onsdag 14. september 2011

Hodet er fullt…

…….av kjøkkenskap og vasker, fargekart og komfyrhetter…. er det rart jeg roter??

IMGP3459

Mandag fant jeg ikke bilen min da jeg skulle dra fra jobb; ringte Handy:

“Du, har du vært og henta bila mi??”

“ Nei…..har du sett overalt, kanskje parkert et ainna sted?”

“Nei, den e forsvunne!!”

Ok, kjæm å hente dæ….”

IMGP3420

Da ser jeg plutselig min lille rustholk gjemt bak en stor og fin bil…av en eller annen grunn hadde jeg fredagens parkeringsplass i hodet, mandagens parkeringsplass hadde falt ut….er det fullt, så flyter noe over…og ut:O)

Klem fra tovepia………………….som prøver å holde tunga rett i munnen;)

59 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Off, ja, det er fort kor mykje ein gløymer når hovudet er stappa fullt!! Ha ein fin kveld og prøv å slappe av.

Fru Keilegavlen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ruths datter sa...

Ha ha. jeg kjenner meg igjen der Tove. Rett som det er finner jeg ikke bilen min på handlesenteret her. jeg er der jo ofte vet du og det er ikke lett å koble riktig parkeringsplass hver gang. Vi har jo VIKTIGE ting i hodet vi vet du. Hi hi.Parkering er jo så trivielt hi hi.

Petrinetrollmor sa...

Hei igjen ! Nei det er ikkje rart du får (komfyr)hetta. Å planlegge oppussing av eit heilt kjøkken er ingen spøk. For ein tullete bil.

klem

Shy sa...

hehehe! Må flire. Det kunne ha vore meg på ein stressa dag ;)

Marion sa...

Hihihi, kjenner til at det blir mye med oppussing i heimen;) Håper det blir fort ferdig!
Klæm

Tonemor sa...

hi hi,den var herlig!!!
nyt kvelden og slapp av.
Klem Tone

Lene Megan sa...

Så fine blomster!

He he, ja det er vel værd at huske, hvor man satte bilen. Jeg har endnu ikke glemt, hvor jeg satte James, men man ved aldrig, når hovedet er fuld af andre ting! :)

God aften videre. Klem.

Elins Strikkeri sa...

Fine blomster har du nå alikevell!! Ikkje så enkelt når hodet er fullt av mange tanker:))

Smykkas sa...

Godt å høre at det går i surr for andre også. Velkommen i glemmeklubben.

Klem

Smykkas sa...

Godt å høre at det går i surr for andre også. Velkommen i glemmeklubben.

Klem

Anonym sa...

huff.. stakkars dæ : )) skjønner det godt !! det går sæ nok tell bare kjøkkenpusslespillet er på plass : ))

har gjort det samme.. tatt bussen hjem.. to ganger på samme uke.. glemte at jeg hadde bilen i parkeringstunnellen.. gjett om jeg fikk kjeft hjemme : ))

klæm fra mæ

Strikkebesta sa...

Men ein ting er i alle fall godt opp i alt du skal ta stilling til: Du har Handyman-en klar til gi seg i kast med det praktiske arbeidet:) Lukke til!

Snertne sneller og små nøster sa...

Kan bli litt vel fullt noen ganger ja ;-) Pass på så du ikke 'mister' deg selv da :-P

Klem Siv

Vårt lille hjem sa...

Hehe..vet akkurat hvordan du har det..har vært der..og er der litt enda. Men det går over..er litt so å være i ammetåke..hehe.. Klem fra et annet rothode :)

Morten Pedersen sa...

Det hender oss alle at det detter noe ut av hodet inne i mellom.

Unknown sa...

Det går over igjen hvis det er en trøst.
Det er jo litt begrensa hva man har plass til i hode når det står på ,men hvor bilen står jaaaa den er det vel lurt og rydde plass til i hode hehe.
Ha en fin høstkveld ,klem Marit.

Mormorfarmor Inger sa...

Full forståelse for å ikke finne igjen biler. Det er jeg ekspert på også, selv om jeg ikke bytter kjøkken ;)
Men godt den kom til rette!
Flotte blomster!

Klem fre Inger

Anonym sa...

Jaja, bra den ikke vær stjålet hehe

hm, sender deg en mail jeg ang. det kjøkkenet...

Greta sa...

Det hodet er fult av, renner munnen over med, heiter det vel. Men det var kanskje ikkje heilt rett her. Det går over. det er det beste med det

Tino sa...

Hihi, ja iblant kan det bli for mye å tenke på. Godt du fant den igjen ;)
Ønsker deg en fin høstkveld,
Klem T

Synnøve sa...

