mandag 22. februar 2010

Makeover...


….er in i dagens samfunn. Flere Tv-kanaler sender: “Hvordan bli 10 år yngre på en uke” eller kanskje “Ekstrem forvandling”?

DSC04168

Tror ingen av titlene passer her, men alle tøflene mine ble kalt “inn på teppet” til en liten makeover…

DSC04176

……de gamle blomstene ble tatt av, og nye og større blomster ble satt på….

DSC04174

………..og flere blomster…..

DSC04172

………..og litt frekkere blomster….

DSC04255DSC04256

…………….og noen litt søtere blomster…

Da ligger de i tovebua igjen, i en nyere og freshere utgave;)

Klem fra tovepia…………..som håper alle nyter siste dager av februar;)

48 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Du verden, slik blomsterproduksjon. Og så på denne tida av året da ;)

Unknown sa...

Vet du Tovepia, det er der jeg er nå. Friske farger og blomster, kanskje det har vært hvitt for lenge. Jeg likte den nye remover`n kjempegodt.:))

Stubbetufsa sa...

Her ventes det på vår!
Tøflene ble riktig fjonge!
Takk for koselige ord hos meg. Jeg bruker hvit Mor Aase med lilla band, det tover nydelig. Men blå tover ikke riktig så godt, de andre fargene varierer...

Smykkas sa...

Så nydelig det ble med de blomstene. Det produseres på løpende bånd hos deg, skjønner jeg.

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min. Jeg setter stor pris på det.

Klem

Strikkeheksen sa...

Ja, med alt det hvide derude, kan vi trænge til lidt friske farver - de er vel nok blevet fine dine "nye" futter :-)

10 år yngre på en uge - dét lyder mistænkeligt hurtigt ;-)

anneskreative sa...

Så skjønne tøflene ble,,,,en blir jo are i godt humør av disse,,,,,og vårfornemmelsene trenger seg på.
Ha en fin vinteruke.
Anne

Ruths datter sa...

Riktig lekre ble de. Skulle hatt en makeover jeg også.
Klem

Randi sa...

Sitter med noen lignende labber på føttene...det eneste som duger når det er så svinekaldt som nå.
Har vært borte siden fredag og da vi kom hjem i dag var det til frosent vann og ise kaldt hus. Men nå fyres det som bare juling her...håper på go temp til ol starter:-))

Ha en flott kveld

Elins Strikkeri sa...

Jammen vart tøflane flotte, det gjorde seg med litt friske fine blomster!!

Mine Blomster sa...

Alt og alle trenger vell litt Makeover iblant.
Men denne, var vell av de bedre vill jeg vell si.
Utrolig fine!!!
Sender over alle mine, så de kan bli like fine ;O)))))


Takk for hilsen på min blogg.
Morsomt å fotografere brudeparr som du ser passer såååå godt sammen ;O)
Klem ;O)

Mine Blomster sa...

Alt og alle trenger vell litt Makeover iblant.
Men denne, var vell av de bedre vill jeg vell si.
Utrolig fine!!!
Sender over alle mine, så de kan bli like fine ;O)))))


Takk for hilsen på min blogg.
Morsomt å fotografere brudeparr som du ser passer såååå godt sammen ;O)
Klem ;O)

HildeP. sa...

Så flotte de ble! n esten så jeg kjenner vårfølelsen kommer snikende : ) Masse fine farger, både på tøflene og blomstene! Ha ei flott uke!

Klem Hilde

Tussi sa...

Oi, det var litt av en produksjon - og nydelige farger :)

Solveig sa...

Så friskt og fint med nye blomster, kanskje vi får se noen blomster ute også etterhvert, men det er vel vinter ei stund ennå. Kube-puslespillet var skikkelig tøft - kanskje lillesøster og pappa må låne ideen......

Moski sa...

Så herlige fargekombinasjoner du har funnet frem. Herlige tøfler.

Barbros lille atelier sa...

Å, så fine! Nydelige blomster i herlige farger!

Klem

Unknown sa...

Fargesprakende, "Nye" og ikke minst kjempeflotte... :O)

Ønsker deg en fin kveld!

irina sa...

Morsomt og fint innlegg. det er blitt veldig poppis ja !!

men dine sokker var fine fra før, men om mulig finere nå.
Stor varm klem og ønsker om en fin vinterferie-

Janne i Fagerlia sa...

