torsdag 21. januar 2010

Utfordring….

Har fått utfordring og en award fra tre hyggelige damer som dere må besøke: Sissels små og store prosjekter , Lindas strikkerier og Tulip.

DSC03789 

Jeg har jo valgt å være awardfri, men en utfordring kan jeg vel alltids ta. Den gikk ut på å skrive 7 ting om meg selv:

DSC03811

  • Jeg liker meg best rundt 20 plussgrader
  • Koser meg enormt med mine to barnebarn
  • Dårlig samvittighet for at jeg rører meg for lite 
  • Ser lite på TV, men strikker og hekler..bombe!
  • Litt for glad i sjokolade
  • Litt kaotisk av meg i heimen, men egentlig veldig strukturert
  • Alltid i godt humør, ihvertfall uhyre sjelden det motsatte

DSC03029

I morgen er det fredag, det skinner over jord; den deiligste av dagene for liten og for stor;)

Klem fra tovepia……………….som ønsker dere alle en god ukeslutt;)

17 kommentarer:

Besta sa...

Syntes det er koselig å lære litt mer om hverandre:D
Ha en fortsatt fin kveld.
klem fra marilyn

liven sa...

Artig å lese....men er ikke så flink med slike utfordringer selv!
En koselig kommentar er like kjekt som en award!!
Litt av en kjekkas under her...og heldige han med den strikkeglade bestemoren :o)

ha en fin kveld Tovepia

Unknown sa...

Jeg liker også å lese disse fakta.
Jeg skulle bevget meg mer jeg også Tovepia, men har egentlig ikke dårlig samvittighet for det. Kos deg med sjokoladen din. :))

Havfruen sa...

ikke noe usant skrevet der nei:) Det kan jeg bekrefte:)
For ei fin lykt du har? Den har jeg ikke sett før..
NonStop, hehe...
Jeg blåste omtrent av veien på dagens første tur, da skulle du vært med:)
Hils på kjøkkenet, klem til deg:)

Anonym sa...

På disse punktene er vi ganske så like:

strikker og hekler..bombe!
Litt for glad i sjokolade
Litt kaotisk av meg i heimen, men egentlig veldig strukturert
Alltid i godt humør, ihvertfall uhyre sjelden det motsatte

Så fin lykt - kan jeg spørre hvor du har kjøpt den? Synes det er moro å lese "litt mer" om dere bloggedamer, artig når det dukker opp liketspunkter, også:) Ha en fin kveld videre! Klem**

Lev Livet Lett Lokki sa...

Så hyggelig du høres ut ❥
Håper du koser deg storveis med nonstop`en!
Ha en herlig kveld!
Klem Lokki

yesheimen sa...

Hei. Kjenner meg igjen i noen av dine 7 ting he-he....Den skåla såg fristende ut du! Nam-Nam:*)
Og jeg likte lykta di godt.

Har snakket med min mor, og hun er kjempefornøyd, den passet helt perfekt. Og jeg er fornøyd, for jeg synes jeg ga henne den perfekte gave. Du vet, de på 66 har jo alt.

Snart helg ja, mmmm deilig.
Jeg har lørdagsfri og det skal bli godt.

Nyt resten av kvelden.
Klem Ann<3

Monicas sa...

halloys...så koselig..den skåla med snop, minner meg om at æ har en stor pose non stop, som æ ska leit frem i morra.....eller allerede i aften....ha en flott kveld

Ingun sa...

Genseren under var knallfin til en liten tøffing. Helg er bare herlig. Da er det godt å bare hente nye krefter, strikke og blogge litt!
God helg!

Unknown sa...

☼ Så kjekt at du tok utfordringen ;)Kjekt å lese litt om andre..
Genseren under var skikkelig sprek;)
☼ En gledelig helg fra meg til deg;)

Barbros lille atelier sa...

Gøy å få vite litt mer om deg:-) Mesteparten av det du skrev kunne nok passet på meg og. Spesielt det med sjokoladen...

Klem

Sylvia sa...

Heisan
Hyggelig lesning om deg. Jeg vil også være awardfri i bloggen min, men jeg tok også utfordringen......de derre nonstoppa kunne jeg godt tenkt meg en håndfull av nå, men nå skal jeg egentlig stupe i seng!!! Hjesp.
Men det jeg holder på med nå er så gøy, at jeg har lyst til å sitte lenge oppe i natt. Kan ikke......skal på jobb i morra, og tidlig opp med ungene.
God helg til deg også!! ;)
Og flott kjekkasgenser i forrige innlegg. Skjønn unge!

ANNEPÅLANDET sa...

Gratulerer med awarder, de var vel fortjent! Skulle nesten tro de syv punktene dine var skrevet om meg, bortsett fra det med barnebarna da...
Skikkelig kul kjekkasgenser du har sgtrikket! Det blir så fint med tøy til småtassene som ikke bare er i lyseblått, men i litt tøffere farger.
Ha en riktig fin helg!

Bestemor Drillo sa...

God kveld eller natt skulle jeg vel si ! Koselig å lese om mennesket bak bloggen Tovepia ! Synes jeg kjenner deg litt bedre da!
Ha en strålende helg sammen med dine ! Klem fra meg;)

Frøydis sa...

God morgen :-))

Moro å lese sånne små "private" ting om andre, hehe...

Visste ikke du var award-fri, er som sagt enda grønn i dette. Har fått 2, og jeg ble stolt som en hane, selv om jeg ikke helt skjønte hva som skjedde, hehe

Ha en flott helg
Klem, Frøydis

Tussi sa...

Hei på deg.
De sannhetene der gjelder nok for mange flere enn deg!

Ønsker deg ei fin helg :)

Hobbygåsa sa...

Mmm NonStop! Jeg måtte ha nedtrapping fra jula, fikk sjokoladeabstinenser :-)