siste uke av september med nye sko og levende lys; det lover godt:)

Klem fra tovepia………………………………som synes tida raser avgårde;)

51 kommentarer:

Morten Pedersen sa...

Gode sko er viktig når en er ute å går.

Linda sa...

Ja detta lovar godt. Eg har ein slik skrittellar eg og. Men min heng fint på badet.....sjølv om den burde vore i lomma mi. Ha ein fin søndag, med nye sko. Klem

RosMari sa...

Skritt-teller er motiverende og likeså nye sko. Jeg skal selv finne frem skritt-telleren, for jeg må holde vekten nå som ikke-røyker. Det er en hel måned siden røykeslutt, så jeg må komme meg i aktivitet snarest... Klem fra Rosen

Mormorfarmor Inger sa...

Å så fine sko!!
Jeg har også en skritt-teller. Et eller annet sted...
Ja tiden går kjempefort!
Om 3 måneder er det første juledag. Hællemåne!

Go' søndag og klem fra Inger

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flotte sko.. godt med inspirasjon..
Og lykta var lækker den!

Ha flott søndag vidare!

Emidoras verden sa...

Så flink du er Tove!!
Og gode sko er et "must".
Lekker lykt også!
Fortsatt fin søndag!
Klem.

Anonym sa...

Så flink du er !
Gode(og fine) sko hjelper nok på...
Lykta var knallfin !!!
Søndagsklem :)

Sidselsidserk sa...

Hermed opplest og vedtatt: Ingen grunn til å sitte i ro når utstyret er i orden. Det ble sykkeltur på oss i dag - 1 mil og det er imponerende når jeg hadde melkesyre i lårene etter 100m:-)
Flott høstvær her og skrittelleren er med.
Hils i stua

Hjertedamas blogg sa...

Og skoene er like gode og spretne, som navnet tilsier???? Kos deg videre med nye spretne sko, sprek kropp og kozy lys. Klemz Grethe, som henger litt etter, fremdeles:DDD Men snart, skal jeg også begynne å hoppe og sprette rundt omkring i skog og mark. Holder på å lade opp duracell-batteriene.... bare litt til, så er de klare for bruk

Guri sa...

Gode sko må til når man skal gå mil etter mil...... ;)
Lyslampelykta di var kjempefin :) Den lyser perfekt i høstmørket ;)
Ha en fortsatt fin søndag :)
Klæm

Anonym sa...

gode sko er alfa omega ! problemet er at man gjerne vil gå i de hele tiden : )) kjolene mine er plassert lengst bak i skapet nå ; )

flott lykt ! herlig og ta frem slike nå : )

god ettermiddag til deg !

Shy sa...

Nye sko og stearinlys må ein ha no til hausten.
Spreke sko til ei sprek dame!

Einy sa...

De skoene så gode ut! Stilige var det også :). Så du har gjort et godt kjøp!

Den lykta var utrolig fin!! Sånn fikk jeg også lyst på :).

Ha en herlig søndag!
Klem Einy

Vigleik sa...

Skoene kommer garantert til å bli brukt mye og lykten var fin. Skikkelig gode tilbud og da blir man kanskje ekstra fornøyd.

Håper helgen har vært fin, selv koser jeg meg på jobb igjen ettermiddag.

EllenSand sa...

Nydelig lykt.
Jeg har ikke trimma på lenge. Nå har jeg meldt meg på dytt.no. og går også med skritteller. Sukk. Må komme ordentlig i gang i morra.
Ellen :)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Sprekingen :) Da må man unne seg litt kos.

Tonemor sa...

Viktig med gode sko:-)
Den lampen var lekker!
Klem Tone

Anita Tørmoen sa...

Flotte sko du har fått:) Koselig å tenne lys nå i høstmørket, og den lampen var jo flott:)

cille sa...

Så flink du er til å gå turer! Og nå blir det vel enda mere stas med nye superfine joggesko kan jeg tenke meg! Her går mosjonen i rykk og napp, men i morgen har jeg store planer om en god masj....