Oi, dette var som å gå i godtebutikken. Jeg er superfornøyd med mine grå, de varmer godt nå i vinterkulda.

Synnøve sa...

Her var det blomsterproduksjon til gang:))
Ekstrem makover har ikke holdt med ti dager til meg:))

Jeg kan ikke si at jeg nyter kulden,jeg er dritt lei av den for og være ærlig.
ha en fin kveld

Unknown sa...

nydelig, som vanlig:)) ja her itter vi ui 14 kalde grader fremdeles...alle klager rundt meg, og jeg forstår at folk er lei, men det er jo så deilig å slippae slapsen som vi bruker å ha:)) ha ei flott uke. PS, mange som er misunnelig på tovatøflene mine:))

Som mine dager er sa...

Hallooooo! Kort hilsen fra to som sitter og nyter noen glass rødvin og kjappler som bare det! Vi er imponert over produksjonen din. Du er megaflittig.

Klem fra Guri og Marit

Evelyn sa...

oii her var de magne fine tøffler da og så fine de ble med alle de blomstene på.. alle trenger vi en vell makeover av og til.. hehe

Tusen takk for kommentarer på bloggen min, de setter jeg stor pris på, har ikke fått sittet så mye inne på bloggen min i de siste jeg, forma har ikke vært den beste så derfor ikke mye data, men de begynner å bli bedre så dette vill nok komme igjen etter hvert.

Ha ei flott uke.

Anonym sa...

Hei.Hær var det masse produksjon ser jeg.KJEMPE FINE,SØTE.Du er kjempe flink.Det ble sykdom i fammilen så det blir ikke noe hytte tur på oss.Så vi får kose oss hjemme med hekling og OL.Ha en kjempe fin uke videre og kos deg i vinterferien.Klem fra Bodil...13 minus hær.Deilig...♥Bedre enn storm og regn synes jeg..♥

Kort og Søm sa...

Kjempe fine tøffler!! :o)
Ja, hos meg går det i kluter om dagen...*smiler*..
Ha en fin tirsdag,
klem :o)

hobbystua sa...

Hei på deg:) Tøflene du har hatt en overhalling på nå er nesten litt vårlig av seg,nydelige og delikate med flotte blomster på.Men jeg lurer på en ting,,er dem heklet?.Dem er bare så fine.
Ønsker deg en riktig fin uke:))

Monai sa...

De er så fine disse tøflene dine.Skikkelig glad tøfler i fine farger.Likte pynten på de veldig godt.

Seascape sa...

Kjempe fine disse tøflene dine, også ser de så gode og varme ut.

Ha en riktig god natt du også.
Klem

Annelis hantverk sa...

Vilken läcker "vårbukett" med tofflor i härliga färger.
Ha en bra dag!

one K sa...

Det vil jeg kalle en makeover med stil! De ble knallflotte!
Ha en flott uke!

Lone sa...

Det er de yndigste tøfler, du laver, Tove. Jeg tør næsten ikke kigge herind, fordi jeg bliver så fristet af dine håndarbejder.
Når jeg har slidt svigermors hæklede tøfler op, må jeg have bestilt nogle hos dig.

Sikke skønne billeder af de små kongelige :)) Det gjorde virkelig lykke Rock’n Roll-orgelet :)

Hvor er den genial den billedramme, din datter har lavet. Aldrig har jeg set magen. Det var en sød idé. Jeg vil gemme dine anvisninger. Måske jeg kan bruge den, når vi får en lille ny verdensborger i familien til sommer :)
Mange klem og god tirsdag til dig :)

Petrinetrollmor sa...

Herlige tøfler, rett koselige var dei !

Så nønne dei er "bandet" ditt. Du må vere skikkelig stolt !

Ha en fin dag !

yesheimen sa...

Hei. De ble jo riktig søte, får vårfornemmelser bare jeg ser dem. Du er så kreativ og flink.
Lappen min er ferdig tovet, og det ser bra ut. Skal klippes og sy`s litt stæsj på, kommer nok på bloggen når det er ferdig.

Ha en fin dag Tove, hører det er isssssssssssende kald i Trondheim også. Min datter fryser (kald hybel).



Klem Ann<3

Som mine dager er sa...