Hehe, det kan bli for mye til hver og en. Velkommen i klubben.
jeg gikk hjem en gang,for jeg hadde glemt at jeg kjørte til butikken!! Kom på bilen når jeg kom hjem. Det er da en føler seg lur:-))
Sikker på at kjøkkenet ditt blir fint. Men det er sikkert masse valg en må ta.
Klem

beate sa...

he,he!! teflonhjerne er en kjent ting for meg i allefall!

klem beate

sylvia sa...

hei,
huff da, ja det kan gå litt utover annet når det er kjøkken planer i hodet,
hihihi må le litt da jeg kjenner meg igjen her.
ha en fin kveld,
klem fra sylvia

Anonym sa...

Hihi... Du er bare god. Kan tenke meg Handy trakk på smilebåndet :)

Havfruen sa...

Hehe:)) Himmel og hav...Jeg synes nesten det er godt gjort jeg... Det var en gang jeg ikke fant bilen men det var på Ikea.....
Ha en fin kveld, planlegg pent:)
Klem fra meg:)

Guri sa...

Kanskje du skulle prøve å holde tunga i den rette munnen...... ;)
Liiiitt stressa kanskje?
Ta deg en kopp te og kuln ne :)
Klæm

Bente`s Hobbyrom sa...

Ha ha ha så herlig , alt kan ikke gå på skinner hele tida da vettu . Litt mye kjøkken i hodet tenker jeg. Vær glad du fant bilen du , ha en flott kveld :O) Klem fra Bente

KariL sa...

Kjente tilstander. Fullt er fullt. Godt det går over innimellom :)

Klem!

Synøve sa...

INGENTING er så viktig at det er verdt helsa!! Stresse-ned-klem fra meg:)

Livet i Nord sa...

Ja sånn er det! Man kan ikke få plass til alt oppi det lille hodet sitt vet du:)
Klem og lykke til med kjøkkenprosjektet!!

Marie sa...

Gjett om eg kjenner meg igjen!

Eg går stort sett til jobb fordi det er så nær, men tar bilen i ny ogne. Ein dag eg kom gåande heim frå jobb lurte eg på kor iallverda bilen min var blitt av, men så gjekk det opp for meg at han stod på parkeringsplassen utanfor barnehagen der eg jobbar, hehe.
Hadde hovudet fullt av husrenovering og det var lite plass til noko anna :)

Refleksjon på livsvegen sa...

;-)

klem

Janne i Fagerlia sa...

Kjenner meg sååååå igjen! Kunne ha gjort akkurat det samme :)

Janne sa...

Hihi:) Må jo le litt, siden det gikk bra til slutt:)
Men kan tenke du var litt engstelig der og da..
Dette med bil og parkering på store åpne plasser er ei mare etter vi kjøpte "normal" bil:)) Før hadde vi en Van, og den så vi jo med en gang:))
Ha en fin kveld !
Klem fra Janne

Bitt@mi sa...

Uff da...
Men flink å ta bilder; ja, det er du ennå:-)
Klæm1

Lindas hobbyhjørne sa...

Hehe... ikke lett å få med seg alt... oppi all oppusningen, men godt du fant den da :)
Ha en god natt, klem.

Viola sa...

He he Ja sånn kan det gå! Iblant har vi alle en slik dag, at vi ikke er helt på nett.. men det var morsomt med den bilen da.. :))

Nydelig blomster du har ordnet til i balja! Høsten er kommet, ingen tvil.. :)

Klem fra meg! :)

Linecas have sa...

Nytt kjøkken er neimen ikke enkelt. jeg har grublet og tenkt i en par år nå.Stadig vekk ikke bestemt meg.Det er frontene som er hodepinen pris kontra ønskene er ikke helt i balanse.
Skjønner godt hodet ditt surrer. Kjøkken plalegging krever sitt av en. Og bilen..Hehe må le litt der ja:)

gult hus i svingen sa...

Finner aldri bilen ved første forsøk når jeg parkerer på IKEA jeg:) Må mange tenkepauser for å rekonstruere handlingsforløpet får jeg finner den:) Men har aldri blitt henta av mannen min da;)
Du har orden i zinkbaljen, Tove, og det er da noe;)

klem fra Trine:)

Vores have sa...

Hej Tovepia.
Kender det godt når man ikke kan slippe tankerne ( det bare blive ved at dukke op).
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Whitebite sa...

haha,det skal ikke være plass til alt vet du!
det er umulig!

lykke til med kjøkkenet, spennende!!

Sylvia sa...

Ho ho.....jeg kjenner meg igjen.
For mange år siden, ble jeg kjørt hjem av sjefen. Vi hadde vært på jobb-oppdrag til over midnatt, og bilen min stod nedfrossen og kald utenfor jobben. "jeg kjører deg hjem, så slipper du den kalde bilen", sa han.
Det hadde jeg helt glemt morgenen etter, da jeg skulle kjøre til jobb. Jeg lette desperat etter bilen min, og sa til meg selv: "ja, ja, da ble den stjålet, den gamle holken" jeg får gå til jobb i dag, og ringe politiet derfra.
Gjett hvem som stod nedfrosset på plassen foran jobb? he he, da følte jeg meg lur, vettu!! ;)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Tusen takk!