Klem Cille

anneskreative sa...

Ja godt skotøy er viktig,,,,,har sliti ut mine Salimon,,,,sålen delte seg i to, så det ståt nye høyt på min ønskeliste,,,,
Ha en fin septembersøndag.
KLem Anne

Bestemor Drillo sa...

Flotte sko og enda flottere lampe!
Jeg har 2-3 skritt-tellere som ligger å venter på å bli tatt i bruk!
Ha en fin søndagskveld! Klem fra bestemor!

Unknown sa...

Flotte sko og vase. Jeg har vært på turen vår idag også og synes det er flott med å få gått seg en tur.
Stilig lampe, perfekt for årstiden. Jeg synes også at tiiden flyr avgårde, imorgen skal jeg på kurs med jobben. Faktisk både mandag og tirsdag og øyeblikkelig er det høstferie. Ja, fy og fy hvor fort tiden går. God kveld til deg og klem fra meg. :))

Helle sa...

He he, penger til overs. Det er skikkelig jente-matte!


lykten din var kjempesøt og forstår godt at den fikk bli med deg hjem. Passer perfekt til høstkos.- Joggesko kan man da bruke hele året? Har sett meg ut noen på tilbud fra Adidas, hvor jeg får 400 kr til overs. - Hm nytt strikketøy kanskje?

Ann Tove sa...

So flink du er som er komt deg " på beina". Eg slit på det området. Var komt godt i gang på vårparten, gjekk tur kvar dag uansett veir. Men er ikkje komt ut av slapp sommarmodus.. Du inspirerar der, eg skal òg komme meg opp å gå. Skoa ser gode ut, viktig med godt fottøy. Og kva er vel betre etter ei tur ute enn lys i ei flott lykt.

Livet i Nord sa...

Ja det lover godt!
Trim og kos, like viktig begge deler:))
Lykke til på neste trimtur!

Snertne sneller og små nøster sa...

Det er skikkelig artig med skritt-teller, og det kreves selvsagt nye sko :-) Vi er på utkikk etter ny lampe over spisestuebordet, så takk for tips om salg på Lampehuset :-D

Og du, den kjolen du kommenterte - jeg kan godt hjelpe deg med din....forutsatt at jeg får til å sy til meg selv først ;-)

Ha det godt - klem Siv

Bitt@mi sa...

Og jeg synger på en sang av Øystein Sunde inni meg nå:-)))) Fine sko med sprekt navn...?
Mikkellua i forrige innlegg ble jeg helt betatt av - veldig fine farger:-) Tror kanskje jeg må få ei sånn på pinnene snart! Har en stefar som ønsket seg lue, og ei sånn i grått og sort måtte jo være toppen?
Ha ei flott uke, med både sko og lys!
Klem!

strikkedilla sa...

Nydelig lampe, og skrittteleren er gjør en bevist på hvor mye eller lite man går. Da er du klar for høsten.

Fjellets datter sa...

Hjertelig for omsorgsfull kommentar, er litt bedre nå! Du, det var noen flotte sko, et helt kompendie med titler som du kan øve på når du går! Har visst to skrittellere, men de glemmer jeg å ta på meg, men hvor viktig er det? Godt å få lyslykter i hus, og iallefall på 50%.
En god kveld ønskes deg.
Klem fra Kristin

Greta sa...

Dei skoa såg knalltøffe ut. Håper dei er like gode å gå i også.
Lyseholder en var kjempefin den og. Lys haører med etter ein god tur ute. Klem fra meg

Tins roser sa...

Ja du Tovepia, du er god altså :)
Jeg trenger nye sko, burde kanskje ta en tur jeg også da! Godt tips...og samme sted er et Lampehus, ikke dumt, det heller ;)

Klem, Unn

Ruths datter sa...

Fin lampe og tøffe sko.Du går mot spreke former du Tovepia.
Klem

Unknown sa...

