fredag 13. mars 2009

Æ GRÆMMES!

Ja, det gjør jeg faktisk! Er på hytta og har muligheter til å blogge, men har glemt ledningen til fotoapparatet hjemme! Hadde tatt bilder til dagens innlegg, men det hjelper lite:(

I den store sammenhengen er dette selvfølgelig en filleting, men når man beskuer verden fra navlen, så blir slike små ting STORE. Men jeg har noen bilder liggende på pc’en, og da synes jeg dette bildet sier mye:

DSC01307

Slik føler jeg meg når hjernen ikke fungerer som den skal, som en gammel traktor!

DSC01275 

Men vi koser oss i regnet og vinden med fyr på peisen og levende lys (og litt rødvin i glasset).

Ha ei riktig god helg i freden og roden;)

4 kommentarer:

Havfruen sa...

hehe...håper hodet fungerer bedre enn den gamle traktoren:) Men når hodet er fullt renner noe over og forsvinner.
Her er det vestavær av værste sort. Vært på Løkta og virkelig fått kjent på været.
Kos dåkker!!

liven sa...

hihi.......flott bilde!!

Ha en fin helg og kos deg.o)

ChatrinesLiving sa...

Du er heldigvis ikke alene om å glemme litt sånn "småtteri";) Jeg pleier ikke få med meg alt jeg heller;)

Ha en flott helg på hytta!
Stor klem fra Chatrine:)

Linda sa...

Gløymer ja, elste guten og jentungen reiste til hardanger i dag, og gjett kva dei tok med seg.....bilnøkkelen. Så der stod eg uten nøklar til bilen og dei kjem ikkje att før på mandag. Ringte til svigermor så eg sat på med ho heim att frå arbeid..jammen godt ho var på handling, for normalt hadde ho vore heimatte komen kl.15....sjølcv om ho er ferdi kl15.... heldigvis hadde me nøkkel til bilen heime og. God helg på hytta. Klem Linda