Med far var det litt motsatt. Først treskjæring, så sveiping og nå kniver. Eller litt av hvert nå kanskje :)
Tror treverket er valbjørk. Er litt dårlig på slik, derfor skrev jeg ingenting om det i innlegget, kan jo ikke vise fram at jeg ikke helt følger med i timen ;)

Nå står de fløtegratinerte i ovnen og biffen venter på å komme i panna. Det blir dagens utskeielse. MEN SOLA SKINNER!!!!

Skjerstad sa...

Ha ha :) Jeg må le ! Men du Tove - du er ikke alene ;) Jeg roter også noen ganger når jeg er ute og handler . Er vi i en fremmed by , pleier vi å ta bilder der hvor bilen er parkert ;) Det kan jo være et tips ;)

Klem fra Janne som liker dine artige historier :)

Anonym sa...

Hehehe du er ikke alene. :))
Kjøkkenoppussing er strevsomt,
har 2 på gang jeg og 1 hånd
tilgjengelig.
Klem Mette.

Thelma Louise sa...

He he :-)) jeg gikkni bunad uten belte... Det er jo prikken over i'en.... Merket det rettvfør vi skulle hjem igjen, ingen andre som såbdet,ng vi var tre med samme. To med og en uten belte :-)) lekre blomster... Fikk jeg lyst tilå gjøre noe her, fortsatt sommerblomster :-/. God

helg til deg :-))

Anita Tørmoen sa...

Hihi, litt søtt også da! Men du får laste ned en applikasjon til mobilen - den forteller deg veien tilbake til bilen:))

Anonym sa...

Uff,det er ikke greit når det blir kaos.
Bra at det løste seg, da :)
Her går det også i kjøkkenplanlegging. Vi har bestemt oss for selve kjøkkenet, nå er det flisene som skal velges ut...
Lykke til.
Klem fra Ingunn

Anonym sa...

Tror ikke dette er så unormalt jeg Tove :D Noen ganger blir det bare for mye, og så gjør man ting uten at det blir registrert, og så går det i glemmeboka.. Skjer meg stadig ;)
klem fra Laila

Tins roser sa...

Nå fikk jeg en god latter, men jeg har jo opplevd akkurat det samme selv...Kommer ut av butikken og husker ikke...Vet akkurat hva det vil si å være så sliten i hodet at det går litt rundt...det går fint an det, :))

Klem

Einy sa...

Hehe, så herlig!!
Det er bra at du har selvironi og kan le av sånne episoder da iallefall :).

Klem Einy

Anonym sa...

Hei.Kjører ikke så jeg slipper å huske hvor jeg sto parkert.Men er av og til at jeg sitter på å kommer ut fra et handlesenter å lurer på hvor vi sto parkert.Nydelige bilder kjempe fint fatet med blomster i det likte jeg veldig godt.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Anne Karins Mat og Vin sa...

Hi hi du er da bare herlig rotete:)) Det kunne fint ha vært meg, så ikke føl deg alene!:) Så hyggelig å få hilsen fra deg, har dårlig samvittighet... Dagene strekker rett og slett ikke til for øyeblikket. Men du.. viss du ønsker en "tryllekremprøve" sendt i posten, må du bare HYLE ut;-)))
Nattaklem fra meg

Daisys home sa...

Nei...sånn kan det gå når hodet flyter over :))
Bra det ordnet seg til slutt:)
Her er det blæster og regn så det holder, rimelig høststemning utenfor :)
Ha ei flotters helg
klem

ide-puffen sa...

Altså en helt normal dag for meg. Her koker det alltid under topplokket og vimserandi holder på med alt for mye på en gang.
Bra du fant den da.
Ro ned og kos deg i helgen så skal du se. Litt "ctrl alt delite" med litt vin, god mat og stearinlys funker også.
Klem klem
Randi

Fru Langstrømpe sa...

ååååhhhh heeeerlig! Jeg er ikke alene. Igår gikk jeg ned på legekontoret, kan ikke fordra å gå til legen, har ventet på time i 6 uker for å komme inn til han og ikke en eller annen vikar/turnuslege. Han pleier å ligge litt etter tida, men det får da være måte på. Etter ei god stund tar jeg mot til meg og går i luka for å spørre om det er mange før meg......legesekretæren drar litt på det, ser på meg med sånn synes-litt-synd-på-deg-nå blikk og sier....vel, det er jo ikke før i morgen du har time da! Hyyyyyyyl! Så du er heller ikke alene Tove!

Ha en enkel og tankeløs helg da!

Janna sa...

Hahahaah...Den var virkelig god! I en hektisk hverdag kan det vel flyte over for noen og enhver; jeg er selv helt tom i hodet i dag. Føler meg som ei gammel, utvaska kopptue! Nå skal det bli godt med helg, ja!
Så: Ha det fint, kos deg.
Klem

Beate sa...

He he, det høres ut som om du har litt å tenke på ja!! Så flotte blomster du har!