Tror nok du får mye koselig stemning ut av den fine lykta :) Og det var noen stilige sko du har kjøpt, kanskje jeg hadde blitt litt sprek i noen nye knæsje sko..? Haha, ja jeg kan jo drømme ;)
Ønsker deg en fin søndagskveld - klem fra Anne!

Hanna sa...

Ha en fortsatt fin kväll.
Kram
Hanna

Fru Keilegavlen sa...

Det er viktig med gode sko! Fantastisk flott lykt!! Sånn vil eg og ha. ;)

H. sa...

Hehe - rene reklamen snutten dette her ;)

Lykke til med "nye sko" = joggesko

Anonym sa...

Mm enig. Tiden flyr. Skulle også hatt meg nye sko.. gir motivasjon. Nydelig lykt!
Ha en fin start på den nye uken :)

Anonym sa...

Gode sko er viktig ja:) Imponert over innsatsen din:)

Har vært på hytta i helga og avsluttet dagen med fjelltur...ble riktignok kjørt helt inn dit vi skulle....men tur er tur for min del. Smårusla litt i nærhet av bilen ihvertfall mens gubben var lenger ute i jaktterrenget. Ryper kom han også tilbake med:)Knallvær:)

Ingrid Tunheim sa...

Gode sko er et must og er det Goretex i dem er det enda bedre. Ut på tur og våt i beina er ikke noe særlig.

God tur!

Lene sa...

De så gode ut :)
Flott lysholder, har begynnt å tenne lys på kveldene nå jeg også..det er så ksoelig:)

Ha en fin dag.

Vores have sa...

Hej Tovepia.
Flotte sko, og flot "lampe".
Ønsker dig en god mandag.
Knus Hanne Bente ♥

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

kos deg med spretne sko og fin-fin lykt!! Antikkmesse i helgen, da spratt pengene ut av lommeboken, gitt:-) I går hadde familien fin tur til Prekestolen. Det kjennes, både det ene og det andre;-)
klem fra Hjørdis

Hanne sa...

Flotte sko. Jeg må ha meg noe nytt og fornuftig til vinteren, og de må ha plass til sålene mine og være såpass fine at de kan brukes i København. Mulig det er mye å forlange sånn i ett jafs, men håpet er der. Har jeg ikke sålene min i skoene når jeg skal trø rundt i Køben, så er det bare å være hjemme.

Endelig er jeg på plass i bloggverden gjen. Har visst vært noe fraværende i lange perioder i sommer.

Klem fra meg.

Elins Strikkeri sa...

Grattis med nye sko og ny flott lampe!!Lykke til med skrittelling:))

lavendel mio sa...

Ja, nå danser du vel bortover veien med nye sko, disse ser kjempegode ut:)
Og for en lekker lampe:)
Klem Hanne

Anette Willemine sa...

Jammen så flotte disse så ut. Flinke deg da. Du får ta bena fatt som en lek med disse vil jeg tro. Måtte jo le da jeg ser at pengene du "sparte" på å skoene kunne komme godt til nytte på Lampehuset. ;)

God tur!!

Klem,
AW

Fies notiser sa...

Det er vel alltid like kjekt, å ha LYKTEN klar når du GÅR mot oktober... :-)

Husmora Torunn Husbyn sa...

Hei og hå! Så fine sko og lykt! Alltid kjekt å få penger til overs :-))
Ha en flott start på den nye uka! Klem :-)

Marie sa...

Skikkelige sko er viktig! Eg har bestilt skrittellar som målar både skritt og caloriforbrenning, blir spanande :)

Fin lykt :)
Koselig med levande lys i mørke haustkveldar :)

Smykkas sa...

Godt fottøy er viktig, og jeg synes det er viktig med kos rundt seg også. Lykten var lekker.

Klem

Smykkas sa...

Godt fottøy er viktig, og jeg synes det er viktig med kos rundt seg også. Lykten var lekker.

Klem