Takk sjøl, Tove. Vi kosa vårs veeeeldig i går. Det ble bare snacks og godt i glasset men hadde en lengre frokost i dag. Alltid latter med G&B på besøk. Kos dere i kveld.

Klem fra Marit

hjem hos linda sa...

ÅÅ tenk å fått en makeover på en sånn dag som dette :0) he he he...
Flotte ting du lager,du e kjæmpe flink!!!
Koselig du kom innom og hilste på meg ....
Klæmmiz fra Linda

Josefine sa...

Å for noen smellvakre tøfler, de ble kjempefine med blomster! Ser du har noen tøffe pop stjerner i familien også:)) Klemmer fra meg

Eirin Bjørnstad sa...

Det var en nydelig oppfrisking. ;-) Kunne tenke meg et slikt par, jeg sjekke inne på bua og gi deg tilbakemelding. ;-)

Takk for utrolig koselig hilsen inne hos meg, kjære du.

Alt godt fra Eirin, som synes det er deilig å være tilbake på bloggen igjen.

Snertne sneller og små nøster sa...

Skikkelig lekre :-)Er tøflene hekla eller?

Ha en fin kveld :-)

Snertne sneller og små nøster sa...

Hei igjen :-) Jeg har sett på bloggen til søstra di, og kjenner meg igjen på flere av bildene hennes. Du kan hilse henne og si at vi har hatt lyst til å leie fyret for ei helg :-D Stedet vi har ligger i Vallersund, og det er ikke så veldig langt unna :-D Tror jeg skal få tak i mønster på de tøflene, og lage til meg og mine.
Klem fra Siv

Solveig sa...

Du er bare helt utrolig! Så mange flotte tøfler du har laget! De blomstene gjorde dem kjepesøte:o)
Har tovet noen tøfler jeg også - så deilige når en har det gulv-kaldt!
Ønsker deg en flott morgendag, min venn!
Klem fra Solveig

Anlen sa...

Det vart skikkeleg flott!

Godt med litt oppfrisking:)

Jannickes Hjemmekos sa...

Heisann, Tovepia
Oj, oj, oj - for noen bedårende og delikate tøfler. De var skikkelig fine, flinke deg!

Når det gjelder messing, ja... jeg tror den er på vei tilbake. Kommer til å la mine lysestaker være slik de er, inntil videre ihvertfall.

Sitter her og knoter og (banner...pardon), for det var ikke lett å hekle lysmansjetten... det er så smått!!! Sitter med brillene på nesen, men klarer ikke å telle antall fastmasker, huff. Jaja, jeg gir meg ikke med det første. God-natt-klem fra meg

EllenSand sa...

Nydelig. De vakreste tøflene jeg har sett på lenge! :)

Unknown sa...

God morgen Tove;)
Jøss så herlig make over da;) Ble i reneste vårstemning av alle de flotte fargene;) tøflene dine er herlig innbydende, om de ser "10 år yngre ut eller ei" *ler*
Ja vi blir matet med spis deg sexy, kle deg ung bla bla..
Da er det deilig å være voksen og ha funnet sin egen stil og trives med både den og alderen;))
Klem fra Ingrid

Bitt@mi sa...

Så kreativ du er - tøflene ble jo nye igjen:-) Og du verden så flott kongeligt besøk du har hatt. Musikalske er de også. Nydelige barnebarn - og jeg gjetter du er stolt:-)
Jeg er i Nord-Norge og når jeg ser ut, så snør det sideveis...brrr.. koselig å bare være inne nå:-) Strikker litt og koser meg mens jeg venter på venninna mi som er på dagvakt. I ettermiddag/kveld skal jeg besøke min søster og min nevø, og det blir stor stas:-)
Ha en fin vinterferie fortsatt!
Klem fra meg!

Bestemor Drillo sa...

Jeg må nesten le!!!!
Alle er opptatt av farger,blomster og vår! Tøflene dine er bare så nydelige med og uten Make Over;)
her er det 20 minus igjen! Jeg tror ikke Casper lærer utelivet på en stund!! Litt synd,men det er for kaldt!! I dag sover han for det meste etter prinsessebesøk;)
ha en vakker onsdag! Klem fra meg!

Min stil sa...

Så lekkre de var. Så skikkelig gode å varme ut. Og for en produksjon....
:) Susanne

Hobbygåsa sa...

Lekkert! Nå fikk jeg helt vårfølelsen her jeg, av så mye blomster :-)